Kokemusta Sweep:n kalvo- ajoasuista ..
Gorduraa ja jonkin kalvo ? Ei kuitenkaan orig. Gore-Tex.
Sweep
9
864
Vastaukset
- ei ikinä eneään
Joskus tuli ostettua Sweepin tavalliset ajohousut ja materiaali ainakin kestävyytensä puolesta aivan p..kaa, saumojen vierestä rispaantuu hajalle. Ei edes kahta vuotta kestänyt käyttöä.
- Hyvääkamaaa
4 vuotta oli käytössä halvimmat sweepin housut,60 euroa
Kesti muuten mutta vetuketju meni rikki.
Tuulen piti loitolla mutta heikonlaisesti suojasi vedeltä mutta hinta-laatusuhteeltaan ylivoimainen.
Tuohon saumojen rispaantumiseen en kyllä usko,tai ehkä silloin mahdollista ja itse on xl kokoinen ja pukee päällensä xs koon housut.
Mulla oli kuitenkin noi housut sekä enska että katukäytössä ei havaintoja moisesta. - lölnål¨¨y
Parisen vuotta ollut eikä ole rispaantunut ja toimii yllättävän hyvin kovassakin sateessa.
- Minä vaan
Mulla on toisena ajopukuna (kuumille keleille) Sweepin nykyistä Hardcorea edeltävä malli. Pitää vettä yhtähyvin, kuin T-paita. Leikkaus on kummallinen, joten ei istu kunnolla oikein kenenkään päälle.
- Hyväpuku
Neljä kesää olen ajanut näillä varusteilla, eli Sweepin takki ja housut. Takkia on pitkää mallia, eli suojaa hyvin selkää kaikissa ajoasennoissa ja on muutenkin mukava pitää.
Nimenomaan se sadepitävyys on ehdottoman hyvä. Yhtenä keväänä, kun ajoin Porista Tampereelle, tuli vettä aivan kaatamalla suurimman osan matkasta ja alkoi tuntua viileältä jostain sieltä perseen tuntumasta ja ajattelin; no niin, nyt vesi sitten lotisee suoraan iholle. Mutta kas ihmettä, perillä huomasin, että alla oleva pitkä alusasu oli aivan rutikuiva. Eli se solkenaan taivaalta putoava vesi, menee sen pintakankaan läpi, mutta alla oleva kalvo estää sen pääsyn alusvaatteisiin asti.
Eikä ole vielä edes mitään kulumisen merkkejäkään. Vaikka puku on saanut kovaa käsittelyä monilla reissuilla ja niiden jälkeen. Monasti puku on ollut niin kurainen, sateisten hiekkateiden jälkeen, että ei ole viitsinyt suoraan ottaa päältä pois, vaan vesiletkulla vaan suoraan vettä päälle, samalla harjalla hangaten.
Aikas luottavaisella mielellä lähden samalla puvulla tässä viidettäkin kesää liikkeelle :-D
Hyviä ajonautintoja kaikille.- Aloittaja 1
Voi...kiva kuulla (lukea).
Minulla ensimmäinen puku..Sweep One - lady...
Kelejä odotellessa...
- kalle1954
itse ostin sweepin housut http://www.ajovaruste.com/ ja oon ollut tyytyväinen
- ertyuiopoiu
Turhaan mainostat, halpaa paskaa ovat kokemuksen mukaan. Vituttaa kun tuli ostettua ja joutu uudet ostamaan parin kauden jälkeen.
- ÄläpuhuPuppua
ertyuiopoiu kirjoitti:
Turhaan mainostat, halpaa paskaa ovat kokemuksen mukaan. Vituttaa kun tuli ostettua ja joutu uudet ostamaan parin kauden jälkeen.
No mikäs on sitten herralle tarpeeksi hyvä ?
Jos olet joutunut ostamaan uudet parin kauden jälkeen niin olet ilmeisesti vain kyllästynyt ulkonäköön tai vain mennyt likaisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133708Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272900Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2682709Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51885- 2191418
- 751241
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1561037Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk2977Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä90927