Onko olemassa sähköpostiluetteloa josta voisi nimen perusteella hakea suomalaisten sähköpostiosotteita.
Muistan joskus olleen "eemeli.fi" josta sai email osotteita nimen perusteella.
Sähköpostiluettelo
7
1450
Vastaukset
- xOR38C3vEk
Ei ole.
- 8+8
ja mitäs luulet, että sellaisella listalla kohta rikolliset tekisi...?
- ymmärtävä
...autolla, alkoholilla, aseilla, puhelinluettelon osoitteilla jms....rikoksia. Listaa voisi jatkaa vaikka miten pitkään
- OisSeNiinHauskaa
Listautuminen olisi tietenkin vapaaehtoista. Sinne voisi laittaa toisarvoisen ilmaisosoitteen, jolla ei niin väliä.
Olisi kiva etsiä ja yhyttää lapsuuden- tai nuoruudenkavereita, kadoksissa olevia jne.
- kyllälöytyy
Aivan varmasti on. Mainostajilla ym. on sellaiset. Mutta miten pääset itse sellaiseen käsiksi, niin se on toinen kysymys.
- sähköpostisepeteus
Helppoo kun tietää ja osaa!
- e65uye56
https://www.emaildatapro.com/2016-fresh-updated-finland-136-000-business-email-database.html
Tuoltahan noita listoja saa, vajaan satasen 136 000 s-postiosoitetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638788Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541954
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226