Treffeihin tehdään päivitys tiistaina 16.3. klo 8-10 välisenä aikana.
Käyttäjien toiveesta päivitämme Tositarkoituksella-pakettia. Jatkossa paketin voi maksaa matkapuhelimen lisäksi myös verkkopankissa tai luottokortilla. Tositarkoituksella-paketin voi myös tilata jatkossa jopa puoleksi vuodeksi. Mitä pidemmän jakson tilaat, sitä halvemmaksi tilaus tulee.
Päivityksen aikana klo 8-10 palvelu on poissa käytöstä. Pahoittelemme katkoksesta aiheutuvaa haittaa.
Keväisin terveisin
Suomi24
Treffejä päivitetään 16.3. klo 8-10
6
1202
Vastaukset
- ...q
Heh. Kukaan EI OLE edes vastannut tähän viestiin.
Voisitteko edes POISTAA Treffit sivuiltanne, koska käyttäjät ovat joko Englantia puhuvia huijareita, tai sellaisia jotka eivät edes vastaa viesteihin.
Poliisitko pitää tätäkin valvomaan komentaa? - ...
Suomi24 - poistakaa Treffit toiminto sivuiltanne.
Huomatkaa, ettei kukaan ole edes puolustanut Treffien säilyttämistä - Rahat takaisin :(
Huijaako Suomi24 meitä?! Rahastusta antamatta maksettua palvelua.
Vai päivitettiin treffejä!
Minä maksoin jo 2.3. "Tositarkoituksella" laajennuksen kolmeksi kuukaudeksi. Laajennusta ei ole tehty tähän päivään mennessä. Olen lähettänyt viestin ylläpitoon kaksi kertaa ja ilmoittanut maksussa käyttämäni pankin ja suorituksen viitteen - silti mitään ei tapahdu.
Onko Sinulle käynyt samoin? Maksat laajennus-palvelluista kuitenkaan saamatta luvattua palvelua?- K.S.
Suosittelisin ottamaan yhteyttä poliisiin, koska maksamaton tuotehan on huijausta...
Samalla voisit mainita, suomi24:n tavasta suojella palvelun häiriköitä. - ,,,
K.S. kirjoitti:
Suosittelisin ottamaan yhteyttä poliisiin, koska maksamaton tuotehan on huijausta...
Samalla voisit mainita, suomi24:n tavasta suojella palvelun häiriköitä.Miksihän miinusta tulee, jos Kritisoi Suomi24:n toimitaa - mutta ei kommettaja ketjuun?
Ylläpito siellä miinusta antaa, kun eivät itsekään osaa poistaa "Rahat takaisin :(" tyypin valtuksia, kun Serveri uudistui,hehehe.
Hei käyttäjät,
Suomi24 Treffien päivitys on suoritettu loppuun.
Ystävällisin terveisin,
Piia
Suomi24
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2525162- 1252303
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2362008Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641834- 1801680
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1881547- 541434
- 621349
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751311- 1191181