Alkoi tuossa vanhassa Lagunassa haiskahtaa bensa jostain ulkoapäin, että onko kokemusta mistä se voisi johtua. Haju ei tule konehuoneesta vaan jostain oikeanpuoleisen takapenkin kohdilta auton alta. Tankkihan on sillä puolen kyllä, mutta toisaalta altapäin katsoen missään ei kyllä näy selvää vuotoa. Voisko bensan katkulla olla mitään yhteyttä siihen, että takapöntön kiinnikkeet katkesi ja otin koko pöntön pois. Meinaan, että bensan katku alkoi samoihin aikoihin...
Bensan haju
Bensaa suonissa
1
379
Vastaukset
- Näin 123
Luulisin että täyttöputki revennyt tai irronnut, jos kerta kinnikepannat ollut poikki niin yleensä tankki sen verran repsahtaa, että repäisee täyttöputken. Varsinkin bensan katku silloin, kun on käynyt tankkaamassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317816
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455370- 594832
- 763537
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322011Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1462005- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381672