Meitä on kaksi perhekuntaa lähdössä reissuun ja kaveri osti lomalennon lisäpalveluna paikat lentokoneen etupäästä.Onko Finnairin Boeing koneen eturivissä hyvinkin jalkatilaa?Koska pituutta on toista metriä ja painoa satakiloa,niin olisi erittäin suotavaa saada kunnon jalkatilat jo kanssamatkustajien mukavuuttakin ajatellen lennon ajaksi.Onko koneen kakkospenkkirivi yhtään tilavampi?Jos tarvittessa voisi vaihtaa paikkaa.
Tyhmä kysymys.
Etelän lämpöön
4
440
Vastaukset
Katso Finnairin sivuilta - Lomalennot - lisäpalvelut
http://www.finnair.fi/finnaircom/wps/portal/travelextras/fi_FI- Etelän lämpöön
Tarkoitin penkkirivejä 1 ja 2.Niiltä kaveri sanoi paikat ostaneensa.
- katso istuinkartta
Etelän lämpöön kirjoitti:
Tarkoitin penkkirivejä 1 ja 2.Niiltä kaveri sanoi paikat ostaneensa.
Riippuu kakkosrivistä (kummalla puolella konetta se on?). Katso siitä Boeing-istuinkartasta, 2A, 2B ja 2C ovat tilavampia kuin 2D, 2E tai 2F.
- Rivi 2
"Koska pituutta on toista metriä ja painoa satakiloa"
Wau, onpas pitkä kaveri! No, noilla kiloilla olisikin melko huolestuttavaa jos pituutta olisi alle metri...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940