Asun tällä hetkellä ulkomailla olen lehdessä töissä ja kuulimme että Paris kuoli!
Hilton kuoli auto onnettomuudessa hän oli sillä hetkellä juopunut ketään ei syytetä mutta tapaus menee poliisin tutkintaan.
ruumis avataan yöllä suomen aikaan.
PARIS KUOLLUT!!!
16
2530
Vastaukset
- hyyikikikikikikikiki
sorry! se oli vitsi! hahahhaha
koneen edessä istuu 11-v. tyttö :b- tätäkin
kiree ja karvaton oli,valokuvat tulee illalla.
- huonoahuumoria.com
hehhhehh... tosi hauskaa...
- nobody....
miks te laitatte tollasia ihimeviestejä tänne, lapset voi vaikka saada traumoja, kun sanotaan, et niiden roolimalli on kuollut, ja ne voi vaikka tehdä itsemurhan tai jotain! Miettikää tekojenne seurauksia ennen kuin teette ne, ja kasvakaa aikuisiksi! Nii!!!
- pervo
nobody.... kirjoitti:
miks te laitatte tollasia ihimeviestejä tänne, lapset voi vaikka saada traumoja, kun sanotaan, et niiden roolimalli on kuollut, ja ne voi vaikka tehdä itsemurhan tai jotain! Miettikää tekojenne seurauksia ennen kuin teette ne, ja kasvakaa aikuisiksi! Nii!!!
KESKUSTELUN aloittaja oli lapsi!!:PPPPPPP ohohohoo ooppas nolo!!!!!!!!!!
- Uhmm
nobody.... kirjoitti:
miks te laitatte tollasia ihimeviestejä tänne, lapset voi vaikka saada traumoja, kun sanotaan, et niiden roolimalli on kuollut, ja ne voi vaikka tehdä itsemurhan tai jotain! Miettikää tekojenne seurauksia ennen kuin teette ne, ja kasvakaa aikuisiksi! Nii!!!
Ai roolimalli joku paris hilton vai??? LOL! XD Ennemmin Pamela Anderson tai Heidi Montag!
- mietteliäss
nobody.... kirjoitti:
miks te laitatte tollasia ihimeviestejä tänne, lapset voi vaikka saada traumoja, kun sanotaan, et niiden roolimalli on kuollut, ja ne voi vaikka tehdä itsemurhan tai jotain! Miettikää tekojenne seurauksia ennen kuin teette ne, ja kasvakaa aikuisiksi! Nii!!!
lapset tekee just itsemurhan ku hilton on " kuollut " .
tää on just tätä arkea. .__.
- prrrrr,.
voi olla että haistat minua jo tänään
- jk
vai niin
- Mustepatruuna
Paris Hilton ei oo roolimalli! Haloo, se on itsekeskeinen pissis!
- sffssffas
Kiteytit just kaiken mitä aioin sanoa.
- paris hilton <3<3<3
ihan tiedoksi paris hilton on minun roolimallini ja olen 14 vuotias !!!!!!!!!
- samaa mieltä! :D
no niiin on myös minun ja olen myös 14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDD
- niuh!
Paris Hilton on hyvä yhdessä asiassa,tekemään useasta asiasta huonolla tavalla kuuluisan. Nykyään kaikki perijättäret,kiitos Parisin sekoilujen,mielletään seksinälkäsiiksi narkkareiksi jotka pyrkivät huomioon hinnalla millä hyvänsä. Parisia seuraavat teinit taas kuvittelevat että rahankäytöllä ei ole mitään väliä vaan sitä voi tuhlailla miten tahansa(vaikkei sitä edes olisi kuin Hiltonilla) ja blondius mielletään ällöttävien (huora)naisten hiusväriksi jolla ei nousta maailman seksikkäimpien joukkoon ja jolla huonon itsetunnon omaavat neidit yrittävät olla miesten mieleen kuitenkaan olematta sitä.
- Wondering121
Paris Hilton valikossa ARTISTIT ? Hmmm..... mitä ! Mikä !!!
- synt. 2001
Tiedän et toi oli vitsi mut kuiteski, Mites Paris nyt seukkaa puolix suomalaisen Riverin kans ? ;3 p.s Koneen eessä istuu 11-v tyttönen,tosin petyin jonki verra ku toi uutinen ei ollut totta.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625