Oisko kenelläkään tietoa miks mul ei toimi nhl 09 nettipeli ip. osotteen kautta? Ollaan kaverina kanssa yritetty jo muutaman kerran pelata, mutta kun laittaa kaikki ne ip. osotteet, salasanat ja painaa entterii nii tulee vaa se juttu: "Awaiting for challenger" ja vähän ajan päästä tulee "Timed out".
NHL 09 nettipulma
änäri
1
308
Vastaukset
Jep, täälläkin sama ongelma. Kaikki pitäs olla kunnossa, kaverin kanssa koitetaan saada moninpeliä käyntiin. Tunnukset ja IP:t on selvillä ja pitäs vaan päästä ite peliin. Mutta sitten läjähtää tommonen ruudulle nii mitäs teet? Suomeksihan se on niin että sä "odotat haastajaa" ja sitten "yhteysaika loppuu". Se siis antaa ymmärtää että ei olla yhtäaikaa aktivoituja serveriin. Se ei oo kyllä totta meidän tapauksessa. Mitäköhän pitäs tehdä? Ei nyt kyllä mahu mun järkeen. Vastaukset olisivat enemmän kuin tervetulleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652