Moi, suunnitelmissa on mennä Pattaylle nauttimaan alueen pikku herkuista ;) Lento mulla on Bangkokiin. Onko sieltä miten hankala lähteä Pattaylle? Vinkit alueesta ja sen namupaloista kiinnostat kovasti. En enään malta odottaa lähtöä :) Kiitos vastaajille
Pattaya
19
458
Vastaukset
- peeaako
www.thaiklupi.fi ja jo rupee löytyy tietoo namuista ja muista...
- Reikko,
Moi, Pattayalle on noin 150 kilometriä Bangkokista, joten matka taittuu melko vaivattomasti vaikkapa linja-autolla. Suosittelen tutustumaan Pattayan edustalla sijaitseviin saariin sekä buddhalaiseen temppeliin. Tässä vielä vinkiksi suomenkielinen sivusto Pattayasta ja Thaimaasta: http://www.thaimaa.suomalaisille.com/pattaya.html
- vink vink
Otappa kuule linja-auto sieltä maalta Stadiin niin johan alkaa namua löytymään eikä tuu jet lagiakaan :D
- hah hah haaa
Toi oli paha toi buddhalainen temppeli.
- Kokenut matkaaja(kin
vink vink kirjoitti:
Otappa kuule linja-auto sieltä maalta Stadiin niin johan alkaa namua löytymään eikä tuu jet lagiakaan :D
ei kyllä 4-5 tunnin aikaerolla tule.Ne jotka niin väittää ,niille voi vaan nauraa.
- KL
Kokenut matkaaja(kin kirjoitti:
ei kyllä 4-5 tunnin aikaerolla tule.Ne jotka niin väittää ,niille voi vaan nauraa.
Ei tule Jet lagia jos menee Thaimaahan.
Mutta toisin päin tulee. Eli kun olin Thaimaassa 12. kerran 1,5 kk ja kotiuduin viime To. niin ei Thaimaahan päin mitään jetlagia ollu.
Mut toisin päin oli. Eli heräsin suomessa kolmelta yöllä seuraavat 3 päivää ja nukuttaan alko 7 illalla. - viime vuonna 4 kert.
KL kirjoitti:
Ei tule Jet lagia jos menee Thaimaahan.
Mutta toisin päin tulee. Eli kun olin Thaimaassa 12. kerran 1,5 kk ja kotiuduin viime To. niin ei Thaimaahan päin mitään jetlagia ollu.
Mut toisin päin oli. Eli heräsin suomessa kolmelta yöllä seuraavat 3 päivää ja nukuttaan alko 7 illalla.että Thaimaasta tännepäin palaaminen aiheutta pienehkö jet lagin, mutta menomatka ei.Toista se on jenkkeihin mennessä ja palatessa silloin jet lag todella tuntuu.
- penatar
viime vuonna 4 kert. kirjoitti:
että Thaimaasta tännepäin palaaminen aiheutta pienehkö jet lagin, mutta menomatka ei.Toista se on jenkkeihin mennessä ja palatessa silloin jet lag todella tuntuu.
Teidän vaivat ovat aivan jotain muuta kuin jetlagia. Jetlag on nimenomaa pahempi lennettäessä lännestä itään kuin toisinpäin. Tämän asian voi tarkistaa helposti vaikka googlella, mutta laitetaan tohon nyt yksi linkki
http://www.cpap.fi/do_page.php?sivu=30
Tosin asia on henkilökohtainen, mutta noin yleiseti ottaen normaaleilla ihmisillä se menee noin päin - nähätävä
penatar kirjoitti:
Teidän vaivat ovat aivan jotain muuta kuin jetlagia. Jetlag on nimenomaa pahempi lennettäessä lännestä itään kuin toisinpäin. Tämän asian voi tarkistaa helposti vaikka googlella, mutta laitetaan tohon nyt yksi linkki
http://www.cpap.fi/do_page.php?sivu=30
Tosin asia on henkilökohtainen, mutta noin yleiseti ottaen normaaleilla ihmisillä se menee noin päinSe on juuri näin. Vain 10% ihmisistä kärsii jetlagista väärinpäin.
Teidän jetlaginne Thaimaahan mennessä hävittää matkajännitys ja takaisinpäin tullessa sen aiheuttaa krapula ja morkkis.
Ei kannata lähteä linja-autolla Pattikselle. Ota taksi suoraan tuloaulan ulkooven edestä.
Hinta n. 1000 THB eli nykykurssin mukaan reilu 20 eur.
Sitäpaitsi, ei Pattaya ole Thaimaata. Se on suuri sirkus jossa Thaimaalaisilla on tarkoituksena vain ja ainoastaan putsata Farangilta (ulkomaalainen) rahat.
Jos haluat nähdä Thaimaata, pysy kaukana pattayalta.
Kuten edellinen sanoi, mene vaikka lähisaarille...Koh Samet, vähän kauempana Koh Chang...ja itse suosittelen pohjois-thaimaata (Chiang Mai, Chiang Rai)...Siellä ihmiset ovat iloisia ja ysträvällisiä sekä hintataso on edullinen. Puhumattakaan maisemista. Tähän vuodenaikaan sitäpaitsi Pohjoisessa on hieman viileämpi kuin Pattayalla. Pattiksella kesä tulossa ja nyt siellä jo eilen oli läkähdyttävän kuuma. Itse kotiuduin Pattayalta viime To. 1,5 kk lomalta. Nimimerkillä 10 v. aviossa Thaimaalaisen naisen kanssa ja 12 kertaa Pattiksella sekä Thaimaa kierretty läpikotasin.- tammikuussa kävin
Ei suinkaan tuloaulan edestä vaan kerrosta alempaa.Näin nykyään.Tuloaulan edessä on vain "limousinejä" jotka kalliita.Taksi meterit siis kerros alas.Hinta Pattayalla 1000 thb.
- KL
tammikuussa kävin kirjoitti:
Ei suinkaan tuloaulan edestä vaan kerrosta alempaa.Näin nykyään.Tuloaulan edessä on vain "limousinejä" jotka kalliita.Taksi meterit siis kerros alas.Hinta Pattayalla 1000 thb.
Ainaskin meidän taksi tuli suoraan tuloaulan eteen ku kaveri oli meitä odottamassa aulassa.
ja sano et siitä vaan ovesta 4 ulos ja siinä edessä se seiso.....siinä niitä kyydin tarjoojia venaa ku tuut aulaan. - hyi olkoon
KL kirjoitti:
Ainaskin meidän taksi tuli suoraan tuloaulan eteen ku kaveri oli meitä odottamassa aulassa.
ja sano et siitä vaan ovesta 4 ulos ja siinä edessä se seiso.....siinä niitä kyydin tarjoojia venaa ku tuut aulaan.Taas yksi limanuljaska lisää menossa alistamaan paikallisia naisraukkoja. Hyi olkoon! YÄK!
- KL
hyi olkoon kirjoitti:
Taas yksi limanuljaska lisää menossa alistamaan paikallisia naisraukkoja. Hyi olkoon! YÄK!
Näin puhuu herra kaikkitietävä, joka ei ole varmaan itse käynyt edes koko maassa.
naisia siellä eivät alista muut kuin arabit...niinkuin muuallakin maailmassa. - juu juu niinpä niin
KL kirjoitti:
Näin puhuu herra kaikkitietävä, joka ei ole varmaan itse käynyt edes koko maassa.
naisia siellä eivät alista muut kuin arabit...niinkuin muuallakin maailmassa.Kun annat paikalliselle horolle tinkien rahaa ja käytät koko kapasiteetilla. Toisaalta niille lehmille pitäisi laittaa jokin tautivähennys. Miten on, onks näillä thaihieromalaitoksen huorillakin tauteja ?
Aika paha tilanne, hieromalaitokset kun leviää joka paikkakunnalle. - eka matka vuonna -81
KL kirjoitti:
ja sano et siitä vaan ovesta 4 ulos ja siinä edessä se seiso.....siinä niitä kyydin tarjoojia venaa ku tuut aulaan.mutta jos EI OLE kaveria odottamassa niin taksi meterit lähtevät kerrosta alempaa siellä niitä seisoo rivissä odottmassa, ensin kertoo tiskille minne matka (tinkii hinnan)ja kuski vie matkalaukut autoon. Khau tzai ???
Nimimerkkiä KL on siis talutettu jo lentokentältä asti,eiköhän olisi parempi siirtyä pakettimatkailuun. - heppis hei
KL kirjoitti:
naisia siellä eivät alista muut kuin arabit...niinkuin muuallakin maailmassa.Arabit eivät alista naisia vaan tarjoavat vain mukavia kamelikyytejä sunkin eukollesi kun et itse osaa hommia hoitaa..
- ,hyvis
heppis hei kirjoitti:
Arabit eivät alista naisia vaan tarjoavat vain mukavia kamelikyytejä sunkin eukollesi kun et itse osaa hommia hoitaa..
Mä tarjoon kanssa mukavia kyytejä Thaitytöille ja vielä rahaa kaupanpäälle. Oon siis eräänlainen hyväntekijä!
- ,juust
,hyvis kirjoitti:
Mä tarjoon kanssa mukavia kyytejä Thaitytöille ja vielä rahaa kaupanpäälle. Oon siis eräänlainen hyväntekijä!
Sä olet just tällanen jolla ei oo mitään tarjota kelleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama265079Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644071Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve773637Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732708Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1492497Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602358Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl782173Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272127- 1351674
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko371525