Goasta

huone.

Nyt alkaa riittää kahden viikon reissut Pohjois-Goaan. Loppuvuodesta olisi taas tarkoitus lähteä reissuun
useammaksi viikoksi. Tarkoitus olisi vuokrata huone .Nyt vinkkejä ja osoitteita tulemaan tälle palstalle.
Kiitoksia jo etukäteen!

6

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Goa fani

Lisäys äskeiseen, mieluummin Galangutesta.

• Maddo Waddo

Itse olemme tulevan marraskuun guesthousessa Calangutessa Maddo Wadossa. Tsekkasimme viime reissulla huoneet kun majatalo pisti silmään ohikulkiessa, näytti viihtyisältä. Ja oli meille juuri sopiva. Ei mitään luksusta, mutta kaikki tarpeellinen löytyy. Tilava makkari, keittiö/oleskelutila ja cw suihkulla. Todella iso parveke, joka kiertää rakennusta ympäri. Lähellä rantaa, muutama kymmenen metriä, rauhallisen rantatien varressa. Kuitenkin lyhyt matka keskustaan. Huoneiston hinta on 700rs vuorokausi tai sitten jos on kuukauden tai enemmän niin 600rs vuorokausi.

• Goaan
        Maddo Waddo kirjoitti:

Itse olemme tulevan marraskuun guesthousessa Calangutessa Maddo Wadossa. Tsekkasimme viime reissulla huoneet kun majatalo pisti silmään ohikulkiessa, näytti viihtyisältä. Ja oli meille juuri sopiva. Ei mitään luksusta, mutta kaikki tarpeellinen löytyy. Tilava makkari, keittiö/oleskelutila ja cw suihkulla. Todella iso parveke, joka kiertää rakennusta ympäri. Lähellä rantaa, muutama kymmenen metriä, rauhallisen rantatien varressa. Kuitenkin lyhyt matka keskustaan. Huoneiston hinta on 700rs vuorokausi tai sitten jos on kuukauden tai enemmän niin 600rs vuorokausi.

Mikähän mahtaa olla guesthousen nimi? Mikä olisi lähellä oleva paikka tai ravintola tms. minkä perusteella löytää?

• Maddo Waddo
        Goaan kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla guesthousen nimi? Mikä olisi lähellä oleva paikka tai ravintola tms. minkä perusteella löytää?

Se on Mario Bom Villa. Se on Mariano store'n yhteydessä. Eli yläkerrassa huoneet jota vuokraa, alhaalla pieni marketti ja sitten alhaalla asuuvat itse nämä omistajat. Ihan saman tienpätkän varressa ei ole ravintolaa, lähimpään n. 100m. Eli tämä guesthouse pienen rantatien varrella, joka lähtee Candolimista aina Bagaan asti kulkevalta tieltä, tiedät varmaan mitä tietä tarkotan. Baga Road'inakin tunnettu. Sea Breeze Inn hotellilta Calangutesta eka tiehaara (n.20m) rantaan päin, kun lähtee Candolimin suuntaan. Sitä tietä perille asti vaan kunnes näkyy ranta, niin sitten löytyy tämäkin. Mutta jos haluat tiedustella tätä enemmän, niin laita sähköpostiosoite, niin voin laittaa omistajan puhelinnumeron (ja jos kiinnostaa nähdä miltä näyttää ulkoapäin, niin voin laittaa kuvat, sisältä en älynny ottaa kuvia kun katsottiin huoneet). Varata kannattaa etukäteen, jos meinaa saada tästä huoneen, sillä siinä paljon vakiporukkaa vuodesta toiseen. Me varasimme huoneen jo tammikuun puolessa välissä.

• ei
        Maddo Waddo kirjoitti:

Se on Mario Bom Villa. Se on Mariano store'n yhteydessä. Eli yläkerrassa huoneet jota vuokraa, alhaalla pieni marketti ja sitten alhaalla asuuvat itse nämä omistajat. Ihan saman tienpätkän varressa ei ole ravintolaa, lähimpään n. 100m. Eli tämä guesthouse pienen rantatien varrella, joka lähtee Candolimista aina Bagaan asti kulkevalta tieltä, tiedät varmaan mitä tietä tarkotan. Baga Road'inakin tunnettu. Sea Breeze Inn hotellilta Calangutesta eka tiehaara (n.20m) rantaan päin, kun lähtee Candolimin suuntaan. Sitä tietä perille asti vaan kunnes näkyy ranta, niin sitten löytyy tämäkin. Mutta jos haluat tiedustella tätä enemmän, niin laita sähköpostiosoite, niin voin laittaa omistajan puhelinnumeron (ja jos kiinnostaa nähdä miltä näyttää ulkoapäin, niin voin laittaa kuvat, sisältä en älynny ottaa kuvia kun katsottiin huoneet). Varata kannattaa etukäteen, jos meinaa saada tästä huoneen, sillä siinä paljon vakiporukkaa vuodesta toiseen. Me varasimme huoneen jo tammikuun puolessa välissä.

Olen myös ko. paikasta kiinnostunut. Laitatko lisätietoja ja kuvia [email protected]

• meren kohina
        Maddo Waddo kirjoitti:

Hei,
        tiedän suunnillen paikan, olisin kiitollinen jos saisin sinulta muutaman kuvan:)
        [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      19
      2146
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      40
      2045
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      18
      1920
    4. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      46
      1357
    5. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      73
      1297
    6. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      46
      863
    7. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      56
      772
    8. Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?

Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      721
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      32
      678
    10. Arvaa sattuuko se

Että teen töitä siihen että unohdan sinut. Mitä muutakaan voin
      Ikävä
      50
      676
    Aihe