urho näköjään bannattu!!

höjakki

haah haahh!!! hejacissa lukeepi:

Nimimerkki Urho on saanut porttikiellon keskusteluihin. Eston syyt:

- Nimimerkki Urho ei ole piitannut varoituksista, vaan toistuvasti käyttäytynyt epäasiallisesti kanssakeskustelijoita kohtaan, sekä puuttunut moderaattoreiden toimiin.

Esto on voimassa toistaiseksi.

se on oikein!! ja ilmeisesti waaknerki bannattiin, joten alkaa se luuta laikaisemaan näitä vanhoja pieruja hemmettiin hejacista!!!! ja hyvä niin!!

28

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • W.S.O.P
      • Tex Willer

        Kait tuohon vääristelijän paskan jauhamiseen nyt kaikki väsyy. Puhuis asiaa eikä aina ja iäikuista sontaa.

        Syynsä kullakin sanoi eräs ja sillä sipuli. Heh.


      • w.s.o.p
        Tex Willer kirjoitti:

        Kait tuohon vääristelijän paskan jauhamiseen nyt kaikki väsyy. Puhuis asiaa eikä aina ja iäikuista sontaa.

        Syynsä kullakin sanoi eräs ja sillä sipuli. Heh.

        Kyllä Bodom-keskustelijoiden paskanpuhujien kärkikaarti on Awa, Hessu ja MazaPharaoh.
        Tarkistettavissa Hejacista: ensin Maza kertoo tuntevansa Arskan henkilökohtaisesti ja heti seuraavaksi ilmoittaa hänet mielikuvitusolennoksi. Tuntee kai sitten Hammaskeijun, Joulupukin ja kotitontunkin ?
        Urho on ollut aina asiakeskustelija. No, ei tuo palsta todellakaan ole B3-konkareiden arvoinen.


      • Hihihi keljuttaako ?
        w.s.o.p kirjoitti:

        Kyllä Bodom-keskustelijoiden paskanpuhujien kärkikaarti on Awa, Hessu ja MazaPharaoh.
        Tarkistettavissa Hejacista: ensin Maza kertoo tuntevansa Arskan henkilökohtaisesti ja heti seuraavaksi ilmoittaa hänet mielikuvitusolennoksi. Tuntee kai sitten Hammaskeijun, Joulupukin ja kotitontunkin ?
        Urho on ollut aina asiakeskustelija. No, ei tuo palsta todellakaan ole B3-konkareiden arvoinen.

        Totuus ei pala helvetin tulessakaan. Niin se vain on. Sitä Urho-boy ei ole loogisesti oppinut ymmärtämää. Totuus liiskaa vääristelijän kuin kärpäslätkä sontakärpäsen. Ikävän näköinen lasipöydän pinnalla. Mutta siinä se Urho on. :)


    • Hessutietää

      Älä iloitse, bannaus on väliaikaista. Urho soittaa taas Mazafaaraolle, pyytää anteeksi ja palaa entistä nöyrempänä.

      • ettextetiiä

        Ei siinä mazafaaraot auta. Hejacin ylläpitäjä on ihan eri.


      • W.S.O.P

        Hejac poisti viestejä, jotka oikaisivat valheita ja selviä provosointiyrityksiä.
        Oikaisut tulivat Urholta ja Wagnerilta.
        Tosiasioista ei välitetty, HMP-valheet jätettiin palstalle.
        HMP=Hessu ja MazaPharaoh toimivat ilmeisen suunnitelmallisesti yhdessä modero Outolemmen kanssa saadakseen asiat vaikuttamaan sellaisilta, että moderolla olisi peruste toimilleen.
        MazaPharoah-tuplanikin modero kertoi tarkistaneensa siten, että nikeillä on eri IP-osoite.
        Jonkunlainen osoitus ao. moderon käsityskyvystä/asenteesta, kuten sekin, että Wagnerin oikaisu 'Kysy mitä vaan'- osiosta poistettiin lähes välittömästi tuota tarkastustapaa kommentoituaan.

        Erittäin aggressiivisesti Arska-ehdokkaaseen suhtautuva moderointi kuitannee toimistaan palkkion.
        Muutaman Bodom-sivuston rahalla ja uhkauksillaan lopettanut Arska lienee saanut oman sivustonsa, joka tukee Bodomin surmaaja-ehdokkaista kaikkia muita kuin Arskaa, jonka tekemiset luokitellaan teoriaksi ja itse Arska satuolennoksi.

        Mikäs sen parempaa, Maza kun on ilmoittanut tuntevansa minut nimeltä, mikä on mahdollista vain, jos myöntämänsä mukaan tuntee Arskan henkilökohtaisesti.

        Käykääpä joskus kurkistamassa MazaPharoah-nikkien haltijan keskustelua asiasta Minfon 'Kopla-9'-sivulla.

        Näitä selkäänpuukottajia Arska löytää aina lupauksin maksuista. Erälle Olarin horolle lupasi 90-luvun puolivälissä 5000 mk palkkiona siitä, jos saisi minut vieteltyä kapakasta mukaan sopimaansa paikkaan.
        Pistin naisen lujille ehdotuksen tehtyään ja lopulta myönsi Arskan olleen asian takana.

        Kyllä Arska horot tuntee, kun se ei enää saa edes venäjänjuutalaiselta ex-horoltaan, jonka kanssa lapsia.

        Bodom-keskustelua pitkään seuranneena olen havainnut erityisen selvää sabotointia aivan alkuajoista lähtien koskien Arskan mahdollista osuutta Bodomin tapahtumiin: taustalta löytynee Arska läheisineen.


      • hörhö se on!!
        W.S.O.P kirjoitti:

        Hejac poisti viestejä, jotka oikaisivat valheita ja selviä provosointiyrityksiä.
        Oikaisut tulivat Urholta ja Wagnerilta.
        Tosiasioista ei välitetty, HMP-valheet jätettiin palstalle.
        HMP=Hessu ja MazaPharaoh toimivat ilmeisen suunnitelmallisesti yhdessä modero Outolemmen kanssa saadakseen asiat vaikuttamaan sellaisilta, että moderolla olisi peruste toimilleen.
        MazaPharoah-tuplanikin modero kertoi tarkistaneensa siten, että nikeillä on eri IP-osoite.
        Jonkunlainen osoitus ao. moderon käsityskyvystä/asenteesta, kuten sekin, että Wagnerin oikaisu 'Kysy mitä vaan'- osiosta poistettiin lähes välittömästi tuota tarkastustapaa kommentoituaan.

        Erittäin aggressiivisesti Arska-ehdokkaaseen suhtautuva moderointi kuitannee toimistaan palkkion.
        Muutaman Bodom-sivuston rahalla ja uhkauksillaan lopettanut Arska lienee saanut oman sivustonsa, joka tukee Bodomin surmaaja-ehdokkaista kaikkia muita kuin Arskaa, jonka tekemiset luokitellaan teoriaksi ja itse Arska satuolennoksi.

        Mikäs sen parempaa, Maza kun on ilmoittanut tuntevansa minut nimeltä, mikä on mahdollista vain, jos myöntämänsä mukaan tuntee Arskan henkilökohtaisesti.

        Käykääpä joskus kurkistamassa MazaPharoah-nikkien haltijan keskustelua asiasta Minfon 'Kopla-9'-sivulla.

        Näitä selkäänpuukottajia Arska löytää aina lupauksin maksuista. Erälle Olarin horolle lupasi 90-luvun puolivälissä 5000 mk palkkiona siitä, jos saisi minut vieteltyä kapakasta mukaan sopimaansa paikkaan.
        Pistin naisen lujille ehdotuksen tehtyään ja lopulta myönsi Arskan olleen asian takana.

        Kyllä Arska horot tuntee, kun se ei enää saa edes venäjänjuutalaiselta ex-horoltaan, jonka kanssa lapsia.

        Bodom-keskustelua pitkään seuranneena olen havainnut erityisen selvää sabotointia aivan alkuajoista lähtien koskien Arskan mahdollista osuutta Bodomin tapahtumiin: taustalta löytynee Arska läheisineen.

        Herää nyt saatanan hörhöytynyt höppänä!! Unohda nyt joku saatanan arska jolta olet saanut pataan jo lakituvassakin!! Mitään sarjamurhaaja-arskaa ei ole olemassa muualla kuin sinun mielikuvituksessasi. Onko tämä Arska joskus höylännyt sinua perseeseen vai miksi olet noin katkeroitunut??!!

        Tätisi ei varmaan ole ollut koskaan lähelläkään krp:tä, korkeintaan poliisin juoppoputkassa krapulaansa nukkumassa, heh. isoisäsi on varmaan vetänyt handuun joskus bodomilla mutta ei helluntaina 60.

        Kannattaisi jo hakeutua hoitoon. Ei tuollainen käyttäytyminen ole enää normaalia. Lääkäri voisi tietysti kirjoittaa jotain lääkettä, se auttaisi ehkä hetkeksi aikaa. Vai kärsitkö jostain hallusinaatioista kun näet noita mielikuvitusolentoja? Joka tapauksessa tuo ei ole enää tervettä. Hae apua hyvä ihminen!!!


      • w.a.g.n.e.r
        hörhö se on!! kirjoitti:

        Herää nyt saatanan hörhöytynyt höppänä!! Unohda nyt joku saatanan arska jolta olet saanut pataan jo lakituvassakin!! Mitään sarjamurhaaja-arskaa ei ole olemassa muualla kuin sinun mielikuvituksessasi. Onko tämä Arska joskus höylännyt sinua perseeseen vai miksi olet noin katkeroitunut??!!

        Tätisi ei varmaan ole ollut koskaan lähelläkään krp:tä, korkeintaan poliisin juoppoputkassa krapulaansa nukkumassa, heh. isoisäsi on varmaan vetänyt handuun joskus bodomilla mutta ei helluntaina 60.

        Kannattaisi jo hakeutua hoitoon. Ei tuollainen käyttäytyminen ole enää normaalia. Lääkäri voisi tietysti kirjoittaa jotain lääkettä, se auttaisi ehkä hetkeksi aikaa. Vai kärsitkö jostain hallusinaatioista kun näet noita mielikuvitusolentoja? Joka tapauksessa tuo ei ole enää tervettä. Hae apua hyvä ihminen!!!

        Mikään väittämäsi ei pidä paikkaansa, mikä ei ole uutinen.
        Tuo kuolleiden loukkaaminen kai sopii ohueen moraalikäsitykseesi.
        YV:nä olet kertonut pitkiä stooreja Arskasta, faijastaan ja väitetystä palvelustasi firmoissaan.
        Nytkö Arska on kampanjoitu mielikuvitusolento, jolta olisin saanut 'pataan' lakituvassakin ?
        Kyllä Arska siellä lakituvassa pataansa on saanut ja tulee jatkossakin saamaan.
        Ihan tiedoksesi, että tästä teen tutkintapyynnön kuolleen henkilön kunnian loukkaamisesta.


      • Faaraoutolempi
        w.a.g.n.e.r kirjoitti:

        Mikään väittämäsi ei pidä paikkaansa, mikä ei ole uutinen.
        Tuo kuolleiden loukkaaminen kai sopii ohueen moraalikäsitykseesi.
        YV:nä olet kertonut pitkiä stooreja Arskasta, faijastaan ja väitetystä palvelustasi firmoissaan.
        Nytkö Arska on kampanjoitu mielikuvitusolento, jolta olisin saanut 'pataan' lakituvassakin ?
        Kyllä Arska siellä lakituvassa pataansa on saanut ja tulee jatkossakin saamaan.
        Ihan tiedoksesi, että tästä teen tutkintapyynnön kuolleen henkilön kunnian loukkaamisesta.

        Dodiin Hessu. Nyt ovat Wagner Urho ja Maza bannissa! Kuka hoidetaan seuraavaksi?


      • paskanhajuinen navet
        Faaraoutolempi kirjoitti:

        Dodiin Hessu. Nyt ovat Wagner Urho ja Maza bannissa! Kuka hoidetaan seuraavaksi?

        yksi häiritsevä piirre wagnerissa on huumorintajuttomuus. itse se latelee törkeyksiä järjestäen jokaiselle, mutta ei kestä yhtään jos itseään hiukan tölväisee. ja tekee tällä uhoamisellaan itsestään pellen.


      • hegelius
        paskanhajuinen navet kirjoitti:

        yksi häiritsevä piirre wagnerissa on huumorintajuttomuus. itse se latelee törkeyksiä järjestäen jokaiselle, mutta ei kestä yhtään jos itseään hiukan tölväisee. ja tekee tällä uhoamisellaan itsestään pellen.

        Arska-teoriasi on wagner ihan mielenkiintoinen. Yksi asia ei vain mielestäni täsmää: miksi arska olisi tehnyt nuo teot? mikä olisi toiminut moisen motiivina?


      • kysyn mä
        hegelius kirjoitti:

        Arska-teoriasi on wagner ihan mielenkiintoinen. Yksi asia ei vain mielestäni täsmää: miksi arska olisi tehnyt nuo teot? mikä olisi toiminut moisen motiivina?

        miten se oli waakku olikos se pappas silminnäkijä vai mitä puhuit joskus? onko se faktaa että oli bodomilla helluntaina -60? miksei poliisi siitä sitten oo tietoinen?


      • työmiess
        W.S.O.P kirjoitti:

        Hejac poisti viestejä, jotka oikaisivat valheita ja selviä provosointiyrityksiä.
        Oikaisut tulivat Urholta ja Wagnerilta.
        Tosiasioista ei välitetty, HMP-valheet jätettiin palstalle.
        HMP=Hessu ja MazaPharaoh toimivat ilmeisen suunnitelmallisesti yhdessä modero Outolemmen kanssa saadakseen asiat vaikuttamaan sellaisilta, että moderolla olisi peruste toimilleen.
        MazaPharoah-tuplanikin modero kertoi tarkistaneensa siten, että nikeillä on eri IP-osoite.
        Jonkunlainen osoitus ao. moderon käsityskyvystä/asenteesta, kuten sekin, että Wagnerin oikaisu 'Kysy mitä vaan'- osiosta poistettiin lähes välittömästi tuota tarkastustapaa kommentoituaan.

        Erittäin aggressiivisesti Arska-ehdokkaaseen suhtautuva moderointi kuitannee toimistaan palkkion.
        Muutaman Bodom-sivuston rahalla ja uhkauksillaan lopettanut Arska lienee saanut oman sivustonsa, joka tukee Bodomin surmaaja-ehdokkaista kaikkia muita kuin Arskaa, jonka tekemiset luokitellaan teoriaksi ja itse Arska satuolennoksi.

        Mikäs sen parempaa, Maza kun on ilmoittanut tuntevansa minut nimeltä, mikä on mahdollista vain, jos myöntämänsä mukaan tuntee Arskan henkilökohtaisesti.

        Käykääpä joskus kurkistamassa MazaPharoah-nikkien haltijan keskustelua asiasta Minfon 'Kopla-9'-sivulla.

        Näitä selkäänpuukottajia Arska löytää aina lupauksin maksuista. Erälle Olarin horolle lupasi 90-luvun puolivälissä 5000 mk palkkiona siitä, jos saisi minut vieteltyä kapakasta mukaan sopimaansa paikkaan.
        Pistin naisen lujille ehdotuksen tehtyään ja lopulta myönsi Arskan olleen asian takana.

        Kyllä Arska horot tuntee, kun se ei enää saa edes venäjänjuutalaiselta ex-horoltaan, jonka kanssa lapsia.

        Bodom-keskustelua pitkään seuranneena olen havainnut erityisen selvää sabotointia aivan alkuajoista lähtien koskien Arskan mahdollista osuutta Bodomin tapahtumiin: taustalta löytynee Arska läheisineen.

        Joo Wagner on oikeassa. Saan tosiaan hyvät rahat siitä hyvästä, että sabotoin ja järjestän Wagnerin ja Urhon banniin kerta toisensa jälkeen. Se on helppoa. Ei tarvitse kuin käyttää paria avainsanaa ja aina nämä kuumakallet menevät retkuun ja hankkivat bannia. Oli minfo tai hejac. Yhden puupään järjestelin kokonaan pois. Myin sille tollolle rikkinäisen avainpidikkeen ja siitä se sekos, hahahahaaa......


      • W.S.O.P

    • W.S.O.P

      HeJaC-modero Outolempi kielsi keskustelun Arskasta osiossa Bodom/Teoriat/Arska:

      "Ja tähän asiaan ei sitten enää palata!

      -Outolempi- "

      Olisi outoa, jos palsta ei olisi tarkoituksellisesti välttämässä keksustelua potentiaalisimmasta epäillystä.

      Oisko ihan kaljapalkalla tapahtuvaa deinformoitia ?

      Onhan HEJAC helpompi muistaa kuin HEJAAR

      • Mr Groix

        Olen seurannut Bodom-tapauksen selvittelyä vuosikaudet, mutta en ole osalliatunut näille rikospalstoille.
        Tästä Arskan tapauksesta on minulla kysymys. Jos hän on syyllinen, niin mikä tai mitkä näköhavainnot tapahtuma-aikana viittaavat häneen? Onko hän tunnistettavissa joistakin näköhavainnoista?


      • w.a.g.n.e.r
        Mr Groix kirjoitti:

        Olen seurannut Bodom-tapauksen selvittelyä vuosikaudet, mutta en ole osalliatunut näille rikospalstoille.
        Tästä Arskan tapauksesta on minulla kysymys. Jos hän on syyllinen, niin mikä tai mitkä näköhavainnot tapahtuma-aikana viittaavat häneen? Onko hän tunnistettavissa joistakin näköhavainnoista?

        Gustafssonin ja väitetyn muun silminnäkijän (OK) hypnoosissa antamien tuntomerkkien perusteella tehty kasvopiirros viittaavat häneen: Arska on tuosta piirroksesta edelleen tunnistettavissa.
        K.o piirros oli myös Rikos-lehden no 8 kansikuvana vuonna 1994 joulukuussa.
        Kannen teksti: Bodom-surma selviää: surmaaja Arska. Itse lehden sisältöteksti oli pelkkää proosaa.


      • hege-monia
        w.a.g.n.e.r kirjoitti:

        Gustafssonin ja väitetyn muun silminnäkijän (OK) hypnoosissa antamien tuntomerkkien perusteella tehty kasvopiirros viittaavat häneen: Arska on tuosta piirroksesta edelleen tunnistettavissa.
        K.o piirros oli myös Rikos-lehden no 8 kansikuvana vuonna 1994 joulukuussa.
        Kannen teksti: Bodom-surma selviää: surmaaja Arska. Itse lehden sisältöteksti oli pelkkää proosaa.

        Mutta mikä olisi toiminut motiivina, Waakku?


      • Yynöeemeli23
        hege-monia kirjoitti:

        Mutta mikä olisi toiminut motiivina, Waakku?

        Tällaisissa murhatapauksissa saattaa motiivina olla tarve murhata - eli pelata tällaista peliä. Mitään erityistä järkevää motiivia ei välttämättä ole. Uhri voidaan valita sattumanvaraisesti. Toinen piirre näissä on, että tekijä voi olla erittäin ovela ja osaa peittää jälkensä.

        Tietysti motiivikin voi olla, mutta sitä ei välttämättä tunneta. Jos motiivista lähdetään, niin löytyyhän sellaisiakin: esim. isäpuoli, kioskimies, armeijasta lomalle tullut poikakaveri. Näistä kioskimies vaikuttaa lupaavimmalta, mutta todisteita ei ole.


      • paskainen navetta
        Yynöeemeli23 kirjoitti:

        Tällaisissa murhatapauksissa saattaa motiivina olla tarve murhata - eli pelata tällaista peliä. Mitään erityistä järkevää motiivia ei välttämättä ole. Uhri voidaan valita sattumanvaraisesti. Toinen piirre näissä on, että tekijä voi olla erittäin ovela ja osaa peittää jälkensä.

        Tietysti motiivikin voi olla, mutta sitä ei välttämättä tunneta. Jos motiivista lähdetään, niin löytyyhän sellaisiakin: esim. isäpuoli, kioskimies, armeijasta lomalle tullut poikakaveri. Näistä kioskimies vaikuttaa lupaavimmalta, mutta todisteita ei ole.

        kysymys oli kaiketi suunnattu wagnerille - ei sariolalle...


      • Senecarola
        Yynöeemeli23 kirjoitti:

        Tällaisissa murhatapauksissa saattaa motiivina olla tarve murhata - eli pelata tällaista peliä. Mitään erityistä järkevää motiivia ei välttämättä ole. Uhri voidaan valita sattumanvaraisesti. Toinen piirre näissä on, että tekijä voi olla erittäin ovela ja osaa peittää jälkensä.

        Tietysti motiivikin voi olla, mutta sitä ei välttämättä tunneta. Jos motiivista lähdetään, niin löytyyhän sellaisiakin: esim. isäpuoli, kioskimies, armeijasta lomalle tullut poikakaveri. Näistä kioskimies vaikuttaa lupaavimmalta, mutta todisteita ei ole.

        Trollaattoris liikkeellä ulkona niin olisi palsto illa rauhallista. Älä jää auton alle tulee lommoja.


      • w.a.g.n.e.r
        w.a.g.n.e.r kirjoitti:

        Gustafssonin ja väitetyn muun silminnäkijän (OK) hypnoosissa antamien tuntomerkkien perusteella tehty kasvopiirros viittaavat häneen: Arska on tuosta piirroksesta edelleen tunnistettavissa.
        K.o piirros oli myös Rikos-lehden no 8 kansikuvana vuonna 1994 joulukuussa.
        Kannen teksti: Bodom-surma selviää: surmaaja Arska. Itse lehden sisältöteksti oli pelkkää proosaa.

        Teon motiivi on minulle tuntematon.
        Arska puhui vain 'tappelusta', erikseen kysyessäni eräs mukana ollut Vanhan Olarin kaverinsa väitti, ettei itse osallistunut asiaan.
        Arska oli lähes päivälleen samanikäinen Anja Mäen kanssa.
        Heikki Salonen oli samalla rippikoululeirillä Irmelin kanssa.


      • w,a,g,n,e,r
        w.a.g.n.e.r kirjoitti:

        Teon motiivi on minulle tuntematon.
        Arska puhui vain 'tappelusta', erikseen kysyessäni eräs mukana ollut Vanhan Olarin kaverinsa väitti, ettei itse osallistunut asiaan.
        Arska oli lähes päivälleen samanikäinen Anja Mäen kanssa.
        Heikki Salonen oli samalla rippikoululeirillä Irmelin kanssa.

        Arska oli kuitenkin vain 15 uotias laiha pojankloppi. Sitten harmillista on se, että motiivi puuttui. Ja hankalaa on myös se, että hän asui hyvin kaukana ja sattui nukkumaan tuon yön kotonaan. Ei siis ehtinyt pippaloihin. Mutta kun hän sattuu olemaan minulle velkaa niin pakko tässä on yrittää jotenkin painostaa. Kiristystäkö? Moraalisesti arveluttavaa? Ehkä, mutta tarkoitus pyhittää keinot.


      • W.S.O.P
        w,a,g,n,e,r kirjoitti:

        Arska oli kuitenkin vain 15 uotias laiha pojankloppi. Sitten harmillista on se, että motiivi puuttui. Ja hankalaa on myös se, että hän asui hyvin kaukana ja sattui nukkumaan tuon yön kotonaan. Ei siis ehtinyt pippaloihin. Mutta kun hän sattuu olemaan minulle velkaa niin pakko tässä on yrittää jotenkin painostaa. Kiristystäkö? Moraalisesti arveluttavaa? Ehkä, mutta tarkoitus pyhittää keinot.

        Kivaa matkia ?


      • W,S.O.P
        W.S.O.P kirjoitti:

        Kivaa matkia ?

        Ei ole. Lopeta heti!


      • W.S.O.P
        w.a.g.n.e.r kirjoitti:

        Teon motiivi on minulle tuntematon.
        Arska puhui vain 'tappelusta', erikseen kysyessäni eräs mukana ollut Vanhan Olarin kaverinsa väitti, ettei itse osallistunut asiaan.
        Arska oli lähes päivälleen samanikäinen Anja Mäen kanssa.
        Heikki Salonen oli samalla rippikoululeirillä Irmelin kanssa.

        Eilen dokattiin Pyhän Urhon kunniaksi: http://www.uusisuomi.fi/viihde/87647-outo-suomalainen-urho-myytti-elaa-usassa


    • Anonyymi

      Onko Urho ja Hessu52 edelleen bannissa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe