Terve!
Olen ottamassa vähän ullakkotilaa varastokäyttöön, mutta mistä lattia kannattaisi tehdä? Vaihtoehtoina on käynyt mielessä: raakalaudoitus umpinaisena, raakalaudoitus raiolla(1cm) tai raakaponttilaudoitus. Villa on aikalailla alapaarteen yläpinnassa, joten pitääkö asentaa myös korotusrimat?
Entäs kannattaako laudan pinta käsitellä esim. jollain öljyllä?
Kyseessä siis kylmä varastotila, joten mitään kalliita ja vittumaisia lastulevyjä/vanereita en sinne haluaisi.
Kylmän ullakkotilan lattia
ripu33
2
270
Vastaukset
- åä
niillä RAIOLLA.
- lkjölkjölkjöklj
Hiukan ongelmallinen tuo on, jos on pienikin riski olemassa, että alakerran katon höyrynsulku vuotaa (sehän vuotaa aina). Raakalauta, raakapontti tms päästää kyllä kohtuu hyvin höyryä lävitse jos et maalaa niitä läpäisemättömällä maalilla/lakalla tai laita muovimattoa. Öljykäsittely, tai jättäminen käsittelemättä olisi turvallisin. Itse laittaisin pelkän raakalaudan suht pienillä raoilla, jotka kyllä ajan mittaan kasvavat muutamaan milliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584