Kertokaas kokemuksia Kap Verden Boavista -saaresta, varsinkin helmikuussa! Millaiset säät, onko tuulista? Pääseekö mereen uimaan, lentääkö hiekka kovasti tuulen mukana?
Entä onko kokemuksia / tietoa turvallisuudesta? Joissain viesteissä on juttua, että ei olisi kovin turvallista seutua, mutta... ??
Mielellään kuulisin myös kokemuksista Riu Karamboa -hotellissa. Olemme olleet Riu -ketjun All Inclusive -hotelleissa aiemminkin, joten systeemit ovat periaatteessa tuttuja, mutta jos löytyisi nimenomaan tästä hotellista kerrottavaa. Taitaa olla aika kaukana kaikesta?
Miten lentomatkat sujuivat välilaskuineen?
Boa Vista helmikuussa / Riu Karamboa
reissuunlähtijä
1
1037
Vastaukset
- RistoZ
tammikuulta. Säät aurinkoisia, lämpimiä, tuulisia. Tuulen vuoksi mereen pääsee huonosti uimaan, oikein kovalla tuulella hiekkakin lentää. Tätä ihmiset torjuivat tekemällä rantalavitsoista tuulensuojia. Ongelma ei ole jokapäiväinen.
Harvoin olen ollut yhtä turvallisessa paikassa, en kyllä liikkunut iltaisin/öisin missään. Hotelli on erinomainen ja niinkuin arvelitkin, kaukana kaikesta. Mikään menomesta tai biletyspaikka tämä ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204239Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692735Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5411371Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 571320
- 761301
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186