bonzi buddy

Marion

niin että oisko jollakin kokemuksia millainen tuo netistä ladatava "bonzi buddy" on...? mitä se tekee, kauan koko lataaminen kestää jne???? kiitos vastanneille! :-)

38

7433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hihhuli

      mun kaveri kerran oli ladannu sen huvikseen, en tiiä kauanko lataaminen oli kestäny, tuskin kovin kauan, mut en tiiä onko se silti sen arvosta....se on nimittäin aika tyhmä =D....kyl me sille vähä naureskeltii mut siinäpä se, ei sillä mitää tee...riippuu tietty sun iästäski =).....oikeestaan en kyl muista ees tarkkaa mitä kaikkee se tekee, muuta ku sen et sen voi pistää sanomaan kaikkii lauseita mitä kirjottaa tai jotai tommosta. Sen puhe kuulostaa vähä samallaiselta ku ne telkkarista tulevat ohjelmat joihin voi lähettää viestin ja sit ne virtuaaliukkelit sielä sanoo ne viestit...jee jee, en kyl sitä ainakaa tajuu miten joku niihin pistää rahaa, et ehkä toi bonzi buddy on siin mieles fiksumpi ratkasu =P

      • Sam J

        BonziBuddy on sellainen hauska ohjelma jolla voi leikkiä jne. Mutta ei sitä sellaiseksi ole tarkoituksella tehty, se on vaan sen vuoksi että ihmiset lataisivat sen.

        TOSIASIASSA: BonziBuddy tutkii mitä kirjoitat Googleen, missä nettisivuilla käyt ja näyttää näiden perusteella mainoksia (avaa törkeästi mainoksen kesken koneen käytön!) ja jos annat sille sähköpostiosoitteita (kaverinkin) se alkaa lähettämään niihin mainokisa.

        Sen saa pois Spybot-ohjelmalla.


      • kokemusta on...
        Sam J kirjoitti:

        BonziBuddy on sellainen hauska ohjelma jolla voi leikkiä jne. Mutta ei sitä sellaiseksi ole tarkoituksella tehty, se on vaan sen vuoksi että ihmiset lataisivat sen.

        TOSIASIASSA: BonziBuddy tutkii mitä kirjoitat Googleen, missä nettisivuilla käyt ja näyttää näiden perusteella mainoksia (avaa törkeästi mainoksen kesken koneen käytön!) ja jos annat sille sähköpostiosoitteita (kaverinkin) se alkaa lähettämään niihin mainokisa.

        Sen saa pois Spybot-ohjelmalla.

        sen saa mm. sanomaan omia lauseita, laulamaan, kertomaan vitsejä ja jotain tällästä. itselleni ei ainakaan tullu kyseisestä ohjelmasta mitään haittaa kuten spywarea.


      • Anonyymi

        en määkään tykkää tuosta että muut arvostaa tollasta sovellusta ja paitsi kokeilin sitä niin tää kone sekos millä kirjotan sää oot viksu hihhuli


      • Anonyymi

        SE ON VIRUS ELI HAITTA OHJELMA JA USEIN KOITTAA HUIJATA SINULTA RAHAA JA KÄYTTÄÄ TIETOJASI LAITTOMASTI‼️‼️ EN VOI SUOSITELLA🆘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SE ON VIRUS ELI HAITTA OHJELMA JA USEIN KOITTAA HUIJATA SINULTA RAHAA JA KÄYTTÄÄ TIETOJASI LAITTOMASTI‼️‼️ EN VOI SUOSITELLA🆘

        Toi kirjotettiin vuonna 2004


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi kirjotettiin vuonna 2004

        Entä sitte, tiedoksi muillekkin 😂 ärsyttävä ku tyypit kommentoi tätä ku monet näille sivuille eksyy yhä


    • 666elias

      eioo

    • tonyrajala

      on se on paras mun kaveri kerran oli ladannu sen huvikseen, en tiiä kauanko lataaminen oli kestäny, tuskin kovin kauan, mut en tiiä onko se silti sen arvosta....se on nimittäin aika tyhmä =D....kyl me sille vähä naureskeltii mut siinäpä se, ei sillä mitää tee...riippuu tietty sun iästäski =).....oikeestaan en kyl muista ees tarkkaa mitä kaikkee se tekee, muuta ku sen et sen voi pistää sanomaan kaikkii lauseita mitä kirjottaa tai jotai tommosta. Sen puhe kuulostaa vähä samallaiselta ku ne telkkarista tulevat ohjelmat joihin voi lähettää viestin ja sit ne virtuaaliukkelit sielä sanoo ne viestit...jee jee, en kyl sitä ainakaa tajuu miten joku niihin pistää rahaa, et ehkä toi bonzi buddy on siin mieles fiksumpi ratkasu =P

    • Se on hyvä, kannattaa ladata.

      • Anonyymi

        Eihä


    • Asiaatutkinut

      No, enäähän koko hommaa ei oo.. Mutta tosissaan.. Se oli vakoiluohjelma, eli toivottavasti ette ladannu! Keräs tietoja käyttäjästään, laittoi alotusnäkymäksi bonzi.com:in käyttäjän haluamatta ja laittoi mainoksia sen mukaan, millä sivuilla käyttäjä oli vieraillut...

      • Asiaatutkinut

        Tai no, kun kaltoin niin sielähän se oliki😅 mutta niin, tekee samat asiat mitä ennemminki


      • tyyppi_mäkin_vessasta

        Se ei saa yhteyttä servereihin joten se on aika turvallinen nykyään


    • Juutupe

      Iha kakke

    • Jokumunapaa

      Lol

    • Virus_eliminointi

      Se on vakava virus koneet joissa on heikko tietoturva se hajottaa melkein heti se vakoilee kerää kaikki tietosi myy ne eteenpäin ja sanoo jopa välillä kunnian loukkaus juttuja

    • Danski

      Se on vakoilu ohjelma... ei kantsi lataa

    • Kakkepökäle

      Ei kannata, se on virus :)) itekki meinasin lataa mut sitku kuulin et se on vakoiluohjelma joka kerää sun koneelt tietoo ja lähettelee mainoksii nii en ladannukkaa, se lopetettiin 2004 mut sen voi vielä silti lataa joka on iha tyhmää :/

    • ATotalNerd

      Jos paljon kiinnostaa, niin hommaa VM (Virtual Machine) eli tietokoneesi pyörittää toista konetta"hiekkalaatikossa", eli tämän VM:än tiedostot tai ohjelmat eivät leviä oikealle tietokoneellesi.

      Myös ZoneVD:n YouTube-video aiheesta saattaa olla mieleesi, jos silti vuosien jälkeen olet kiinnostunut asiasta.

    • Anonyymi

      Älä lataa BonzyBUDDYä se on vakoiluohjelma ja tarkkailee kaikkea mitä teet netissä

    • Anonyymi

      se on virus ja se tuhoaa kaikki koneet jotka lataa sen

      • Anonyymi

        Niinpä


    • Anonyymi

      On tosi hyvä lataa vaikka heti








      Ps on vaikea poistaa

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan mistä verkko sivusta voi ostaa Wii uun tai. Mistä kaupasta ja muuten mistä verkko sivusta voi ostaa digimon kausi 1 ja elä lataa bonzy buddya

      • Anonyymi

        Eikö digimon kaus saa ihan prismasta....?


    • Anonyymi

      Se esim puhuu sitä mitä sinä haluat tai omia, katsoo sähköpostit, tanssii, laulaa

    • Anonyymi

      Latasin koska se on hyvä se aiheutti mulle ongelmii🥵

    • Anonyymi

      Bonz buddy on paska

    • Anonyymi

      Aika huono karmea ääni vaikeeta poistaa katon videoita bonzi buddystä mutta en ole ladannut

    • Anonyymi

      Ei ole turvallinen ollenkaan ei kannata ladata

    • Anonyymi

      SE ON VIRUS!!!!! ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ LADATKO!!! SE KERÄÄ KAIKKI TIETONNE JA TEKEE KAIKKEA MUUTAKIN LAITTOMASTI!!!! 🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘🆘
      Älkää luottako minkä vain sovelluksen Tua sivun turvallisuuteen noin vain. Nimimerkillä: KOKEMUSTA ON

    • Anonyymi

      Kirjota Bonzi buddy. Com

    • Anonyymi

      On haittaohjelmisto, joka kerää tietoa sinusta ja aiheuttaa vahinkoa koneellesi.

    • Anonyymi

      kannaattaa ladata

    • Anonyymi

      Ole kokeillut ladata bonzi buddyn toiselle puhelimelle ja se mitä se teki ei ollut kivaa se lähetteli epäilyttäviä mainoksia kuten paina tätä linkkiä niin saat ilmaista rahaa tai jotain muuta kun latasin sen netin käyttö lagasi todella paljon myöskin se lähetteli minun kavereille mainoksia se laitto myös selaimen osoiteeksi bonzi.com Itsestään Ja sen lataaminen kesti mulla noin 25min

    • Anonyymi

      Se on haitta ohjelma älkää ladatko latasin kerran joskus ja minun tietokone oli lähes käyttökelvoton sen jälkeen se myös kerää tietoa sinusta ja kerran lähetti jotain h€umei7a mainoksia ❌❌❌❌❌❌🆘🆘🆘🆘❌🆘❌🆘❌⛔️⛔️⛔️⛔️❌🆘🆘🆘🆘❌❌❌❌🆘🆘⛔️⛔️⛔️❌❌🛑🛑🛑❌❌❗️❗️❗️❗️⁉️⁉️

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe