Asensin XP:n uudelleen. Samalla muuttui teksti ohueksi ja vaikeasti luettavaksi. Sama koskee niin ikonien alus tekstiä kuin tekstiä sähköpostissa, siis kaikkea mahdollista . Millä saa tuon tekstin jälleen helposti luettavaan muotoon?
Vastaukset 4
- 15
Arvaanpa ettet ole asentanut näytönohjaimen ajureita ja näyttösi on ties missä resoluutiossa, asenna saman tien muutkin puuttuvat ajurit piirisarjalle ym.
- narfsa shrek 3b
Noh tekstiä on vaikea lihoiksi laittaa mutta asenna näytönohjaimen ajuri ja jos tuntuu pieneltä vielä tämänkin jälkeen niin nosta dpi-arvoa isommaksi, natiiviresoa ei kannata pienentää mikäli ymmärrät mistä on kyse.
- Hörhör..
Googleen koneesi merkki ja malli sekä "drivers for xp"
Tai menet suoraan konemerkkisi edustajan sivustolle, ja sieltä on tongittava asennettavaksi näytönhjaimen ajuri. Avaa ohjauspaneeli → Näyttö → välilehti Ulkoasu → Lisäasetukset
Alareunasta kohdasta Osa: vieritysruudusta löytyy kuvake. Klikkaamalla se siniseksi vierestä löytyy työpöydän kuvakkeiden koko, tekstin koko ja tekstin tyyppi.
Kohdasta Valikko löytyy valikkorivin tekstin koko ja fontin tyyppi. Koko 9 on varmaan sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581144- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20510SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459