Jouduin asentamaan XP:n uudelleen koneeseen. Nyt sitten esimerkiksi youtuben videot käynnistyy hitaasti.
Kun videon klikkaan auki, menee noin puoli minuuttia ennen kuin mitään tapahtuu. Kun lataaminen sitten alkaa, se tapahtuu normaalilla nopeudella. Ainoastaan kännistys siis tahmaa.
Youtubessa sivu on olevinaan valmis, mutta youtuben video-ikkuna näyttää vaan tyhjää. Puolen minuutin päästä siinä alkaa pyörimään se lataus-juttu ja heti kohta video alkaa lataamaan normaalia vauhtia.
Sama tahmaaminen on kaikilla muillakin sivuilla. Samaa yhteyttä käyttävä läppäri toimii normaalisti, ongelma on siis tässä koneessa ja se tuli tuon käyttiksen uudelleen asentamisen jälkeen.
Olen asentanut flash-playerin ja k-lite codec paketin. Selaimena firefox, mutta näyttää explorerilla olevan ihan sama ongelma.
Missähän vika on?
Nettivideot käynnistyy hitaasti?
9
2391
Vastaukset
- Juho___
Mulla sama ongelma explorer 8 asentamisen jälkeen. Youtube ei toimi ja chatissa en voi keskustella kun tekstejä ei näy.Omat tekstit menevät kyllä perille mutta itse en näe mitään?
Mikä neuvoksi?- scitpt
päälle.
- Juho__
scitpt kirjoitti:
päälle.
on päällä
- peppe ..asdfg
Mulla ihan sama vika ja tuli about samaan aikaan kuin sulla. Asensin muistaakseni silloin Flash-playerin päivityksen ja uuden Firefoxin. Mulla Windows Vista. Todella outo juttu, tosissaan mulla kun on 17 meganen adsl-modeemille asti tämä netti niin sen about 30 sekkaa kun odottaa niin se alkaa lataamaan videota ja on hetkessä sen ladannut kokonaan. Sama vika muillakin sivustoilla, joissa käytetään Flashin streaming-videoita.
Kenelläkään mitään ratkaisua tähän??- peppe ..asdfg
itseasiassa vikaa ei ole kuin youtubessa, muut videosivustot alkaa toistamaan videoita heti..
- 14+3
peppe ..asdfg kirjoitti:
itseasiassa vikaa ei ole kuin youtubessa, muut videosivustot alkaa toistamaan videoita heti..
Laitan kysymykseni nyt tähän samaan ketjuun, koska se liittyy hieman aiheeseen. Nimittäin eilisestä lähtien mulla on ollut sellainen ongelma, että kun katson esim. YouTubesta videota ja haluan katsoa kuvaa koko näytöltä, näyttö on vain valkoinen. Video kyllä pyörii, sillä kuulen äänet, mutta näytössä ei näy kuvaa vaan se on ihan valkoinen. Lisäksi pystyn pysäyttämään videon tai palauttamaan kuvan taas pienempään kokoon. Normaalissa koossa video pyörii ja näkyy ihan normaalisti. Mistähän voisi johtua tuollainen ongelma?
- 3838383838
Itsellä F-Securessa kytkettynä "Tarkista ja poista virukset verkkoyhteydestä" päällä = Hidas alku. Laitoin pois ja nyt normaali. Vielä tarkemmin tuolla lopussa http://murobbs.plaza.fi/ohjelmat-kayttojarjestelmat-ja-ajurit/635741-flash-videot-kaynnistyvat-hitaasti-flash-player-puskuroi-ihan-liikaa-vika-missa.html
- Jeejeeyoutubepyörii
Kiitos todella paljon tästä :D On vaivannut minua jo vuoden ja vasta nyt tajusin katsoa miten voisi korjata. Videon latausaika aleni 2min -> 3sek
- Jaaadat
ulla sama vika ku 14 3. Kokonäytölle laittaessa näyttö vaan menee mustaks, kokonaan vain hiiri näkyy. Asensin juuri flash palyerin. Ei auttanut. Ei ole ikinä toiminut uudella läppärilläni. Käyttis on 7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386