Menolippu Suomeen! Ruisleipä ja sauna, here we come!
Minkälaisilla hinnoilla olette lippuja löytäneet, mitä kautta lennelleet? Jne.
Kiitos jos joku jaksaa vastata.
Australiasta Suomeen halvalla 2010!
2
816
Vastaukset 2
- MIR2
niin otat jonkun Air AsiaX'n Kuala Lumpurin kautta Lontooseen, siitä sitten jollain toisella halpiksella Suomeen.
Yksinkertaisin reitti olisi HKG / PEK / NRT kautta Hesaan. Tai kohtuuedukas voisi olla ottaa lippu Lontooseen / Frankfurtiin halvempana aikana ja siitä sitten eri lipulla Suomeen. - Aurinkoinen**
Terve!
Itse ostin kuukausi sitten lipun hintaan 680€; Ausseista Bangkokiin ja sieltä Helsinkiin. Ensimmäinen pätkä Jetstarilla ja Bang-Hki välin löysin Supersaverin sivuilta (lentoyhtiö Russian Air). Olin aika tyytyväinen tähän hintaa. Ja todellakin; ruisleipä ja salmiakki, here I come! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512