Onko kokemuksia hotellista tai ylipäänsä djerban/ zarzisin alueesta Tunisiassa?
Iberostar safira palms zarzis
3
332
Vastaukset
- Matkalle lähdössä
Olemme menossa kesäkuulla samaan hotelliin. Onko kenelläkään kokemuksia, kun ei edelliseen kysymykseen ole tullut vastausta. Otimme täyshoidon, onko siitä kokemusta tässä hotellissa ?
- Kesäkuussa mennään
Eikö löydy keneltäkään tietoa tästä Finnmatkojen käyttämästä hotellista. All inslusive
- VillePee
Kesäkuussa mennään kirjoitti:
Eikö löydy keneltäkään tietoa tästä Finnmatkojen käyttämästä hotellista. All inslusive
Lämpimästi voin suositella kyseistä hotellia. Ruoka ja juoma hyvää ja valikoima runsas (all inclusive). Hotelli siisti ja viihtyisä, palvelu pelasi rankaksi tai saksaksi, englanniksi ei niinkään. Henkilökunta ystävällistä, viimeistään silloin kun jättää muutaman dinaarin juomarahaa. Hotellin ympäristössä ei juurikaan mitään, mutta hotellista pääsee retkille esim. Zarziksen kaupunkiin. Ratsastusta, minigolfia, kylpylähoitoja, veneretkiä ym. tarjolla, osa pientä maksua vastaan, esim. ratsastus 20e/2h/hlö.
Hotellin alakerrassa kolme vaatekauppaa, keramiikkapuoti ja kioski, jos haluaa ostoksia tehdä. Edullisesti lähtee, kun muistaa vaan tinkiä.
Kaikenkaikkiaan oikein onnistunut loma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait52878- 392517
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381383- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32776
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi26632Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596