Myin netissä ulkomaille puhelimen ja minua huijattiin. Haluaisin tietää onko tällänen pankki oikeesti olemassa vai onko täysin feikki? pankki ei voinut kuulemma siirtää alle 1000 euron summaa ja minun olisi pitänyt lähettää 550 euroa western unionin kautta saadakseni tuon kyseisen summan sitten? Onko kenelläkään mitään hajua tuosta pankista? Netissä ainakin kuulin juttua että olis täysin feikki koko pankki?!
Heritable bank
4
504
Vastaukset
- Yksinkertaista
Kyseinen pankki on kyllä oikeasti olemassa (skotlantilainen pankki) mutta ei se sinua auta.
Heidän nettisivuillaan on tiedote jossa kerrotaan että heidän nimeään on käytetty väärin netissä kiertelevissä huijausviesteissä:
Kannattaa tutustua: http://www.heritable.co.uk/aboutheritablebank/suspiciouscorrespondence/
Mutta ihmetyttää kyllä, miten yleensä olet voinut joutua huijatuksi. Oletko kovin nuori? Eikö jokaisen jolla on mitään kokemusta mistään, pitäisi jo tietää että IKINÄ ei saa lähettää rahaa kenellekään, että sitten saisi rahaa! Tuohan on niin peruskusetus kuin olla ja voi. - kiitos älykkö..
myyt puhelimen ja maksat ostajalle siitä rahaa. Olet aika älykkö.
- Jugi2
Ei ole ryöstö, miksi kirjotit ryöstö -palstalle??
- meqwer0
Ihan sentakia kirjotin ryöstöt osioon että elämäänsä kyllästyneet tulee sitä ihmettelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108