Niin on aamun Hesariin kirjoitettu. Mutta mikä on selain? Mitä sillä selataan?
Selain pitäisi vaihtaa
4
188
Vastaukset
Onhan tässä nettikirjassa sivuja. Varmaan miljardeja, ellei enemmänkin. Niin paljon kuitenkin, ettei tavallinen sormi riitä, vaikka välillä nuolaisisikin sormen päätä.
Pläräämällä taas voisi oikean paikan löytyminen olla vaikeaa. Saattaisi juuri oikea sivu hurahtaa ohi.
Selainkone auttaa meitä torveloita löytämään juuri sen oikean sivun, mitä etsimme.
Niin kuin Hesari kirjoitti, kukin löytää varmaan mieluisimman, juuri omaan käyttöön sopivimman.
Minä olen käyttänyt viime aikoina Explorer8 selainta, koska se toimii netti-tv:n katselussa parhaiten, siis ainakin minulla.- demeter
näiden atk-asioitten kanssa. Jopel vastasi jo kysymykseesi. Minulla on ilmainen Avast-virustorjuntaohjelma ja kun asensin sille päivitystä, suositeltiin uutta selainta, eli google chromea. Tämä tuntuu olevan tosi nopea, mutta nyt kun kirjoittelen esim. tätä tekstiä, saan huomatuksen jokaisesta sanasta, mistä päättelen, että selain tahtoo minun puhuvan englantia... En tiedä, miten ratkaisisin pulman. Täytyy pähkäillä vai onko jollakulla jo kokemusta google chromesta?
- mainostettiin
demeter kirjoitti:
näiden atk-asioitten kanssa. Jopel vastasi jo kysymykseesi. Minulla on ilmainen Avast-virustorjuntaohjelma ja kun asensin sille päivitystä, suositeltiin uutta selainta, eli google chromea. Tämä tuntuu olevan tosi nopea, mutta nyt kun kirjoittelen esim. tätä tekstiä, saan huomatuksen jokaisesta sanasta, mistä päättelen, että selain tahtoo minun puhuvan englantia... En tiedä, miten ratkaisisin pulman. Täytyy pähkäillä vai onko jollakulla jo kokemusta google chromesta?
mainos neljästä selaimesta, kun avasin koneen.
Itselläni internet explorer oli koneessa valmiina, mutta mainostavat Fire foxia, Google chromea, ja Operaa. - demeter
mainostettiin kirjoitti:
mainos neljästä selaimesta, kun avasin koneen.
Itselläni internet explorer oli koneessa valmiina, mutta mainostavat Fire foxia, Google chromea, ja Operaa.jätin kyllä explorerinkin voimaan, mutta chrome on kyllä selvästi nopeampi - jos sillä nyt jotakin merkitystä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1376279Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto665192Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143665Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213250Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1042340Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01990Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271608- 761098
Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne121008