Pitbullin hinta?

JssJ

Nyt olen jo kaiken nähnyt.. Joku myy PAPERITTOMIA Pitbull-pentuja Keltaisessa-pörssissä 1000€?!?! Huh huh sanon minä, tuo jos ei ole rahastusta niin ei ole sitten mikään!

15

4101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yuyfoif

      niinpä aina tuntuu riittävän sinisilmäisiä ostamaan rotukoiria paperittomina eikä tiedä mitä saavat tai miten asiat hoidettu emon ja pentujen kannalta ....

      • koirat--

        maksaa todennäköisest sekarotuisest koirast 1000 :D


    • bullikka

      No aika temppu oliskin pitbulleja PAPERILLISINA myydä! :P Pitbullterrieri ei ole FCI:n hyväksymä rotu joten sille ei Suomessa virallisia papereita saa.

      • 1+1

        on aina rekisteröity BFKC, UKC tai ADBA:aan!!!


      • xXxl Pitbull Helsinki

        Voi ne koirat rekisteröidä jenkkeihin. Suomen kennelliitto päivittää itsensä ehkä sadanvuoden päästä tähän vuosituhanteen. Meidän kasvattamat täällä American bullyt rekisteröidään jenkkeihin.


    • 1+1

      ns. "ryssänpittejä".

      • Toveri123

        Joo kuinkahan paljon tosiaan vaatii?? se vaan on ihan fakta ettei noita "ryssänpittejä" noihin rekistereihin saa vaikka millä yrittäis! Toivottavasti ihmiset EI mene maksamaan pennuista kuin korkeintaan 200-300€!


    • kassu

      nii

    • asdmolossi

      Aidon pitin saa helposti alle 500e, itse en ikinä suostuisi maksamaan suomessa edes 600e mistään pitistä. Seropista vielä vähemmän, mitä ne paperittomat lähes aina on. Toivottavasti ihmiset ei ostaisi näitä "aitoja puhdasrotuisia" millään hinnalla vaan hankkisivat sen aidon ulkomailta ennemmin, loppuisi ehkä täälläkin se seropien pentutehtailu. Ja rodun maineen tahraaminen samalla.

      • 4+6

        Vielä kun saataisiin täällä rotukoirien pentutehtailu loppumaan. Se kun on paljon yleisempää.


      • lain voimalla
        4+6 kirjoitti:

        Vielä kun saataisiin täällä rotukoirien pentutehtailu loppumaan. Se kun on paljon yleisempää.

        Vielä parempi päätös olisi, jos kädenjatkeeksi tai pullistelun avuksi ostettavat rodut tai niitä muistuttavat seropit kiellettäisiin.Ja niitä tähän tarkoitukseen hankkivat hoitoon.


      • Gamebredz

        Niin jenkeistä, mutta siihen lennot ym. matkakustannukset niin kyllä komiasti siitä tulee yli parin tonnin paukku.

        Oma koira maksoi adbaan rekattuna tuon 750 dollaria, linjoina mm. Jeeppiä ja Sorrellssia. Oikea kasvattaja löytyi vasta kahden vuoden etsimisen jälkeen naamakirjasta...


    • asdmolossi

      Gamebredz, ei pelkästään jenkeistä vaan euroopastakin saa hyvän pitin alta 500e jos vaan tietää mistä hakee. :) Tietenkin siihen matkat tulee päälle, mutta halvemmalla aidon silti saa kuin että ostaisi täältä Suomesta seropin.

      Eikä niitä koiria pitäisi kieltää, ei mitään rotuja, vaan niiden kädettömien ihmisten pitäisi olla ostamatta tiettyjä koiria. Se pitäisi jotenkin saada kiellettyä.

    • 1000 €

      Kyllä myisin minäkin 1000€ vaikka paperiton olisikin ihan vain siksi että huonot ostajat jäisi pois kun kuitenkin kyse on erittäin itsepäisestä ja kovasta rodusta. Huonossa kasvatuksessa pitbullista voi tulla tappokone. Jos koiran haluaa siitä pitää olla valmis myös maksamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe