Postit OE 6 -> Outlook 2003 ongelma

umpikuja

Osaisiko joku auttaa seuraavassa: Miten saisi siirrettyä sähköpostikansiot Outlook Express 6:sta toiselle koneelle Outlook 2003:en?
Olen kopioinut OE:n .dbx - tiedostot uudelle koneelle työpöydällä olevaan kansioon, ei ole "vain luku"-asetuksia päällä yhdessäkään niistä eikä OE:ta tällä koneella asennettuna lainkaan mutta kun yritän toimia seuraavasti: tuo ja vie-> tuo internet-sähköpostia...-> outlook express 4.x/5.x/6.x -> valitsen kansion, niin vaan sanoo Outlook että "Sähköpostikansiota ei voi avata. Jos toinen sovellus käyttää tätä kansiota sulje sovellus ja yritä uudelleen." Käyttis Windows 7.

Kiitos ja kumarrus avusta etukäteen!

4

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+20

      outlook backup

      ja katso mitä tulee eteen...

      • umpikuja

        Ilmeisesti tarkoitat tuota Outlook Express Backup ohjelmaa? Pienenä lisämausteena tässä on vielä se, että edellinen kone on ns "hengiltä" ja sen mukana OE, jota ei tällä uudella koneella ole käyttöjärjestelmästä johtuen. Maileista oli kyllä onneksi ajanmukaiset varmuskopiot (tusinan verran .dbx tiedostoja ulkoisella kovalevyllä, eli kaikki mailikansiot) joita Outlook ei nyt syystä tai toisesta halua importtaa.

        Jos tuolla ohjelmalla saa nuo irralliset tiedostot Outlookin ymmärtämään muotoon niin tarjoan virtuaalilasillisen hyvää vuosikertaa kiitollisuudella höystettynä. Varmuuden vuoksi lisävinkit edelleen tervetulleita!


      • 20+14
        umpikuja kirjoitti:

        Ilmeisesti tarkoitat tuota Outlook Express Backup ohjelmaa? Pienenä lisämausteena tässä on vielä se, että edellinen kone on ns "hengiltä" ja sen mukana OE, jota ei tällä uudella koneella ole käyttöjärjestelmästä johtuen. Maileista oli kyllä onneksi ajanmukaiset varmuskopiot (tusinan verran .dbx tiedostoja ulkoisella kovalevyllä, eli kaikki mailikansiot) joita Outlook ei nyt syystä tai toisesta halua importtaa.

        Jos tuolla ohjelmalla saa nuo irralliset tiedostot Outlookin ymmärtämään muotoon niin tarjoan virtuaalilasillisen hyvää vuosikertaa kiitollisuudella höystettynä. Varmuuden vuoksi lisävinkit edelleen tervetulleita!

        http://www.google.fi/search?q=.dbx converter&ie=utf-8&oe

        josko tuosta lisäinfoa...?


      • umpi-hanki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe