PARIS KUOLLUT!!!

:DFANU

Asun tällä hetkellä ulkomailla olen lehdessä töissä ja kuulimme että Paris kuoli!
Hilton kuoli auto onnettomuudessa hän oli sillä hetkellä juopunut ketään ei syytetä mutta tapaus menee poliisin tutkintaan.
ruumis avataan yöllä suomen aikaan.

16

2505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyyikikikikikikikiki

sorry! se oli vitsi! hahahhaha
      koneen edessä istuu 11-v. tyttö :b

• tätäkin

kiree ja karvaton oli,valokuvat tulee illalla.

• huonoahuumoria.com

hehhhehh... tosi hauskaa...

• nobody....

miks te laitatte tollasia ihimeviestejä tänne, lapset voi vaikka saada traumoja, kun sanotaan, et niiden roolimalli on kuollut, ja ne voi vaikka tehdä itsemurhan tai jotain! Miettikää tekojenne seurauksia ennen kuin teette ne, ja kasvakaa aikuisiksi! Nii!!!

• pervo
        nobody.... kirjoitti:

miks te laitatte tollasia ihimeviestejä tänne, lapset voi vaikka saada traumoja, kun sanotaan, et niiden roolimalli on kuollut, ja ne voi vaikka tehdä itsemurhan tai jotain! Miettikää tekojenne seurauksia ennen kuin teette ne, ja kasvakaa aikuisiksi! Nii!!!

KESKUSTELUN aloittaja oli lapsi!!:PPPPPPP ohohohoo ooppas nolo!!!!!!!!!!

• Uhmm
        nobody.... kirjoitti:

Ai roolimalli joku paris hilton vai??? LOL! XD Ennemmin Pamela Anderson tai Heidi Montag!

• mietteliäss
        nobody.... kirjoitti:

lapset tekee just itsemurhan ku hilton on " kuollut " .
        tää on just tätä arkea. .__.

• prrrrr,.

voi olla että haistat minua jo tänään

• jk

vai niin

• Mustepatruuna

Paris Hilton ei oo roolimalli! Haloo, se on itsekeskeinen pissis!

• sffssffas

Kiteytit just kaiken mitä aioin sanoa.

• paris hilton <3<3<3

ihan tiedoksi paris hilton on minun roolimallini ja olen 14 vuotias !!!!!!!!!

• samaa mieltä! :D

no niiin on myös minun ja olen myös 14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDD

• niuh!

Paris Hilton on hyvä yhdessä asiassa,tekemään useasta asiasta huonolla tavalla kuuluisan. Nykyään kaikki perijättäret,kiitos Parisin sekoilujen,mielletään seksinälkäsiiksi narkkareiksi jotka pyrkivät huomioon hinnalla millä hyvänsä. Parisia seuraavat teinit taas kuvittelevat että rahankäytöllä ei ole mitään väliä vaan sitä voi tuhlailla miten tahansa(vaikkei sitä edes olisi kuin Hiltonilla) ja blondius mielletään ällöttävien (huora)naisten hiusväriksi jolla ei nousta maailman seksikkäimpien joukkoon ja jolla huonon itsetunnon omaavat neidit yrittävät olla miesten mieleen kuitenkaan olematta sitä.

• Wondering121

Paris Hilton valikossa ARTISTIT ? Hmmm..... mitä ! Mikä !!!

• synt. 2001

Tiedän et toi oli vitsi mut kuiteski, Mites Paris nyt seukkaa puolix suomalaisen Riverin kans ? ;3 p.s Koneen eessä istuu 11-v tyttönen,tosin petyin jonki verra ku toi uutinen ei ollut totta.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      990
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      123
      982
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      942
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      317
      909
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    9. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      507
      858
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe