ovatko kolme Honkasta jotain sukua toisilleen, sillä kaikki ovat todella hyviä näyttelijöitä. Jo edesmennyt Kalevi Honkanen, Porin teatterin Marko Honkanen ja ttt-n Mika Honkanen. Voisiko olla kyseessä isä ja pojat?
Olisi kiva tietää
9
4153
Vastaukset
- ...
Marko ja Miro on ainakin veljekset. Isästään en tiedä..
- caschew
mutta Tiku ja Taku ovat identtiset kaksoset. Vanhemmista ei mitään tietoa.
- ¨¨¨¨
Mika, Marko ja Miro ovat veljeksiä ja isänsä oli Kalevi Honkanen.
Mika oli ennen Seinäjoen kaupunginteatterissa ja kaikki paikalliset teinitytöt ihailivat häntä. Voi niitä aikoja. - Anonyymi
¨¨¨¨ kirjoitti:
Mika, Marko ja Miro ovat veljeksiä ja isänsä oli Kalevi Honkanen.
Mika oli ennen Seinäjoen kaupunginteatterissa ja kaikki paikalliset teinitytöt ihailivat häntä. Voi niitä aikoja.miksihän isä 48 vuotiaana jo ei enää olemassa. miettinyt vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksihän isä 48 vuotiaana jo ei enää olemassa. miettinyt vaan
Mikan, Markon ja Miron isä siis
- Y-kirjain/näyttelijä
Paavo Väyrynen ja Hynynen, euroviisuvoittaja?
- tiedetään..
Honkasen veljesten äiti on näyttelijä Anja Päivärinta.
- Anonyymi
tiedetään.. kirjoitti:
Honkasen veljesten äiti on näyttelijä Anja Päivärinta.
Missä Miro luuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Miro luuraa.
Tampereella musiikkiteatteri palatsissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikamika missä mika
Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter232450Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..
Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k1842346Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää
ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan1901806Miehelle muistutuksena
Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H84929Jos laittaisin viestin
Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?71920- 41866
Arvomaailma
Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä262858Aion ottaa yhteyttä sinuun
ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)67783Voehan taivahan talikynttilät
Kuumin misu ja haluttavin pipari olet kyllä...Nam nam totean vain 🥰 Oot 🔥♥️🔥37725