Apua,Apua

keski-ikäinen äiskä

Keski-ikäinen äiti lähti opiskelemaan ja ongelmia on tämän word-tekstinkäsittelyn kanssa.
Kaiken muun olen osannut opiskella erilaista ohjeista mutta...

Sivunumerointia en meinaa oppia millään.
Osaan laittaa sivunumerot asiakirjaan...mutta MITÄS JOS asiakirjassa on kansilehti,johon sitä numerointia ei saa tulla näkyviin.

Tiedän,että ensin asiakirja kirjoitetaan loppuun saakka
Tiedän,että sisällysluettelo tehdään ennen sivunumerointia
Mutta..MITÄS SITTEN?
(jaetaan osiin,mennään ylä-ja alatunnisteisiin)..en osaa

Voisiko joku neuvoa vaihe vaiheelta ihan selkokielellä?

Kiitos kamalasti jo etukäteen

2

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12457893256

voit Tiedosto valikosta ottaa ensinnäkin Sivun asetukset ja siellä Asettelu kohtaan ruksi kohtaan erilainen ensimmäinen sivu.

Sitten siellä ykkössivulla teet loppuun osanvaihdon - Lisää - Vaihto - Osanvaihto Seuraava sivu.

Sitten menet sinne seuraavalle sivulla - Näytä Ylä- ja alatunniste. Ja kun sinulla on se tunnistetyökalurivi siinä edessäsi niin etsit sieltä kohdaan Linkitä edelliseen (sillä sinullahan lukee siellä kakkossivun ylätunnisteen ja alatunnisteen yllä Sama kuin edellinen - ja tämä pitää saada muutettua eli poistettua) ja kun sen olet tehnyt otat siitä samasta työkalurivistä Lisää sivunumero joka numero tulee nyt sitten todennäköisesti 2:sena - no, jos pitää olla 1 niin sitten otat taas siitä työkalurivistä Muotoile sivunumerot ja siellä vaihdat täpän kohtaan Aloittava numero - ja ruutuun sitten kirjoitat mikä se numero pitää olla.

Parasta muuten, että poistat heti kättelyssä siellä kakkossivulla myös alatunnisteesta sen Sama kuin edellinen, ennen kuin teet mitään muuta.

Ja sitten vain kun kaikki tehty niin suljet ne tunnisteet.

• ldfljdflgjdfgldfjlg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe