Nettivideot käynnistyy hitaasti?

ka123

Jouduin asentamaan XP:n uudelleen koneeseen. Nyt sitten esimerkiksi youtuben videot käynnistyy hitaasti.

Kun videon klikkaan auki, menee noin puoli minuuttia ennen kuin mitään tapahtuu. Kun lataaminen sitten alkaa, se tapahtuu normaalilla nopeudella. Ainoastaan kännistys siis tahmaa.

Youtubessa sivu on olevinaan valmis, mutta youtuben video-ikkuna näyttää vaan tyhjää. Puolen minuutin päästä siinä alkaa pyörimään se lataus-juttu ja heti kohta video alkaa lataamaan normaalia vauhtia.

Sama tahmaaminen on kaikilla muillakin sivuilla. Samaa yhteyttä käyttävä läppäri toimii normaalisti, ongelma on siis tässä koneessa ja se tuli tuon käyttiksen uudelleen asentamisen jälkeen.

Olen asentanut flash-playerin ja k-lite codec paketin. Selaimena firefox, mutta näyttää explorerilla olevan ihan sama ongelma.

Missähän vika on?

9

2320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juho___

      Mulla sama ongelma explorer 8 asentamisen jälkeen. Youtube ei toimi ja chatissa en voi keskustella kun tekstejä ei näy.Omat tekstit menevät kyllä perille mutta itse en näe mitään?
      Mikä neuvoksi?

      • scitpt

        päälle.


      • Juho__
        scitpt kirjoitti:

        päälle.

        on päällä


    • peppe ..asdfg

      Mulla ihan sama vika ja tuli about samaan aikaan kuin sulla. Asensin muistaakseni silloin Flash-playerin päivityksen ja uuden Firefoxin. Mulla Windows Vista. Todella outo juttu, tosissaan mulla kun on 17 meganen adsl-modeemille asti tämä netti niin sen about 30 sekkaa kun odottaa niin se alkaa lataamaan videota ja on hetkessä sen ladannut kokonaan. Sama vika muillakin sivustoilla, joissa käytetään Flashin streaming-videoita.

      Kenelläkään mitään ratkaisua tähän??

      • peppe ..asdfg

        itseasiassa vikaa ei ole kuin youtubessa, muut videosivustot alkaa toistamaan videoita heti..


      • 14+3
        peppe ..asdfg kirjoitti:

        itseasiassa vikaa ei ole kuin youtubessa, muut videosivustot alkaa toistamaan videoita heti..

        Laitan kysymykseni nyt tähän samaan ketjuun, koska se liittyy hieman aiheeseen. Nimittäin eilisestä lähtien mulla on ollut sellainen ongelma, että kun katson esim. YouTubesta videota ja haluan katsoa kuvaa koko näytöltä, näyttö on vain valkoinen. Video kyllä pyörii, sillä kuulen äänet, mutta näytössä ei näy kuvaa vaan se on ihan valkoinen. Lisäksi pystyn pysäyttämään videon tai palauttamaan kuvan taas pienempään kokoon. Normaalissa koossa video pyörii ja näkyy ihan normaalisti. Mistähän voisi johtua tuollainen ongelma?


    • 3838383838
      • Jeejeeyoutubepyörii

        Kiitos todella paljon tästä :D On vaivannut minua jo vuoden ja vasta nyt tajusin katsoa miten voisi korjata. Videon latausaika aleni 2min -> 3sek


    • Jaaadat

      ulla sama vika ku 14 3. Kokonäytölle laittaessa näyttö vaan menee mustaks, kokonaan vain hiiri näkyy. Asensin juuri flash palyerin. Ei auttanut. Ei ole ikinä toiminut uudella läppärilläni. Käyttis on 7.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe