Kannattaa katsoa netistä Silminnäkijä-lähestyminen kielletty. Kertoo paljon siitä millaista meillä on ja mihin Suomi on menossa ja miten rikollinen saa mellastaa. Kärsijänä on viattomat naiset ja lapset. Elävät pelon vallassa jonkun sairaan hullun takia.....
silminnäkijä
2
232
Vastaukset
- Kieltoa hakenut
..ja alkoi suorastaan kuvottaa, miten tuollasia ihmisten riivajia ja rikollisia HYYSÄTÄÄN! täällä Suomessa. On se jumalauta kumma, että uhri on se, joka joutuu joustamaan, muuttamaan, vaihtamaan työpaikkaa..Lähestymiskiellosta ei ole mitään hyötyä, ei ne sekopäät sitä usko..Ikävä sanoa, mutta lyijyä nekin tottelis. Eikä tarvitsis, kun kerran...Mutta jaksamisista ja voimaa kaikille, asian kanssa kamppaileville.. Terveisin: Kieltoa hakenut
- hjhjhjhjhj
Minä olen jo toista lähestymiskieltoa hakemassa siskolleni, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Joo, siskoni (39-vuotias, perheellinen ja avioliitossa) vainoaa minua ja 12-vuotiasta tytärtäni puhelimitse ja uhkailemalla, käynyt toistuvasti tytärtäni tavoittelemassa koulussa, selittämässä tälle outoja asioita ja pyytelemässä kyytiin, kyttäämässä koulun parkkipaikalla.Soitin poliisille ja pyysin pikalähestymiskieltoa mutta pyysivät hakemaan käräjäoikeudesta, niin siis teemme jälleen. Että kyllä voi sukulaisetkin olla sairaita..mielestäni lähestymiskiellon rikkojalle pitäisi olla kovemmat tuomiot! Tekisi muuten mieli tietää sekin, että onko minulla mahdollisuutta vaatia kaikki kulut jotka ovat syntyneet tuollaisen hullun loitolla pitämisestä (puhelinnumeroiden vaihto, puhelinkulut eri virastoihin soittelemisesta, matkakulut jne.)siskoltani lähestymiskielto-oikeudenkäynnissä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891027
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546- 31469
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...48468- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi41429Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25418