Markkinointitoimiisto Helsinki
Onko kokemusta ko. työpaikasta, jotain esittelytyötä luulisin ? Minkälainen paikka ja palkka ?
Kannattaako hakea ?
Johdin
11
4891
Vastaukset
- ed.
Niin outo paikka ,ettei kukaan ole ollut ?
- 574357
Työnkuva hyllytys, menekinedistys ja tuote-esittelyt.
Lähtöpalkka 10-12€ riippuen kokemuksesta, ei kuulu tessin piiriin.
Työpaikkana 5/5. - Joopa-joo...
En suosittele päätyöksi kenellekään.
- Älä älä älä
En suosittelisi edes pahimmalle vihamiehelleni (jos sellainen olisi).
Palkka on aivan naurettava eikä nouse koskaan ja moni muukaan asia ei toimi. Varaudu sellaiseen 9-10 euron palkkaan ja siihen, että arkipyhät ja lauantaikorvaukset jää saamatta, kun firma ei kuulu minkään tessin piiriin. Tuokin on niin laskelmoitu juttu. Kirjottaisin enemmän, mutta en viitsi, kun olen siellä vielä töissä.- EXJOHDIN
Juu ei kannata hakea, kukaan ei tiedä siellä yhtään mitään kun jotain kysyy, palkka aivan naurettava. Kiertäkää kaukaa
- Teline
No jaa. Riippuu mitä odotat.
- Fjglxlxk
PASKA FIRMA!!!
- Anonyymi
En suosittele. Huono palkka, puhelimeen/viesteihin ei vastata, joudut itse lähettelemään esittelymateriaalia sinne tänne jatkuvasti tai vaihtoehtoisesti viemään itse toiselle paikkakunnalle ym. ym. Täällä ei pakka ole millään lailla kasassa työnantajalla, todella sekavaa toimintaa.
- Anonyymi
Ei ole hyvän työnantajan maineessa, en hakisi.
- Anonyymi
Kerrotko lisää?
- Anonyymi
Sekavaa toimintaa. Tehtäviä ei osata delegoida vaan samaa hommaa hoitaa kolme eri ihmistä. Samasta asiasta tulee viestejä eri ihmisiltä. Saattaa myös tulla samasta asiasta viesti sekä sähköpostilla että tekstiviestillä. Ystävällisiä työnjohto ja työntekijät on, mutta niin sekavaa toimintaa, että alkaa se ystävällisyyskin ärsyttää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321634- 381552
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa601296- 681285
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2031065- 691044
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2631044- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää17897Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106868