ajaa tela-alustaisella kaivinkoneella siirtymiä yleisiä teitä pitkin?
Onko laillista
10
915
Vastaukset
- kuoppajussinussi
mitä veikkaat veikkaappa?
- kuoppajussi nussii
onko laillista ajaa ratasalustaisella suolla? onkohan onko?
- katteellinen suomala
kuoppajussi nussii kirjoitti:
onko laillista ajaa ratasalustaisella suolla? onkohan onko?
ratasalustaisella saa ajaa suolla ;) Mutta tela-alustaisella ei SAA ajaa maantiellä.....
- åkeristi
katteellinen suomala kirjoitti:
ratasalustaisella saa ajaa suolla ;) Mutta tela-alustaisella ei SAA ajaa maantiellä.....
nyt mä lähen mun ratas åkkerilla kuokkiin suolle ojia. mitähän siihen jussimaalainen sanoo.
- Ajettu on.
Älä sie puhu paskkoo, saatanan ituniska. Tottakai sillä saa ajaa.
- einarinaripierijapan
Ajettu on. kirjoitti:
Älä sie puhu paskkoo, saatanan ituniska. Tottakai sillä saa ajaa.
onko laillista runkata kopissa sillä aikaa kun oottaa automiestä hakemaan lastia?
- kukamitähäh..
einarinaripierijapan kirjoitti:
onko laillista runkata kopissa sillä aikaa kun oottaa automiestä hakemaan lastia?
Pakkohan se on. miten sitä automies muuten lastin sais
- ja ajetaan
olen ajannut ja ajetaan vastaki soratiellä ei tuu kuin pikku viirut.Raveja ku aukoo pitää silloinki ajaa tietä pitkin.
Yleensä kielto voisi tulla tien särkymisen takia, mutta ei yleensä kone säre tietä. Olen ajanut kaupungin keskustassakin parin kilsan siirtymiä, ja olivat kaupungin miehet olivat hyvillään kun säästyi lavetti kuljetus.
- Vittu tuommottii
Mitähän tuo mahtoi kaupunginmiehiä liikuttaa. Sinäkin olet niin saatanan viisas olevinasi. Perkeleen tuhertaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472