Heritable bank

Kusetettu!!

Myin netissä ulkomaille puhelimen ja minua huijattiin. Haluaisin tietää onko tällänen pankki oikeesti olemassa vai onko täysin feikki? pankki ei voinut kuulemma siirtää alle 1000 euron summaa ja minun olisi pitänyt lähettää 550 euroa western unionin kautta saadakseni tuon kyseisen summan sitten? Onko kenelläkään mitään hajua tuosta pankista? Netissä ainakin kuulin juttua että olis täysin feikki koko pankki?!

4

648

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinkertaista

Kyseinen pankki on kyllä oikeasti olemassa (skotlantilainen pankki) mutta ei se sinua auta.

Heidän nettisivuillaan on tiedote jossa kerrotaan että heidän nimeään on käytetty väärin netissä kiertelevissä huijausviesteissä:

Kannattaa tutustua: http://www.heritable.co.uk/aboutheritablebank/suspiciouscorrespondence/

Mutta ihmetyttää kyllä, miten yleensä olet voinut joutua huijatuksi. Oletko kovin nuori? Eikö jokaisen jolla on mitään kokemusta mistään, pitäisi jo tietää että IKINÄ ei saa lähettää rahaa kenellekään, että sitten saisi rahaa! Tuohan on niin peruskusetus kuin olla ja voi.

• kiitos älykkö..

myyt puhelimen ja maksat ostajalle siitä rahaa. Olet aika älykkö.

• Jugi2

Ei ole ryöstö, miksi kirjotit ryöstö -palstalle??

• meqwer0

Ihan sentakia kirjotin ryöstöt osioon että elämäänsä kyllästyneet tulee sitä ihmettelemään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      170
      1849
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1340
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      985
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 55
      816
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      765
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    8. 89
      731
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      636
    Aihe