moips. eli otin puhelin myyjält ton 24mb adsl yhteyden ni semmonen tuli mieleen et millasen modeemin se tarvitsee? itelläni tommonen ikivanha modeemi mikä ei varmaan toimi sillä. ehotuksii mistä saisi halvalla vaikka tilattua sen modeemin?
neito pulassa. ;)
4
248
Vastaukset
- 8+1
ne modeemit tulee kaupan päälle...
Joka tapauksessa uuden pitää olla v2 tai v3 standardia, että tukee noin nopeaa yhteyttä... Oletko varma, ettei se luvannut modeemia samaan...?- tytteli1990
en kai nyt muuten kysyis. onko tietoa että mistä sen nyt sais halvalla? mielellään pitäisi olla langaton
- ..............
Sen modeemin pitää olla ADSL2 tyyppinen modeemi, ei siis ADSL, eikä ADSL2 vaan ADSL2 jotta saat sen nopeimman mahdollisen yhteyden muodostettua.
Täällä joku kirjoittelee v2 standardista mutta eipä sellaiset sano mitään tavallisille käyttäjille. Siksi käytän ihan markkinatermiä jolla modeemeita myydään.saako alkup. kysyjä koskaan uutta liittymäänsä. Mä ostin samalla tavalla, siitä on aikaa jo 6 viikkoa ja vielä mennään vanhalla 2/512-liittymällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446