OPPISOPIMUS oulun alueella

mietityttää

Olisin kiinnostunut lähtemään oppisopimuksella opiskelemään joko lähihoitajaksi suuntautuen lasten ja nuorten kasvatukseen ja hoitoon. Lisäksi minulla on mielessäni toinenkin vaihtoehto, mutta en ole varma pystyykö tällaista suorittamaan.. Eli luontaistuotekauppaan tahtoisin oppisopimukseen, sillä haluaisin joskus luontaistuotekauppaan töihin. Se on ollut toinen jo pitkään ajatuksissa pyörinyt unelma.. Kuinka tämä onnistuisi? Saakohan oulusta paikkoja kumpaankaan vaihtoehtoon helpolla? Oppisopimus on uusi juttu, joten en kyllä paljoa tästä tiedä.. Olen pian valmistuva opiskelija ja nykyiselle alalle en kykene jäämään, joten uutta tahtoisin lähteä opiskelemaan? Onko oppisopimus ihan kamalan haastavaa?? ja vaikuttaako ala siihen kamalan paljon miten haastavaa opiskelu oppisopimuksella on? Anteeksi jos oli vähän epämääräistä tekstiä, mutta toivottavasti joku osaisi jotain sanoa tähän..

1

1911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

Itse olen myös alkanu miettimään vaihtoehtoa opiskella oppisopimuksella oulussa .. :) http://www.psk.fi/koulutushaku.html ....Linkistä löytyi koulutuksia jotka alkavat oulussa.. nim omaan oppisopimuskoulutuksia.. Lähipiirissäni on eräs henkilö joka on opiskellut lähihoitajaksi mutta suuntautunut vanhuksiin..(oppisopimus) ja ainakin kun on lapsia niin se on hieman rankkaa . Kuulemma tosi paljon tehtäviä kotiin .. mutta onhan siinä omat puolensa kun saa palkkaa ja vain yksi päivä viikossa teoriaa.. itse en ainakaan tykkää istua koulun penkillä pitkiä päiviä !.. Ja itselläni on yksi lapsi, nyt 4kk.
      Ei muuta kun ota yhteytta oulun oppisopimuskeskukseen ja sieltä ne neuvovat.. paikka pitää itse etsiä.. soittelet sitten niihin paikkoihin mitkä voisivat kiinnostaa.. Ja ala varmasti vaikuuttaa siihen haastavuuteen!! Mutta kaikki on mahdollista , ei muuta kun oppisopimuksella!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3583
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3560
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3342
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2779
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2046
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1972
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      43
      1790
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1686
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1645
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1400
    Aihe