Mikä hahmo anime/manga!!

japan09

Hei! Asustelin 3kk japanissa tuossa viime syksynä. Upea kokemus oli ja oppi niin kieltä että kulttuuria. Mutta jäi kaivelemaan mikä/kuka on tälläinen anime/manga hahmo kuin; Pukeutuu koulutyttö asuun, Paksut mustat kulmakarvat, pisamia, huonot hampaat?, musta puolipitkä tukka saparoilla ja joissakin tilaisuuksissa joku ötökkä jahtasi. Tähän asuun monesti naamiaisissa joku pukeutui, tuli tosi usein vastaan. Kiitoksia etukäteen!

6

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zokusho

Hankala sanoa. Kukapa tietää, mikä on ollut viime syksynä japanilaisten otakutyttösten suosikki. Huonot hampaat ovat kai siellä ihan normaalia. Koulutyttöasu ja saparot eivät auta yhtään. Hiusten väri voi olla musta, mutta sekään ei ole ihan varmaa. Pisamat ovat oikeastaan paras johtolanka, jos tyttöset siis ovat oikeasti meikanneet itselleen sellaiset?

Pistetään nyt pari arvausta, jotka menevät todennäköisesti pieleen.

Natsumi Hinata Keroro Gunsōsta, tai
      Tenma Tsukamoto School Rumblesta - ei kyllä kuulosta oikein siltä, mutta en muitakaan keksinyt.

(En ole noita animeja muuten edes katsonut.)

• Zokusho

• japan09

ei ole kumpikaan. Siis tyttö hahmolla on tosi tosi paksut mustat kulmakarvat...koominen hahmo. Miehetkin pukeutu täksi. Ei mikään kaunis typykkä.

• Imoto :3
        japan09 kirjoitti:

ei ole kumpikaan. Siis tyttö hahmolla on tosi tosi paksut mustat kulmakarvat...koominen hahmo. Miehetkin pukeutu täksi. Ei mikään kaunis typykkä.

Kuvauksen perusteella mulla tulee ainaki mielee Sekai no hate made ItteQ -nimisessä hupiohjelmassa esiintyvä Imoto Ayako.
        Ei kyllä oo mikään anime/manga -hahmo, vaan sellanen koomikon roolihahmo.

Tosi suosittu hahmo kuitenki.
        Mm. matkustaa ympäri maailmaa ja puuhaa kaikkee randomia :3
        Aivan ihana

• japan09
        Imoto :3 kirjoitti:

Kuvauksen perusteella mulla tulee ainaki mielee Sekai no hate made ItteQ -nimisessä hupiohjelmassa esiintyvä Imoto Ayako.
        Ei kyllä oo mikään anime/manga -hahmo, vaan sellanen koomikon roolihahmo.

Tosi suosittu hahmo kuitenki.
        Mm. matkustaa ympäri maailmaa ja puuhaa kaikkee randomia :3
        Aivan ihana

Jee! Juuri tuota hahmoa olen tarkottanu!! :) kiitos :D

• Japani-fani itsekin.
        japan09 kirjoitti:

Jee! Juuri tuota hahmoa olen tarkottanu!! :) kiitos :D

Katsoin myös videon ja hihitin. Japanilaiset on suloisia,mut kyllä tytön hamput olivat aika sekaisin.Heh. Japanilaisuudessa minua kyllä enimmäkseen kiinnostaa historia sekä siihen liittyvä kulttuuri,budolajit sekä arkkitehtuuri.=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7392
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2816
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2334
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37