Minulla on DiVison VDC1220 digiboksi. Puolitoista vuotta vanha ja tosi vähän käytetty, katson tv:tä ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. Nyt tuossa boxissa meni sitten joko kaukosäädin rikki tai itse boxi rikki. En tiedä kumpi. Katsoin launtaina sitä viimeksi ja sammutin tv:n ja boxin. Tänään vasta huomasin että boxissa palaa vihreä valo. Yritin samuttaa sitä mutta ei tapahtunut mitään. Ajattelin että kaukosäätimen paristot on loppu ja vaihdoin ne uuteen, ei edelleenkään mitään. Sitten laitoin tv:n päälle ja kokeilin pystynkö vaihtamaan kaukosäätimellä kanavaa, ei onnistunut. Mikähän voisi olla vikana? Varmaankin kaukosäätimessä vika vai voisiko olla jopa boxissa? Voisko yrittää korjata mitenkään itse? En oo pudotellu tuota kaukosäädintä joten aika hassu juttu, se siis toimi launtaina ihan normaalisti mutta sitten ei oo toiminu siinä vaiheessa kun oon laittanu boksista virran muka pois, vaikka yleensä katson että se virta myös sammuu joten aika ihme. Tai sitten boxi on rikki ja se on mennyt itsestään päälle eikä reagoi enää mihinkään. Kumpi?
Kaukosäädin vai boksi rikki?
4
200
Vastaukset
- irroittaa
boksin sähköjohdon muutamaksi sekunniksi?
- alkuperäinen kysyjä
Tuo virtajohdon iroittaminen toimi näköjään. Tai no eilen sen kyllä irroitin kokonaan että sain boxista virrat pois, mutta enpä kokeillut laitaa sitä uudelleen paikoilleen. Olipa simppeli homma. Kiitoksia kaikille vastaajille neuvoista !
- frangrobba
ota poxin virtajohto pois seinästä n.20sekunniksi
- vaikka näin:
Varmista myös toimiiko kaukosäädin lainkaan, sen voit tehdä näin:
Tähtää kaukosäädintä digikameralla (niin kuin ottaisit siitä kuvan) siten että sihtaat kaukosäätimellä kameraa kohti ja painat jotain kaken nappia. Jos säädin on ylipäätään hengissä niin näet kaukosäätimen "lähettimen" valon vilkkuvan kameran etsimessä.
Jos mitään ei vilku niin todennäköisesti kake on sökö.
Ja tuo boksin virtajohtokikka on yleensä se ihan eka steppi näissä vaivoissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741410Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90818Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv45605Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134598Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564