Mikä hahmo anime/manga!!

japan09

Hei! Asustelin 3kk japanissa tuossa viime syksynä. Upea kokemus oli ja oppi niin kieltä että kulttuuria. Mutta jäi kaivelemaan mikä/kuka on tälläinen anime/manga hahmo kuin; Pukeutuu koulutyttö asuun, Paksut mustat kulmakarvat, pisamia, huonot hampaat?, musta puolipitkä tukka saparoilla ja joissakin tilaisuuksissa joku ötökkä jahtasi. Tähän asuun monesti naamiaisissa joku pukeutui, tuli tosi usein vastaan. Kiitoksia etukäteen!

6

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zokusho

Hankala sanoa. Kukapa tietää, mikä on ollut viime syksynä japanilaisten otakutyttösten suosikki. Huonot hampaat ovat kai siellä ihan normaalia. Koulutyttöasu ja saparot eivät auta yhtään. Hiusten väri voi olla musta, mutta sekään ei ole ihan varmaa. Pisamat ovat oikeastaan paras johtolanka, jos tyttöset siis ovat oikeasti meikanneet itselleen sellaiset?

Pistetään nyt pari arvausta, jotka menevät todennäköisesti pieleen.

Natsumi Hinata Keroro Gunsōsta, tai
      Tenma Tsukamoto School Rumblesta - ei kyllä kuulosta oikein siltä, mutta en muitakaan keksinyt.

(En ole noita animeja muuten edes katsonut.)

• Zokusho

• japan09

ei ole kumpikaan. Siis tyttö hahmolla on tosi tosi paksut mustat kulmakarvat...koominen hahmo. Miehetkin pukeutu täksi. Ei mikään kaunis typykkä.

• Imoto :3
        japan09 kirjoitti:

ei ole kumpikaan. Siis tyttö hahmolla on tosi tosi paksut mustat kulmakarvat...koominen hahmo. Miehetkin pukeutu täksi. Ei mikään kaunis typykkä.

Kuvauksen perusteella mulla tulee ainaki mielee Sekai no hate made ItteQ -nimisessä hupiohjelmassa esiintyvä Imoto Ayako.
        Ei kyllä oo mikään anime/manga -hahmo, vaan sellanen koomikon roolihahmo.

Tosi suosittu hahmo kuitenki.
        Mm. matkustaa ympäri maailmaa ja puuhaa kaikkee randomia :3
        Aivan ihana

• japan09
        Imoto :3 kirjoitti:

Kuvauksen perusteella mulla tulee ainaki mielee Sekai no hate made ItteQ -nimisessä hupiohjelmassa esiintyvä Imoto Ayako.
        Ei kyllä oo mikään anime/manga -hahmo, vaan sellanen koomikon roolihahmo.

Tosi suosittu hahmo kuitenki.
        Mm. matkustaa ympäri maailmaa ja puuhaa kaikkee randomia :3
        Aivan ihana

Jee! Juuri tuota hahmoa olen tarkottanu!! :) kiitos :D

• Japani-fani itsekin.
        japan09 kirjoitti:

Jee! Juuri tuota hahmoa olen tarkottanu!! :) kiitos :D

Katsoin myös videon ja hihitin. Japanilaiset on suloisia,mut kyllä tytön hamput olivat aika sekaisin.Heh. Japanilaisuudessa minua kyllä enimmäkseen kiinnostaa historia sekä siihen liittyvä kulttuuri,budolajit sekä arkkitehtuuri.=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      10474
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5572
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5133
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3891
    5. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3568
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3523
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3036
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      78
      2874
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2683
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56