Olisin kiinnostunut lähtemään oppisopimuksella opiskelemään joko lähihoitajaksi suuntautuen lasten ja nuorten kasvatukseen ja hoitoon. Lisäksi minulla on mielessäni toinenkin vaihtoehto, mutta en ole varma pystyykö tällaista suorittamaan.. Eli luontaistuotekauppaan tahtoisin oppisopimukseen, sillä haluaisin joskus luontaistuotekauppaan töihin. Se on ollut toinen jo pitkään ajatuksissa pyörinyt unelma.. Kuinka tämä onnistuisi? Saakohan oulusta paikkoja kumpaankaan vaihtoehtoon helpolla? Oppisopimus on uusi juttu, joten en kyllä paljoa tästä tiedä.. Olen pian valmistuva opiskelija ja nykyiselle alalle en kykene jäämään, joten uutta tahtoisin lähteä opiskelemaan? Onko oppisopimus ihan kamalan haastavaa?? ja vaikuttaako ala siihen kamalan paljon miten haastavaa opiskelu oppisopimuksella on? Anteeksi jos oli vähän epämääräistä tekstiä, mutta toivottavasti joku osaisi jotain sanoa tähän..
OPPISOPIMUS oulun alueella
1
1897
Vastaukset
- :)
Itse olen myös alkanu miettimään vaihtoehtoa opiskella oppisopimuksella oulussa .. :) http://www.psk.fi/koulutushaku.html ....Linkistä löytyi koulutuksia jotka alkavat oulussa.. nim omaan oppisopimuskoulutuksia.. Lähipiirissäni on eräs henkilö joka on opiskellut lähihoitajaksi mutta suuntautunut vanhuksiin..(oppisopimus) ja ainakin kun on lapsia niin se on hieman rankkaa . Kuulemma tosi paljon tehtäviä kotiin .. mutta onhan siinä omat puolensa kun saa palkkaa ja vain yksi päivä viikossa teoriaa.. itse en ainakaan tykkää istua koulun penkillä pitkiä päiviä !.. Ja itselläni on yksi lapsi, nyt 4kk.
Ei muuta kun ota yhteytta oulun oppisopimuskeskukseen ja sieltä ne neuvovat.. paikka pitää itse etsiä.. soittelet sitten niihin paikkoihin mitkä voisivat kiinnostaa.. Ja ala varmasti vaikuuttaa siihen haastavuuteen!! Mutta kaikki on mahdollista , ei muuta kun oppisopimuksella!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739