Play Me

playmeon.net

7

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musical life
      • playme playme

playme oli yllättävän hyvä: O HEHE

• kaikille!

Suosittelen näytelmää kaikille! Musiikit olivat mukaansa tempaavia ja tanssit aivan huikeita! Tyttöä näyttelevä Emelie Granvik oli aivan uskomattoman hyvä laulaja, vaikka ei muissakaan mitään vikaa ollut. Silmänruokaakaan ei puuttunut, taustatanssijoissa oli paljon hyvännäköisiä miehiä -sekä naisia. Myös yksi (ex?-)Hunks -mies oli päässyt musikaaliin.

http://carambolah.blogspot.com/2009/12/play-me.html

• Silmänruokaa

http://rosannahs.blogspot.com/2010_01_01_archive.html
      Hola, ehdin torstaina Play Me-musikaaliin ja kyllä kannatti mennä! Ensin mietitytti mennäkö vai ei, koska haluan välttää tiettyjä naamoja ja tiesin niiden tulevan sinne. Kati sai mut suostuteltua ja ylipuhuttua mukaan ja oon siitä ikuisesti kiitollinen. Välttelyllä ku ei saavuta oikeastaan mitään. Musikaali oli aivan älyttömän hyvä niin musiikiltaan kuin koreografialtaankin! Puvut oli hienoja ja koko homma toimi! Olin ihan fiiliksissä ja hytkyin biisien tahtiin hymyssä suin koko 2,5 tuntia. Silmänruokaa oli tietty myös, mm.Hunksien tumma mies ja muutenkin pari tosi suloista rockjätkää, joilta ei puuttunu asennetta. Musikaalissa oli tanssia vähintään yhtä paljon ku lauluakin ja onneksi puhe oli suurimmilta osin korvattu laululla.

• kuvia täsä
    • Minttu ME

Kannattaa ehdottomasti käydä katomassa!!!! Aivan loistavat musat ja tanssit, akrobatiat ja valot jne jene.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4308
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      137
      3021
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2342
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      45
      2254
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1873
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      91
      1832
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1586
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1539
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      148
      1384
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      32
      1200
    Aihe