Katkeileva netti

eyreteyr

Netti katkeilee kerran pari päivässä.. sen saa yleensä toimimaan sammuttamalla modeemin, mutta aina tämäkään ei toimi. Outoa tässä on se että kun pelaan netissä pysyn kuitenkin peli servulla vaikka netti "katkeaakin", mutta selaimella en pääse mihinkään sivulle ennen modeemin bootausta. Missä vika? Modeemi vaihtoon?

7

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buffalo_bill

      olisi selaimessa vikaa? sulla joku ie:n romu?

      koska netti toimii pelatessa, sinulla ei katkea netti vaan selaimen yhteys katkeaa joten kokeile toista selainta?

      • ^^BaTTeRy^^

        Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn, zhggn ghyra fra xnaffn gbvzrra.
        Wbvanva cävivaä ibv cägxvä hfrvgnxva xregbwn, zhggn lyrrafä rv cägxv lugääa.
        Jos haluat saada selville, mitä minä olen vastannut, niin kopioi oheinen linkki ja liitä tämä teksti kenttään.
        http://www.retards.org/projects/rot13/


      • alottaja
        ^^BaTTeRy^^ kirjoitti:

        Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn, zhggn ghyra fra xnaffn gbvzrra.
        Wbvanva cävivaä ibv cägxvä hfrvgnxva xregbwn, zhggn lyrrafä rv cägxv lugääa.
        Jos haluat saada selville, mitä minä olen vastannut, niin kopioi oheinen linkki ja liitä tämä teksti kenttään.
        http://www.retards.org/projects/rot13/

        kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...

        Selaimena on koneella firefox, ie ja google chrome... Yleensä käytän vain firefoxia, mutta mikään noista ei toimi netin "katketessa".


      • MVJ
        alottaja kirjoitti:

        kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...

        Selaimena on koneella firefox, ie ja google chrome... Yleensä käytän vain firefoxia, mutta mikään noista ei toimi netin "katketessa".

        > kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...
        > Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn
        Ilman modeemin merkkiä ja mallia on vaikea kommentoida mitään järkevää, kuten aiemmista viesteistä olet kenties itsekin huomannut... Eli mikä on merkki ja malli?

        Ennen uuden ostamista kannattaa yleensä kokeilla asetusten tarkistusta ja laiteohjelmiston päivitystä.


      • alottaja
        MVJ kirjoitti:

        > kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...
        > Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn
        Ilman modeemin merkkiä ja mallia on vaikea kommentoida mitään järkevää, kuten aiemmista viesteistä olet kenties itsekin huomannut... Eli mikä on merkki ja malli?

        Ennen uuden ostamista kannattaa yleensä kokeilla asetusten tarkistusta ja laiteohjelmiston päivitystä.

        Telewell TW-EA501


      • MVJ
        alottaja kirjoitti:

        Telewell TW-EA501

        Päivitä laiteohjelmisto käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti. Niin käyttöopas kuin päivitystiedostokin löytyvät sivulta http://www.telewell.fi/.


    • Nettilinjassa niin paljon virheilyä että modeemi menee jumiin,saattaa johtua kupariyhteydestä tai operaattorin viallisesta laitepaikasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1863
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      988
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      118
      650
    9. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      649
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      637
    Aihe