Miksi epäasiallisia vastauksia tällä palstalla

Asiallisena

Mistä johtuu, että tällä, ja aika monella muullakin matkailupalstalla (muita en ole lukenut) on niin älyttömän paljon epäasiallisia vastauksia? Onko tämä vain suomalainen ilmiö, ainakaan esim. tripadvisorissa en ole huomannut tällaista ilmiötä, että kysymykseen kuin kysymykseen vastaa joku täysin asiaa tuntematon jotain aivan muuta kuin kysytään. Lähinnä linjana näyttää olevan suomalaisnaisten mollaaminen ja kuvittelu, että meitä ei muu kiinnosta kuin paneminen mustan miehen kanssa. Ei näitä tyyppejä tietysti tarvitse montaa olla, jotka tätä harrastavat, mutta ikävä kyllä he näyttävät olevan sitä ahkerampia.
Itse olen nainen, ja matkustan paljon. Tällainen kysymys / vastauspalsta olisi oikein mukava, jos täällä saisi oikeasti hyödyllisiä vastauksia, mutta paha mielihän tästä vain seuraa, kun näiden tyyppien rimaa-alittavia vastauksia lukee.

Voisiko joku tällainen ahkera, asiaton tyyppi vastata näihin kysymyksiin:
- miksi pitää vastata, jos et tiedä asiasta mitään?
- jos joku on lähdössä matkaan, saatko siitä jotain nautintoa, että koitat pilata toisen hyvän matkafiiliksen?
- oletko kukaties kateellinen kun et itse pääse matkustamaan?
- vihaatko naisia, siis suomalaisia?
- oletko lapsi, vai miksi on niin hauskaa kirjoittaa törkyviestejä? ...
- miksi roikut vastailemassa palstalla asioihin joista et tiedä mitään? Eikö sinua oikeasti kiinnosta mikään asia?
- mitä muuta? mitä iloa / hyötyä / kunniaa saat vastauksistasi?

Saa muutkin kommentoida, jos teillä on ajatuksia mistä tämmöinen älyttömyys johtuu? Ja onko se vain suomalainen ilmiö? Miten se saataisiin karsittua? Täällä palstalla pitäisi olla joku kokoaikainen sensuroija ilmeisesti...

7

330

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus.

tuo he niin haluaisivat matkustaa, mutta ei ole varaa. Joten turhautumia täytyy purkaa jotenkin.

• Karjalan neidot

voisin kuvitella että noihin seksistisiin kommentteihin löytyisi täältä Suomi24-aiheistakin jokin sopivampi paikka kuin Matkailu-palsta. Tosiaan tuhoaa koko hyvän idean jakaa kokemuksia, kun kaiken maailman puutteessa elävät kateelliset hölmöt kommentoivat asioita joista eivät mitään tiedä :0(

Mutta nautitaan me tytöt&naiset lomailuistamme :0)))

• penttianterojukka

"Mistä johtuu, että tällä, ja aika monella muullakin matkailupalstalla (muita en ole lukenut) "
      Mistä tiedät millaista on muilla palstoilla?
      Taidat olla pikkaisen yksinkertainen

• asiallisena

Niin, olen siis lukenut muitakin suomi24 -matkailupalstoja kuin Egyptin osastoa. En ole seurannut muita suomi24 keskustelupalstoja kuin matkailuun liittyviä, joten niistä en siis tiedä. Yksinkertaisuuttani ilmaisin itseäni heikosti, oi anteeksi penttianterojukka! Toivottavasti tämä selvensi asiaa.

Yksinkertaisuuttani toivoisin myös, että kun jotain kysytään, niin siihen vastataan. Ja jos ei tiedetä, ei vastata sitten mitään.

• Ijesha

Katkeruus ja idiotismi.

Itse en juurikaan jaksa enää seurata nettipalstoja juuri esittelemäsi ilmiön takia. Internetin ovat vallanneet katkerat, kateelliset ja typerät ihmiset - yksinäiset luuserit, joilla ei ole ketään muuta, joka kuuntelee. Yksi ja sama ihminen voi käyttää useita eri palstoja oman katkeruutensa ja vihansa purkasmisvälineenä. Kaikenlainen seksismi, rasismi, homofobia ja muut ahdasmielisyyden ilmiöt jylläävät. Ja maailman kun piti olla menossa parempaan suuntaan...

Idioottien terrorismi keskustelupalstoilla tehoaa. Kaikki fiksut ihmiset ovat jättäneet tai jättävät keskustelupalstat. Tiedä sitten olisiko sellaisilla foorumeilla, joissain esiinnytään omalla nimellään, kuten Facebookissa kehittyneempää keskustelua. Ei jaksa ottaa selvää.

• kokeileppa

esimerkiksi muslimien forumeita muslimimaissa.

Nehän eivät ole tippaakaan rasistisia,eiväthän?

• asiallisena

Hienoa miehet, jotka tätä harrastatte, että valoitatte hieman syitä. Mielenkiintoista luettavaa. Tosin täytyy sanoa, että kun haluatte "kiusata muslimien naisia" ja heitä, ketkä näitä seksisuhteita harrastavat, niin lausahduksenne varmaan aika harvoin osuvat maaliinsa. Veikkaampa, että ei taida luku olla edes yksi tuhannesta naisesta, jotka tuota harrastavat, tai jotka tätä palstaa lukevat. Siksi loput 999 lukevat törkyviestinne aivan turhaan, ja itse asiassa saatte heidätkin miettimään, onko se suomalainen mies sittenkään ihan niin fiksu...No kuvittelen, että suurin osa kyllä on, vaikka te muutamat yritätte osoittaa toisin.

Joten haluaisin vielä kysyä lisää, miksi meidänkin, jotka emme tätä mustan miehen palvontaa harrasta, emmekä juokse "melan" perässä, pitää joka välissä lukea teidän vastauksianne?

(Huom! mielestäni on jokaisen oma asia, jos haluaa olla minkä värisen / uskontoisen miehen kanssa, joten mielestäni heidänkään ei tarvitsisi näitä lukea. Kyllä jokainen tekee sen oman valintansa ihan itse, enkä usko että mitkään teidän viestinne näitä valintoja horjuttavat.)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 67
      1315
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      612
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe