Kokemusta Sweep:n kalvo- ajoasuista ..
Gorduraa ja jonkin kalvo ? Ei kuitenkaan orig. Gore-Tex.
Sweep
9
919
Vastaukset
- ei ikinä eneään
Joskus tuli ostettua Sweepin tavalliset ajohousut ja materiaali ainakin kestävyytensä puolesta aivan p..kaa, saumojen vierestä rispaantuu hajalle. Ei edes kahta vuotta kestänyt käyttöä.
- Hyvääkamaaa
4 vuotta oli käytössä halvimmat sweepin housut,60 euroa
Kesti muuten mutta vetuketju meni rikki.
Tuulen piti loitolla mutta heikonlaisesti suojasi vedeltä mutta hinta-laatusuhteeltaan ylivoimainen.
Tuohon saumojen rispaantumiseen en kyllä usko,tai ehkä silloin mahdollista ja itse on xl kokoinen ja pukee päällensä xs koon housut.
Mulla oli kuitenkin noi housut sekä enska että katukäytössä ei havaintoja moisesta. - lölnål¨¨y
Parisen vuotta ollut eikä ole rispaantunut ja toimii yllättävän hyvin kovassakin sateessa.
- Minä vaan
Mulla on toisena ajopukuna (kuumille keleille) Sweepin nykyistä Hardcorea edeltävä malli. Pitää vettä yhtähyvin, kuin T-paita. Leikkaus on kummallinen, joten ei istu kunnolla oikein kenenkään päälle.
- Hyväpuku
Neljä kesää olen ajanut näillä varusteilla, eli Sweepin takki ja housut. Takkia on pitkää mallia, eli suojaa hyvin selkää kaikissa ajoasennoissa ja on muutenkin mukava pitää.
Nimenomaan se sadepitävyys on ehdottoman hyvä. Yhtenä keväänä, kun ajoin Porista Tampereelle, tuli vettä aivan kaatamalla suurimman osan matkasta ja alkoi tuntua viileältä jostain sieltä perseen tuntumasta ja ajattelin; no niin, nyt vesi sitten lotisee suoraan iholle. Mutta kas ihmettä, perillä huomasin, että alla oleva pitkä alusasu oli aivan rutikuiva. Eli se solkenaan taivaalta putoava vesi, menee sen pintakankaan läpi, mutta alla oleva kalvo estää sen pääsyn alusvaatteisiin asti.
Eikä ole vielä edes mitään kulumisen merkkejäkään. Vaikka puku on saanut kovaa käsittelyä monilla reissuilla ja niiden jälkeen. Monasti puku on ollut niin kurainen, sateisten hiekkateiden jälkeen, että ei ole viitsinyt suoraan ottaa päältä pois, vaan vesiletkulla vaan suoraan vettä päälle, samalla harjalla hangaten.
Aikas luottavaisella mielellä lähden samalla puvulla tässä viidettäkin kesää liikkeelle :-D
Hyviä ajonautintoja kaikille.- Aloittaja 1
Voi...kiva kuulla (lukea).
Minulla ensimmäinen puku..Sweep One - lady...
Kelejä odotellessa...
- kalle1954
itse ostin sweepin housut http://www.ajovaruste.com/ ja oon ollut tyytyväinen
- ertyuiopoiu
Turhaan mainostat, halpaa paskaa ovat kokemuksen mukaan. Vituttaa kun tuli ostettua ja joutu uudet ostamaan parin kauden jälkeen.
- ÄläpuhuPuppua
ertyuiopoiu kirjoitti:
Turhaan mainostat, halpaa paskaa ovat kokemuksen mukaan. Vituttaa kun tuli ostettua ja joutu uudet ostamaan parin kauden jälkeen.
No mikäs on sitten herralle tarpeeksi hyvä ?
Jos olet joutunut ostamaan uudet parin kauden jälkeen niin olet ilmeisesti vain kyllästynyt ulkonäköön tai vain mennyt likaisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745