Katkeileva netti

eyreteyr

Netti katkeilee kerran pari päivässä.. sen saa yleensä toimimaan sammuttamalla modeemin, mutta aina tämäkään ei toimi. Outoa tässä on se että kun pelaan netissä pysyn kuitenkin peli servulla vaikka netti "katkeaakin", mutta selaimella en pääse mihinkään sivulle ennen modeemin bootausta. Missä vika? Modeemi vaihtoon?

7

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buffalo_bill

      olisi selaimessa vikaa? sulla joku ie:n romu?

      koska netti toimii pelatessa, sinulla ei katkea netti vaan selaimen yhteys katkeaa joten kokeile toista selainta?

      • ^^BaTTeRy^^

        Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn, zhggn ghyra fra xnaffn gbvzrra.
        Wbvanva cävivaä ibv cägxvä hfrvgnxva xregbwn, zhggn lyrrafä rv cägxv lugääa.
        Jos haluat saada selville, mitä minä olen vastannut, niin kopioi oheinen linkki ja liitä tämä teksti kenttään.
        http://www.retards.org/projects/rot13/


      • alottaja
        ^^BaTTeRy^^ kirjoitti:

        Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn, zhggn ghyra fra xnaffn gbvzrra.
        Wbvanva cävivaä ibv cägxvä hfrvgnxva xregbwn, zhggn lyrrafä rv cägxv lugääa.
        Jos haluat saada selville, mitä minä olen vastannut, niin kopioi oheinen linkki ja liitä tämä teksti kenttään.
        http://www.retards.org/projects/rot13/

        kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...

        Selaimena on koneella firefox, ie ja google chrome... Yleensä käytän vain firefoxia, mutta mikään noista ei toimi netin "katketessa".


      • MVJ
        alottaja kirjoitti:

        kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...

        Selaimena on koneella firefox, ie ja google chrome... Yleensä käytän vain firefoxia, mutta mikään noista ei toimi netin "katketessa".

        > kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...
        > Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn
        Ilman modeemin merkkiä ja mallia on vaikea kommentoida mitään järkevää, kuten aiemmista viesteistä olet kenties itsekin huomannut... Eli mikä on merkki ja malli?

        Ennen uuden ostamista kannattaa yleensä kokeilla asetusten tarkistusta ja laiteohjelmiston päivitystä.


      • alottaja
        MVJ kirjoitti:

        > kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...
        > Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn
        Ilman modeemin merkkiä ja mallia on vaikea kommentoida mitään järkevää, kuten aiemmista viesteistä olet kenties itsekin huomannut... Eli mikä on merkki ja malli?

        Ennen uuden ostamista kannattaa yleensä kokeilla asetusten tarkistusta ja laiteohjelmiston päivitystä.

        Telewell TW-EA501


      • MVJ
        alottaja kirjoitti:

        Telewell TW-EA501

        Päivitä laiteohjelmisto käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti. Niin käyttöopas kuin päivitystiedostokin löytyvät sivulta http://www.telewell.fi/.


    • Nettilinjassa niin paljon virheilyä että modeemi menee jumiin,saattaa johtua kupariyhteydestä tai operaattorin viallisesta laitepaikasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe