Pistän tähän kuvasarjan kaakelilauteista,vaikka se on aikaisemmassa keskustelussa mukana.
Monestikkaan pitkiä ketjuja ei tule luettua kuin sieltä täältä.Jos keskustelun haluaa lukea
se on kaakelisauna otsikolla.
http://kuvablogi.com/blog/27186/1/show/
kaakelilauteita suunnitteleville
7
342
Vastaukset
- Mitkä kuvat?
Täysivalkoisesta tulee lasareetti mieleen.
- kokemusta on
melko avuton olen kuvien laitossa
- kokemusta on
kokemusta on kirjoitti:
melko avuton olen kuvien laitossa
jostain syystä ei heti pelittänyt.
- voihan vittu
kyllä järkyttävän näköistä.Tuommosesta pitäs joutua tuomiolle kun suomalainen sauna raiskataan.
- matovakö
Siksikö sinäkin jouduit nuorisokotiin vai virititkö mopoasi liikaa?
- kullakin tyylinsä
Mahtaa pylly käristyä hyvin kun tuolle laatalle istahtaa.
- 0uj9j
Jos luovut vaipoistasi edes saunassa?
Voihan ne hiukan lämmetä mutta ei siinä hanuri pala. Vastaavasti ihan liian monesti on meinannut p###e palaa ylikuumenneissa puulauteissa. Monesti puulauteet käsitellään likaantumisen estämiseksi milloin milläkin ja samalla onnistutaan tukkimaan puun solukko. Lopputulos on varmaan tuttu lähes jokaiselle kuten veden heitto lauteille ennen istumista. Kuuma on..
Makuasioita mistä lauteet tekee mutta itse suosin perinteisempää toteutustapaa eli puusta sauna irtaimistoineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011825- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4601169- 1701053
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 58831
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49776- 84773
- 51728
- 57691