Netti katkeilee kerran pari päivässä.. sen saa yleensä toimimaan sammuttamalla modeemin, mutta aina tämäkään ei toimi. Outoa tässä on se että kun pelaan netissä pysyn kuitenkin peli servulla vaikka netti "katkeaakin", mutta selaimella en pääse mihinkään sivulle ennen modeemin bootausta. Missä vika? Modeemi vaihtoon?
Katkeileva netti
7
393
Vastaukset
- buffalo_bill
olisi selaimessa vikaa? sulla joku ie:n romu?
koska netti toimii pelatessa, sinulla ei katkea netti vaan selaimen yhteys katkeaa joten kokeile toista selainta?- ^^BaTTeRy^^
Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn, zhggn ghyra fra xnaffn gbvzrra.
Wbvanva cävivaä ibv cägxvä hfrvgnxva xregbwn, zhggn lyrrafä rv cägxv lugääa.
Jos haluat saada selville, mitä minä olen vastannut, niin kopioi oheinen linkki ja liitä tämä teksti kenttään.
http://www.retards.org/projects/rot13/ - alottaja
^^BaTTeRy^^ kirjoitti:
Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn, zhggn ghyra fra xnaffn gbvzrra.
Wbvanva cävivaä ibv cägxvä hfrvgnxva xregbwn, zhggn lyrrafä rv cägxv lugääa.
Jos haluat saada selville, mitä minä olen vastannut, niin kopioi oheinen linkki ja liitä tämä teksti kenttään.
http://www.retards.org/projects/rot13/kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...
Selaimena on koneella firefox, ie ja google chrome... Yleensä käytän vain firefoxia, mutta mikään noista ei toimi netin "katketessa". - MVJ
alottaja kirjoitti:
kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...
Selaimena on koneella firefox, ie ja google chrome... Yleensä käytän vain firefoxia, mutta mikään noista ei toimi netin "katketessa".> kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...
> Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn
Ilman modeemin merkkiä ja mallia on vaikea kommentoida mitään järkevää, kuten aiemmista viesteistä olet kenties itsekin huomannut... Eli mikä on merkki ja malli?
Ennen uuden ostamista kannattaa yleensä kokeilla asetusten tarkistusta ja laiteohjelmiston päivitystä. - alottaja
MVJ kirjoitti:
> kaipa kokeilen tuota modeemin vaihtoa sitten...
> Fhbfvggryra zbqrrzva invugnzvfgn. Vgfryyä grxrr wbfxhf ghbgn fnznn
Ilman modeemin merkkiä ja mallia on vaikea kommentoida mitään järkevää, kuten aiemmista viesteistä olet kenties itsekin huomannut... Eli mikä on merkki ja malli?
Ennen uuden ostamista kannattaa yleensä kokeilla asetusten tarkistusta ja laiteohjelmiston päivitystä.Telewell TW-EA501
- MVJ
alottaja kirjoitti:
Telewell TW-EA501
Päivitä laiteohjelmisto käyttöoppaan ohjeiden mukaisesti. Niin käyttöopas kuin päivitystiedostokin löytyvät sivulta http://www.telewell.fi/.
Nettilinjassa niin paljon virheilyä että modeemi menee jumiin,saattaa johtua kupariyhteydestä tai operaattorin viallisesta laitepaikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906505Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4584595Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1222540Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372349Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02111Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m291118En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691020Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta53990- 97926
- 68814