Heipsis! Pitkästä aikaa täällä pyörin, kun haluaisin kuulla mielipiteistä nimestä Heili. Pidän kovasti Hayley/Hailey nimestä ja miehenikin on Englannin kielinen, mutta en tiedä miten se käytännössä toimisi Suomessa. Sen vuoksi olenkin ajatellut Heili- nimeä, eli lausutaan ihan samanlailla kun englantilaisittain kirjoitettuna. Silti nimi on ja tuntuu eriltä, mitä Heili teissä herättää? Olisiko Hailey parempi sittenkin(sukunimi on ulkomaalainen). Veljen nimi on Daniel.
Samaa mietin Amy nimen kanssa, kumpi olisi suomessa parempi Amy vai Eimi!
Mielipiteitä kehiin kiitos!
Heili
4
3143
Vastaukset
- jenna.
Mun mielestä Heili on tosi kiva nimi sopii suomalaisellekkin paremmin:) On Suomessa annettu Heili nimi jo 61 tytölle. Ja hyvin sopii myös Danielin kanssa tuo nimi.
- Amy Hailey.
Heili on käsittääkseni virolaisperäinen nimi, tai ainakin pari virolaistuttua on sen nimen saanu... Itse laittaisin kyllä ihan jenkkiläisittäin, tosin suomalaisten voisi olla helpompi lausua tuo Hailey kuin Hayley, Hayleystä tulee helposti "Häyley", mutta Hailey todennäköisesti lausuttaisiin Hailey tai Heili. Ja Amy nimestä olen samaa mieltä eli mieluummin Amy, tai vaihtoehtoisesti ranskalais-jenkkiläinen muoto Aimee. Onhan suomessakin joitakin Y-loppuisia nimiä (Henry, Jenny) joten ei nyt luulisi olevan suomalaisille liian vaikeaa... Eimistä en pidä yhtään, sillä Eimi näyttää jostain syystä kirjoitettuna rumalta. Amy on suloinen nimi.
Jopa Heini tai Heidi menisi listallani Heilin ohi. Sorry. - Löysin suu...
Oma laulukin Heilille: http://lirama.net/song/230593
Sovitettuna sana tkuluvat :Löysin suu- ja sorkkatautisen!Hei Karjalasta heilin minä löysin... - Anonyymi
Monen lehmän nimi.varmaan että niitä on helppo kutsua navettaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1426743Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142468Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471690Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891242- 711087
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63966