PARIS KUOLLUT!!!

:DFANU

Asun tällä hetkellä ulkomailla olen lehdessä töissä ja kuulimme että Paris kuoli!
Hilton kuoli auto onnettomuudessa hän oli sillä hetkellä juopunut ketään ei syytetä mutta tapaus menee poliisin tutkintaan.
ruumis avataan yöllä suomen aikaan.

16

2530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyyikikikikikikikiki

      sorry! se oli vitsi! hahahhaha
      koneen edessä istuu 11-v. tyttö :b

      • tätäkin

        kiree ja karvaton oli,valokuvat tulee illalla.


    • huonoahuumoria.com

      hehhhehh... tosi hauskaa...

      • nobody....

        miks te laitatte tollasia ihimeviestejä tänne, lapset voi vaikka saada traumoja, kun sanotaan, et niiden roolimalli on kuollut, ja ne voi vaikka tehdä itsemurhan tai jotain! Miettikää tekojenne seurauksia ennen kuin teette ne, ja kasvakaa aikuisiksi! Nii!!!


      • pervo
        nobody.... kirjoitti:

        miks te laitatte tollasia ihimeviestejä tänne, lapset voi vaikka saada traumoja, kun sanotaan, et niiden roolimalli on kuollut, ja ne voi vaikka tehdä itsemurhan tai jotain! Miettikää tekojenne seurauksia ennen kuin teette ne, ja kasvakaa aikuisiksi! Nii!!!

        KESKUSTELUN aloittaja oli lapsi!!:PPPPPPP ohohohoo ooppas nolo!!!!!!!!!!


      • Uhmm
        nobody.... kirjoitti:

        miks te laitatte tollasia ihimeviestejä tänne, lapset voi vaikka saada traumoja, kun sanotaan, et niiden roolimalli on kuollut, ja ne voi vaikka tehdä itsemurhan tai jotain! Miettikää tekojenne seurauksia ennen kuin teette ne, ja kasvakaa aikuisiksi! Nii!!!

        Ai roolimalli joku paris hilton vai??? LOL! XD Ennemmin Pamela Anderson tai Heidi Montag!


      • mietteliäss
        nobody.... kirjoitti:

        miks te laitatte tollasia ihimeviestejä tänne, lapset voi vaikka saada traumoja, kun sanotaan, et niiden roolimalli on kuollut, ja ne voi vaikka tehdä itsemurhan tai jotain! Miettikää tekojenne seurauksia ennen kuin teette ne, ja kasvakaa aikuisiksi! Nii!!!

        lapset tekee just itsemurhan ku hilton on " kuollut " .
        tää on just tätä arkea. .__.


    • prrrrr,.

      voi olla että haistat minua jo tänään

    • jk

      vai niin

    • Mustepatruuna

      Paris Hilton ei oo roolimalli! Haloo, se on itsekeskeinen pissis!

      • sffssffas

        Kiteytit just kaiken mitä aioin sanoa.


    • paris hilton <3<3<3

      ihan tiedoksi paris hilton on minun roolimallini ja olen 14 vuotias !!!!!!!!!

    • samaa mieltä! :D

      no niiin on myös minun ja olen myös 14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDD

    • niuh!

      Paris Hilton on hyvä yhdessä asiassa,tekemään useasta asiasta huonolla tavalla kuuluisan. Nykyään kaikki perijättäret,kiitos Parisin sekoilujen,mielletään seksinälkäsiiksi narkkareiksi jotka pyrkivät huomioon hinnalla millä hyvänsä. Parisia seuraavat teinit taas kuvittelevat että rahankäytöllä ei ole mitään väliä vaan sitä voi tuhlailla miten tahansa(vaikkei sitä edes olisi kuin Hiltonilla) ja blondius mielletään ällöttävien (huora)naisten hiusväriksi jolla ei nousta maailman seksikkäimpien joukkoon ja jolla huonon itsetunnon omaavat neidit yrittävät olla miesten mieleen kuitenkaan olematta sitä.

      • Wondering121

        Paris Hilton valikossa ARTISTIT ? Hmmm..... mitä ! Mikä !!!


    • synt. 2001

      Tiedän et toi oli vitsi mut kuiteski, Mites Paris nyt seukkaa puolix suomalaisen Riverin kans ? ;3 p.s Koneen eessä istuu 11-v tyttönen,tosin petyin jonki verra ku toi uutinen ei ollut totta.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe