Pakko kirjoitella työillan ratoksi.. Mä olen ollut sitoutumiskammoinen, enkä ole halunnut sitoutua, osaan puhuu kauniisti ja koukuttaa, koukuttumatta itse. Nyt on kuitenkin käynyt niin että olen tavannut ihanan naisen, ja olen rakastunut.. tällaista en ole aikasemmin tuntenut.. oon tavallaan pelaillu jotain ihan omia pelejä ja tämä nainen on nyt saanut mut rauhottumaan. Tää tunne on ihan uudenlainen ja mulla on hyvä olla, arvostan ja ihailen tyttistäni paljon ja olen valmis tapaamaan hänen perheensä yms.
Nyt mulla on varmaan rimakauhua tai sit olen vaan uskomaton idiootti tai kusipää.. Mutta tyttis oli viikon reissussa ja silläaikaa jotkut vanha "hoidot" soitteli, ja mä tapasin heistä muutaman, enkä kertonut tyttiksestä.. mitään ei tapahtunut, paitsi raskaansarjan flirttiä.. Nyt mulla on huono omatunto ja mietin jättäväni tyttöni, etten satuta. Ystävät sanoo et olen pelkuri.. Että pelkään näitä tunteita, niiden voimakkuutta ja sitoutumista. En oo ikinä oikeesti seurustellu, tapaillu vain.. Meidän suhde on ihan tuore, mut olen kyll ihan tosissani tämän jutun kanssa. Enpä tiiä .. Mut joo.. Mut oon nyt aika sekaisin..
Koukussa
4
457
Vastaukset
- Hertta-Lempi
Älä nyt tyttistäs jätä! Rohkeesti vaan meren aalloille.
- Penhaligon
No niin pää kylmäks vaan, äläkä pilaa tätä juttua vaan katsot sen loppuun saakka. Heittäydy , ota riski, elä toisella tavalla mihin olet tottunut. Sä ehdit loppu elämäs tehdä säätöjä ja flirttejä muiden kanssa...
- ....
Tiedän yhden "koukun" :D
- FFS!
elämäänyt uudelta kantilta, opettelet itsessäsi uuden puolen, sen joka ei uskalla mitään vakavaa. Joskushan sekin on otettava käyttöön. Ymmärrät varmaan että jos haluat tämän tyttöystävän kanssa onnistua niin sun pitää todella muuttaa tapojasi. Olet tottunut käsittelemään kaikkia asioita joita seurustelu vaatii ihan toisella tavalla. Ensimmäiseksi kun hoidot soittaa, niille sanotaan että ei nyt pääse. Ihan vaikka et olisi menossa sänkyyn mutta sen takia että sanot ei menoille jotka tulevaisuudessa saattaisivat loukata parisuhdettasi. Toiseksi, opettelet puhumaan tyttöystävällesi kuin ihmisille ja rakkaallesi, luotetulle. Et vain puhu mitä sattuu saadaksesi jotain. Sinun on laitettava itseäsi peliin ihan uudella tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1274452Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783220- 1021510
- 881348
- 95889
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18723Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 50704
- 42697
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673