Pahin näistä valtion tahota johdetuista "virallisista" tuhoamistöistä tapahtui vuonna 1981 ajettaessa lmajokelaisten VS-yhtiöt konkurssiin. Teko oli samalla yksi kylmäverisin yrittäjäelämäntyön tuhoaminen Suomessa. Yhtiöillä ollut runsas varallisuus on vieläkin avoimena olevassa konkurssipesässä yli 20 miljoonaa euroa. Asianajajille tämä on tiennyt lokoisaa elämää.
http://www.lapua.fi/hellanmaa/hella20/seppo_hautala.htm
TÄSSÄ TEILLE MUROILLE JA SUOLIKAISILLE TUTKIMISTA
5
276
Vastaukset 5
- WinCapita.
Talousrikoksista en Visen osalta tiedä, mutta WinCapitaahan tuo ei tietenkään osoita lailliseksi.
- Taistelu oikeuksista
Tämänkin suuren vääryyden uudelleen esille, sillä olemme monet uhranneet loppuelämämme vääryksien penkomiseen ja joukkomme kasvaa päivittäin ja eräillä on pian hiki pinnassa, sillä aineistoa kerätään kaiken aikaa.
VS-yhtiön konkurssiin olen itsekin perehtynyt vasta myöhemmin ja siinä on aivan varmasti menetelty todella äärimmäisen törkeästi ja se tulee poikimaan vielä jälkikäteenkin lukuisia viranomaisrikoksia ja sielä ovat kastuneet monet isotkin varpaat ja kädet, mutta oikeus pengotaan esille joukolla. Tulkaa mukaan oikeusturvatyöhön sankoin joukoin, niin yhdessä olemme vahvoja.- mopokeuliiii
Eli meinaatte alkaa ihan tosissaan puolustamaan muitakin rikollisia kuin itseänne, eiköhän nuo valtion maksamat juristit osaa puolustaa rikollisia paremmin kuin te.
- 15+9
"olemme monet uhranneet loppuelämämme vääryksien penkomiseen ja joukkomme kasvaa päivittäin ja eräillä on pian hiki pinnassa, sillä aineistoa kerätään kaiken aikaa."
Ei kusetetuksi joutumista kannata märehtiä loppuelämää. Rahaa se vain on ja osan saa takaisin oikeuden kautta, kunhan muistaa ilmon teon. Poliisi kerää tarvittavan aineiston.
HOPI HOPI.
- KUSETUKSEEN
http://video.google.com/videoplay?docid=1857519261723183742&ei=zRDbStqxGtHF-AbytM2jCg&hl=fi#
Ps.
Eikös siinä ollutkin pääkusettajan itsensä ohjeistama apukusettaja äänessä?
No olihan se matematiikanmaisteri siinä luottamusta herättävällä äänellä esittelemässä VALUUTTAKAUPPAA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48950Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15828Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497779- 46707
- 42644
- 36586
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44480