Ostin tänään teräväpiirto Sony bloggien. Ihmettelen vaan, et miks ei meidän plasmatelkkari näytä värejä sen kanssa mut lcd-telkkari taas näyttää. No ehkä selviää kun aikani ronkin asetuksia (kaikki koitettu) =).
Jos muutkin sellaisen ostaneet antaisivat kommenttia ja mielipiteitään bloggien käytöstä tänne ni olis kiva.
Ite ainakin huomasin, ettei kuvaaminen vähänkin hämärässä tuota kunnollista kuvaa, ei se ainakaan teräväpiirrolta tai mitään sinnepäinkään näyttänyt. Juutuubista kun kattelee, niin päiväsaikaan ulkona kuvatut pätkät näyttävät ihan hyviltä. Keittiössä kun pukkas kaikki valot päälle oli kohtuullisempaa.
Testaan siis huomenna ulkona uudestaan!
Sony bloggie
HD bloggie
1
962
Vastaukset
- Pezku81
Just avasin vasta paketista ja laitoin vaan päälle. En oo vielä kuvata ehtiny. Näppärän kokoinen laite se ainakin on. Mulla on Sonyn ja Canonin HD-videokamerat kyllä jo ennestäänkin mutta ei semmoset oikein taskuun mahdu. Tai oli mulla toi Sony kerran verkkarin taskussa ja kivasti pullotti housut! :D :D :D
Pitää nyt tuota Bloggeria testailla että millaista aikaansaannosta sillä saadaan. Eli en vielä osaa sulle mielipiteitäni kertoa tai tuohon kuvanlaatuun ottaa kantaa mutta katotaan myöhemmin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627