otin digikameralla videon pätkän,tallensin sen läppärille,picasa,ja lähetin sen Englantiin sähköpostin(hotmail) liitteenä,mut tuli vastaus ,ei saanu auki,voinko sen videon minä muuttaa johonkin toiseen muotoon tms,että vastaanottaja voisi sen katsoa vai puuttuuko hältä joku ohjelma?Selkeistä neuvoista kiitän jo etukäteen!!
Mummi pulassa
14
860
Vastaukset
Minkä merkkinen / malline kamera?
- mummi63
on digi camera, tarkennan minä kyllä näen videopätkän itse ,mutta se kelle lähetin sähköpostin liitteenä sanoi ettei saa sitä auki.
- MOV.
tiedosto sen saa quisk timellä näkyyn tai vlc playerilla
- muuttaa
vaikka aviksi http://www.download.fi/audio_video/nettivideon_tallennus/vdownloader.cfm
tuo on vielä ilmainen seuraava ......217 tekee mainos bannerin mutta tuo ei tee,, - Tarkku Hetti
se cee lausutaan kooksi eli se on quick time ei quisk time
- Joku...-
Tarkku Hetti kirjoitti:
se cee lausutaan kooksi eli se on quick time ei quisk time
Lause aloitetaan isolla kirjaimella, jos kerran nuo merkitsee.
muuttaa mihinkään, jos vastaanottajalla on ladattuna normaalit koodekit ja ohjelmat. Esim. mov on varsin yleinen tiedostomuoto ja toki se pitää auki saada jos meinaa tietokonetta käyttää.
- pätkimällä
heikkotehoisessa koneessa (XP),, VLC toistaa parhaiten ainakin mulla tuota MOV tiedostoo
seiskassa tehokkaammassa koneessa mediaPlauerikin
Kyllä Windows MediaPlayer toistaa mpeg-4.
Voi olla että video ei aukea suoraan liitteestä klikkaamalla, vaan liite täytyy ensin tallentaa levylle.- faarikka
Ettei vika vaan olisi Picasa-jutussa:koitin "Mummin" menetelmää (liekö sittenkään ihan sama) ja sain videosta vaivaiset 20 kilotavua perille-alk.20 000kt ja jpg-kuvana.-Paljonko tuli Englantiin? Pitäisikö tallentaa koneen levylle ja siitä liittää-?
- freeee
Ilmaisella format factorylla video wmv muotoon niin pystyy katsomaan videota.
- suomimummo
lähetettyjä kuvia ei saa noin vain auki, ellei kopioi eli imuroi itselleen ensin tätä Picasso -ohjelmaa, johon omaan koneeni ohjelmoidut ohjelmat eivät luota. Onko Picasso joku sellainen ohjelma, jota ei pidetä luotettavana, on kysymys, jota itse en voi tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1321708Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361312- 771298
"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää361175- 531100
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207867- 62854
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78782- 29754
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol142720