Oisko kenelläkään tietoa miks mul ei toimi nhl 09 nettipeli ip. osotteen kautta? Ollaan kaverina kanssa yritetty jo muutaman kerran pelata, mutta kun laittaa kaikki ne ip. osotteet, salasanat ja painaa entterii nii tulee vaa se juttu: "Awaiting for challenger" ja vähän ajan päästä tulee "Timed out".
NHL 09 nettipulma
änäri
1
304
Vastaukset
Jep, täälläkin sama ongelma. Kaikki pitäs olla kunnossa, kaverin kanssa koitetaan saada moninpeliä käyntiin. Tunnukset ja IP:t on selvillä ja pitäs vaan päästä ite peliin. Mutta sitten läjähtää tommonen ruudulle nii mitäs teet? Suomeksihan se on niin että sä "odotat haastajaa" ja sitten "yhteysaika loppuu". Se siis antaa ymmärtää että ei olla yhtäaikaa aktivoituja serveriin. Se ei oo kyllä totta meidän tapauksessa. Mitäköhän pitäs tehdä? Ei nyt kyllä mahu mun järkeen. Vastaukset olisivat enemmän kuin tervetulleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645