Elikkäs, meidän uusperhe sai seitsämännen jäsenensä, ekan tyttövauvan ja minun ja mieheni ekan yhteisen lapsen :)
Mieheni aiemmasta liitosta meillä on täällä toisinaan vipeltelemässä kolme poikaa (asuvat pääasiassa äitinsä luona, mut käyvät täällä meillä kuitenkin joka toinen viikonloppu, joskus myös useamminkin). Pojat ovat Joose Matias 5v, Leevi Juhani 3v ja Tatu Niklas 1,5v.
Minulla on muutama vuosi sitten menehtyneen entisen aviomieheni kanssa yksi poika, Anselmi Leo Johannes 6v.
Lähes kuukausi sitten saimme poikien lisäksi tänne yhden pikkuprinsessan tuomaan vähän kuria poikien villiin elämään ;D Nyt olisi nimi mietinnässä ja aateltiinkin miehen kanssa kysyä täältä mielipiteitä miettimästämme nimestä, joka olisi Aamu Eveliina. Toisena vaihtoehtona ollaan pyöritelty Ella Susannaa.
Mitä mieltä/teidän ehdotuksia otettas kans vastaan? ;) Ei mitään kovin harvinaista nimeä haluta, kun pojillakaan ei sinänsä kovin harvinaisia nimiä ole :)
Saatiin pikku prinsessa:)
5
239
Vastaukset
- jenna.
Joosen,Leevin,Tatun ja Anselmin siskolle nimi ehdotuksia:)
Aamu ja Ella on nättejä nimiä kyllä:) En vaa välttämättä laittaisi Aamua kun se alkaa myös aa:lla niin kun Anselmi Ella taas olisi iha hyvä niin kaikkien imet alkaisi eri kirjaimella, mutta tässä nyt muutama ehdotus :)
Noora
Sanni
Helmi
Hanna
Saana - NimiNimi
Molemmat omat nimiehdotuksennne kivoja, joten ei kun valitsemaan jompsin kumpsin.Itse kallistuisin Ella Susannan puoleen.
- Täti
Onnea Pikku Prinsessan johdosta :)
Sekä Aamu että Ella ovat sinällään ihan kelpo nimiä, mutta mielestäni Enna olisi Ellaa kivempi nimi.
Lisää ehdotuksia:
Veera, Vilma, Aini,
Iina, Inka, Elviira,
Roosa, Sara, Maisa,
Riina, Saana, Heini,
Eini, Hilla, Johanna- Ehdotus tämäkin
Laittakaa Susanna nimeksi. Vaikka Susanna Ella Maria. Aamusta en pidä, tulee mielikuva Aamu-->Ammuu.
Muita ehdotuksia Jenni,Jenna, Heidi, Sanni, Senja, Minja, Tuuli, Viivi, Iiris,Nella.
- raisa- mummeli
Mielestäni taas pojilla on kivat nimet, eivätkä ole ihan tavallisia, siis ehdotukseni
Pipsa Aamu Eveliina , olisi pirteä nimi ainokaiselle prinsessalle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001743- 571146
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 84743
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä43706- 57671