Oon nyt 6 ja mua on kiusattu 1 luokast lähtien ja kolme kertaa oon kouluu vaihtanu... nyt alkaa tuntuu siltä et mussa on jotain vikaa ? Tottakai kaikis on, mut joka koulus on tullu ongelmii ja sen takii must tuntuu et KUKAAN ei pitäis musta... Pari kertaa on itsemurha ollu mieles, mut sit ei se ois mikään ratkastu.. Haluisin oikeesti puhumaan jollee, jos tää ei mee ohi. Mult on piilotettu takkii ja kenkii ja jopa opettaja on vetäny hiuksista.. Ei täst tuu mitää, oon niin poikki. Mul on yks kaveri enää jälellä ja sekin suuttu mulle koska oon kipeä.... Kaikki jotka puhuu paskaa seläntakana tai selkäänpuukottaa ni oikeesti menkää itteenne, KUKAAN ei oo ketää parempi ihminen.. Kaikki ollaan samal viival, tietysti jostain pidetää enemmän ja jostain vähemmän, sellast se elämä on.. Mut jokaisest voi yrittää pitää, niin ettei kenenkää tarvi tuntee sitä tuskaa, pelätä mennä kouluu tai jotain muuta. En väitä et ite oisin parempi, oon mäki jotain haukkunu ja tehny tyhmyyksii kavereille, mut oikeesti jos ite oisitte tilantees, ku ei oo ketää.. Oot ihan yksin, ni kyl se sattuu.. Helppohan se on muitten sanoo et ' no voi voi' mut aatelkaa oikeesti mitä ne ihmiset joutuu kestämää, ja ne jotka oikeesti vaan kylmänrauhallisest kulkee kiusaajien ohi ja on ku mitää ei ois käyny ja isoon menestyy, ni pisteet niille ! Jakselemisii kaikille, mullekkin :(
ärsyttävää
13
455
Vastaukset
- murusaaa
Hienosti oot kirjotellu (: Tota just tarkotan, et kiusaajat luulee olevansa yli muiden, mut ei ole.
Antakaa jokaiselle mahollisuus olla oma itsensä, ettei kenenkään tarvi esittää mitään, että on suosittu. Ja kiusaajat miettikää mitä teette.. Älä vaan tee itelles mitään, se ei todellakaan hyödytä.. Koita siekin jaksaa ja mee puhumaa jos siltä tuntuu :) Ja kyllä ne asiat varmasti järjestyy ja keskityt opiskeluun ja isona kävelet niiden kiusaajien ohi, ku ne keräilee roskia ku on vaa keskittyny muiden pilkkaamiseen, eikä opiskeluun. Jaksamisia ! - adsadad
tekstiä, itteäkin oli 5 vuotta kiusattu mut nyt oon lukios mis on paljo järkevämpää porukkaa
- Kiusaaja nro.1
Voiku tulee tippa linssiin....
SÄÄLITTÄVÄÄ TEKSTIÄ.
Kiusaajat 1, kiusatut 0
hahahah- kiusattu kiusaaja_91
Itse olen ollut kiusattu ja kiusaaja ja ymmärrän hyvin kiusaajiakin. Ei kiusaajallakaan oo hyvä olo ja jos ois niin ei tarttis kiusata ketään.
Voisit edes koittaa keksiä jotain muuta ku tulla tänne haukkuun ja illisteleen niille joita jo valmiiks kiusataan.
Mee vaikka huoneesees miettiin että miks kiusaat ja voisko sitä vaikka tehä jotai muuta. - Kiusaaja nro.1
kiusattu kiusaaja_91 kirjoitti:
Itse olen ollut kiusattu ja kiusaaja ja ymmärrän hyvin kiusaajiakin. Ei kiusaajallakaan oo hyvä olo ja jos ois niin ei tarttis kiusata ketään.
Voisit edes koittaa keksiä jotain muuta ku tulla tänne haukkuun ja illisteleen niille joita jo valmiiks kiusataan.
Mee vaikka huoneesees miettiin että miks kiusaat ja voisko sitä vaikka tehä jotai muuta.Tehä jotain muuta? Miks ihmees? Ku saan pisteitä kavereilta ja muijilta, nii en näe syytä lopettaa.
Että, sä voit mennä sinne huoneeseen itkemään itseltäsi silmät päästä. - Turpaan kiusaajille
Täytyisiköhän mennä vierailulle tuon kiusaaja nro.1 luo ja vähäsen muistuttaa hänen omasta maallisuudestaan
- Kiusaaja nro.1
Turpaan kiusaajille kirjoitti:
Täytyisiköhän mennä vierailulle tuon kiusaaja nro.1 luo ja vähäsen muistuttaa hänen omasta maallisuudestaan
Trupaan? Mikäs se on?
Pevkele..... XD
Elämäs pitää olla kova ja hauska, eikä nössö, itkupilli seinäruusu.
Ai että me naurettiin koulussa kun yhtä tyyppii kiusattiin.
Ja jotkut opettajat nauroi kanssa. Että menkää vaan puhuu niille kiusaamisesta niin ne nauraa ittensä hengiltä. - Kiusattu 9 vuotta
Kiusaaja nro.1 kirjoitti:
Trupaan? Mikäs se on?
Pevkele..... XD
Elämäs pitää olla kova ja hauska, eikä nössö, itkupilli seinäruusu.
Ai että me naurettiin koulussa kun yhtä tyyppii kiusattiin.
Ja jotkut opettajat nauroi kanssa. Että menkää vaan puhuu niille kiusaamisesta niin ne nauraa ittensä hengiltä.Elämässä saa olla myös herkkä eikä aina mikään tuuliviiri! Onko pakko lyödä lyötyä? Onks siitä jotain iloa? Mee ittees ja naura itsesi hengiltä, niin ei suakaan tarvis täs maailmassa enää kestää!
- Kiusaaja nro.1
Kiusattu 9 vuotta kirjoitti:
Elämässä saa olla myös herkkä eikä aina mikään tuuliviiri! Onko pakko lyödä lyötyä? Onks siitä jotain iloa? Mee ittees ja naura itsesi hengiltä, niin ei suakaan tarvis täs maailmassa enää kestää!
Voi voi onks sua kiusattu 9 vuotta? Ilmeisesti ansaitset sen kokonaan. Ja nyt tuut tänne itkee.
HAHAHAHAH
Kiusaajat 2, Kiusatut 0
HAHAHAHAHAha - ...
Kiusaaja nro.1 kirjoitti:
Voi voi onks sua kiusattu 9 vuotta? Ilmeisesti ansaitset sen kokonaan. Ja nyt tuut tänne itkee.
HAHAHAHAH
Kiusaajat 2, Kiusatut 0
HAHAHAHAHAhahei kuule,pidä se vitun ruma turpas kii saatana paska. sä taidat olla just sellanen,kenest tulee aikuisena sellanen ihana kerjääjä,me potkitaa sua sit vaan perseesee ku kerjäät saatanan idiootti. toivottavasti jäisit junan alle,oot turha ihminen
- Kiusaaja nro.1
... kirjoitti:
hei kuule,pidä se vitun ruma turpas kii saatana paska. sä taidat olla just sellanen,kenest tulee aikuisena sellanen ihana kerjääjä,me potkitaa sua sit vaan perseesee ku kerjäät saatanan idiootti. toivottavasti jäisit junan alle,oot turha ihminen
Voi voi alkoko mamman pikku poika itkee?
Sua varmaan kiusataan, ku tuut tänne vinkuu. Mähän voisin olla kiusaamatta ja kuitenki olisin hyvä tyyppi meiän luokalla.
Tuun hyvi toimeen opettajien kanssa ja toisten opiskelijoiden kanssa. Sen takii joskus opetkin nauraa mun viisaille jutuille.
Mut jatka vaan itkemistä.
HAHAHAHAH
- jokuidioottivaan
siis,mun elämä on ihan samanlaista! mua on vaan kiusattu jo 8vuotta putkeen. mä en sentää kouluu oo vaihtanu,kukaa ei ees tiiä kaikkee mitä mulle on sanottu tai tehty. itekkin oon joitakin haukkunu,mut en kuitenkaa samalla lailla kun kiusaajat. mut mä oon huomannu,et yleensä niillä kiusaajilla on kauheet ongelmat kotona,tai ne on vaan kiusaamas siks et pysyy kaveriporukassa mukana. julmaa,mutta totta. kukaan ei voi nykyään enää olla omaittensä. kaikkien pitää vaan esittää. mut tätä tää nykyelämä on,toivottavasti kaikki kasvaa aikanaan aikuisiks ja tajuu et on ollu väärin se mitä ne on muille tehny. oon mäki väärii asioit tehny,aika paljonki,mut en mä siltikää mee ketää haukkuu keskel kouluu kovaa ääneen varsinkaa entisiä kavereitani!(monet mun kiusaajat on mun entisiä kavereita). kerran,yks mun pahimmist kiusaajist (poika) tuli mua vastaa ulkona ja olin tietysti heti et voi vittu nyt saan taas kuulla. mut se oliki ihan maassa,ja kysyin silt onks kaikki ok, sit se kerto kaikki asiansa mulle,se mikä sitä masensi ja sillee,me oltii pihal varmaa kaks tuntii puhumas sen asioista.sit se lähti himaansa ja mä himaan ja seuraavana päivänä kiusaamine jatku. mä en o kuitenkaa kertonu kenellekkää sitä mitä se mulle puhu,koska en haluu kiusata sitä tai yhtään mitään. jos haukkuu mua,se haukkuu siks et se pysyy porukassaan mukana. mut se o must tosi tyhmää käytöstä,toivottavasti tajuu sen itekki. tää oli vaa esimerkki,on niit sellasiiki ketkä o vaan vitun tyhmii eikä tajuu mitää siit et loukkaa toista. vammasta porukkaa sellaset ihmiset.
- 19
on ihan selvästi opettajien lellipentu.
Heikäläiset, kun saavat tehdä mitä haluavat.
Kiusaamisessa ei ole mitään hohdokasta muiden kuin kiusaajan sairaassa mielessä.
Kiusaaja ei ole hyvä tyyppi muuten hänen ei tarvitsisi pönkittää omaa egoaan muihin koululaisiin tai naureskella täällä kiusatuille.
Miksi kiusaaja no 1 olet tällä palstalla? Eikö sinulla ole kavereita, joiden kanssa seurustella?
Olet nössi poika/tyttö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760