Victoria Beckham Turkuun?

PiiskaaAnnaMullePi..

"Beckham will have an operation in Finland later under the supervision of specialist Sakari Orava. A spokesman for Beckham said: “He’s devastated by the injury. Victoria is flying out to him immediately because of the injury. She’s naturally worried about him.”"
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/davidbeckham/7446420/David-Beckham-hoping-for-full-recovery-as-he-flies-to-Finland-for...

Kuin ladu domina ou jeah:
http://bootlovers.typepad.com/photos/uncategorized/2008/08/10/vbeck007main.jpg

PICTURE SPECIAL: Anguished David Beckham heads to Finland:
http://www.dailymail.co.uk/sport/worldcup2010/article-1258066/PICTURE-SPECIAL-Anguished-David-Beckham-heads-Finland-achilles-inj...

5

2711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -paka-

      Ilman Victoriaa David ei olisi mitään, Victoria teki hänestä muoti-ikonin ja hioi Davidin mediataidot huippuunsa. David olisi toki menestynyt jalkapalloilija mutta ilman Victoriaa hänellä ei olisi niin suurta medianäkyvyyttä... Victoria bisnestaitoisena on myös saanut Davidille paremmat tulot kuin muuten. Victorian ansiosta David pysyy valokeilassa ja ansioissa jalkapallouran päätyttyäkin.

      David ilmiselvästi nauttii tiukasta määrätietoisesta naisesta joka ohjaa hänen uraansa, uskoisin että David kotioloissa pyyhkii tomuja essu päällä ja nuolee Victorian saappaat puhtaaksi, se on elämää se jumalauta!

    • -paparatsia-
    • Kaikkein ihanin

      Rouva Beckhamn tosiaan tuli Turkuun ja tuossa reilu parikymmentä minuuttia sitten pujahti Lääkärikeskus Mehiläisen parkkihalliin harmaassa, tummalasitetussa tila-autossa. KETÄ KIINNOSTAA? Kaikkia niitä kolmeakymmentä juoruämmää, jotka pari valokuvaajan kanssa olivat eksyneet paikalle... Itse asun ko. lääkärikeskusta vastapäätä ja ikkunasta katselin ihmisten naurettavia yrityksiä nähdä edes vilaus Victoriasta. Hoh -hoo!

      • ...tämä rva Beckham, ja minua ei kovasti kiinnosta tietää tarkasti mikä posh tai push up Spice tämä aikoinaan olikaan (tai mikä lie Mel B tai C). Vielä vähemmän kiinnostavan hänestä vielä tekee se, että sattuu nyt sitten olemaan jonkun maailmantähtijalkapalloilijan vaimo. Kas jalkapallo kun minua ei senkään vertaa kiinnosta.


      • vierasss

        Sua ainakin kiinnosti sen verran, että piti roikkua ikkunassa katsomassa, että milloin Beckham oikein tulee ja sitten vielä kirjoitella tänne DAVID BECKHAM -palstalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      887
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      38
      775
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe