Menolippu Suomeen! Ruisleipä ja sauna, here we come!
Minkälaisilla hinnoilla olette lippuja löytäneet, mitä kautta lennelleet? Jne.
Kiitos jos joku jaksaa vastata.
Australiasta Suomeen halvalla 2010!
2
739
Vastaukset
- MIR2
niin otat jonkun Air AsiaX'n Kuala Lumpurin kautta Lontooseen, siitä sitten jollain toisella halpiksella Suomeen.
Yksinkertaisin reitti olisi HKG / PEK / NRT kautta Hesaan. Tai kohtuuedukas voisi olla ottaa lippu Lontooseen / Frankfurtiin halvempana aikana ja siitä sitten eri lipulla Suomeen. - Aurinkoinen**
Terve!
Itse ostin kuukausi sitten lipun hintaan 680€; Ausseista Bangkokiin ja sieltä Helsinkiin. Ensimmäinen pätkä Jetstarilla ja Bang-Hki välin löysin Supersaverin sivuilta (lentoyhtiö Russian Air). Olin aika tyytyväinen tähän hintaa. Ja todellakin; ruisleipä ja salmiakki, here I come! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534056
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271847Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281230Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980