Netti katkeilee kerran pari päivässä.. sen saa yleensä toimimaan sammuttamalla modeemin, mutta aina tämäkään ei toimi. Outoa tässä on se että kun pelaan netissä pysyn kuitenkin peli servulla vaikka netti "katkeaakin", mutta selaimella en pääse mihinkään sivulle ennen modeemin bootausta. Missä vika? Modeemi vaihtoon?
Katkeileva netti
7
418
Vastaukset
- buffalo_bill
olisi selaimessa vikaa? sulla joku ie:n romu?
koska netti toimii pelatessa, sinulla ei katkea netti vaan selaimen yhteys katkeaa joten kokeile toista selainta?- ^^BaTTeRy^^
Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn, zhggn ghyra fra xnaffn gbvzrra.
Wbvanva cävivaä ibv cägxvä hfrvgnxva xregbwn, zhggn lyrrafä rv cägxv lugääa.
Jos haluat saada selville, mitä minä olen vastannut, niin kopioi oheinen linkki ja liitä tämä teksti kenttään.
http://www.retards.org/projects/rot13/ - alottaja
^^BaTTeRy^^ kirjoitti:
Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn, zhggn ghyra fra xnaffn gbvzrra.
Wbvanva cävivaä ibv cägxvä hfrvgnxva xregbwn, zhggn lyrrafä rv cägxv lugääa.
Jos haluat saada selville, mitä minä olen vastannut, niin kopioi oheinen linkki ja liitä tämä teksti kenttään.
http://www.retards.org/projects/rot13/kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...
Selaimena on koneella firefox, ie ja google chrome... Yleensä käytän vain firefoxia, mutta mikään noista ei toimi netin "katketessa". - MVJ
alottaja kirjoitti:
kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...
Selaimena on koneella firefox, ie ja google chrome... Yleensä käytän vain firefoxia, mutta mikään noista ei toimi netin "katketessa".> kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...
> Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn
Ilman modeemin merkkiä ja mallia on vaikea kommentoida mitään järkevää, kuten aiemmista viesteistä olet kenties itsekin huomannut... Eli mikä on merkki ja malli?
Ennen uuden ostamista kannattaa yleensä kokeilla asetusten tarkistusta ja laiteohjelmiston päivitystä. - alottaja
MVJ kirjoitti:
> kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...
> Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn
Ilman modeemin merkkiä ja mallia on vaikea kommentoida mitään järkevää, kuten aiemmista viesteistä olet kenties itsekin huomannut... Eli mikä on merkki ja malli?
Ennen uuden ostamista kannattaa yleensä kokeilla asetusten tarkistusta ja laiteohjelmiston päivitystä.Telewell TW-EA501
- MVJ
alottaja kirjoitti:
Telewell TW-EA501
Päivitä laiteohjelmisto käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti. Niin käyttöopas kuin päivitystiedostokin löytyvät sivulta http://www.telewell.fi/.
Nettilinjassa niin paljon virheilyä että modeemi menee jumiin,saattaa johtua kupariyhteydestä tai operaattorin viallisesta laitepaikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa108867"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483