Aluksi luulimme kaikkea vain hetken mielikuvaksi. Olin kuullut niin paljon tarinoita noista hotelleissa työskentelevistä miehistä: Joka viikko uusi "morsian", ei ne oikeasti kenestäkään välitä, seksiä kyttäävät, rahakin kelpais jne jne . Yhteydenpito jatkui, Egyptin leimat lisääntyivät passissa ja luottamus kasvoi. Ensi kuussa menemme naimisiin jonka jälkeen yhteinen muutto suomeen!!!!! Siinä teille kateellisille mietittävää!
naimisiin egyptissä
11
1463
Vastaukset
- Jo 3 kk Hurghadassa
Vai yhteinen muutto Suomeen???
Eipa takalainen "naimapaperi" ole minkaan arvoinen. Antaa vain mahdollisuuden miehen ja naisen asua yhdessa taalla Egyptissa. Paperin voi repia kahtia koska vaan ja naimakauppa on peruttu.
Paperi ei paina YHTAAN Suomen maahanmuuttoviranomaisille.
Ei kolmansista maista niin vain EU-maahan paase muuttamaan saati edes saamaan maaraaikaista turistiviisumia.
Tassa nytkin vieressa netissa 20 koneella egyptilaiset miehet juuri hokevat ai laav juuta ja miss juuta eurooppalaisen kansalaisuuden omistaville naisille VAIN siina toivossa, etta paasisivat mahdollisesti muuttamaan DREAMLAND-Eurooppaan, kun ovat kuulleet juttuja eurooppalaisesta sosiaaliturvasta ym ym.
Tama on taalla Egyptin lomakohteissa aivan "ammatti", hakeutua eurooppalaisen naisen "suojiin/huoltoon".
Minka nakoinen, minka kokoinen nainen vain kelpaa...
USKO POIS !
Ihan kamalaa kuulla satoja juttuja kuinka koyhat pojat hoynayttavat tietamattomia turistityttoja, saavat tytot rakastumaan naimisiinmeno-pyynnoillaan, kun suomalaiset naiset eivat ole tottuneet paljonkaan miesten kosintoihin kotimaassa.
Ja sitten jossain vaiheessa alkaa lapparin ostopyynnot, pojan koyhan perheen avustuspyynnot, rahan lahettamispyynnot jopa asunnon tai talon ostopyynnot. "Laheta rahaa, niin vuokraan meille asunnon" pyynnot. Vuokrarahat ovat sitten 3-kertaiset todellisiin.. j.n.e.
Ja naiset suostuu! Uskomatonta?
Niin paljon, niin paljon surullisia tarinoita on taalla 3 kk asuen kuullut.
Itse olen Aikuinen, hyvannakoinen Nainen, mutta tiedan kuviot, miten ne menee...
Olen myos matkustanut kymmenia, kymmenia kertoja Kairoon (ja ympari maailmaa myoskin tietysti), mutta en todellakaan minkaan miehen perassa/vuoksi. Pidan kylla flirttailusta, huumorista Miesten kanssa, mutta THAT'S IT !
Ps. Nama egyptilaiset ihmiset ovat kylla aivan ihania - omassa maassaan, kulttuurissaan... - kadehtittaa
varsinkin kun tunnen yhden tyttöparan,joka haksahtui egyptinmieheen.
Seliitto ei kauan kestänyt.
Kun jätkä pääsi Suomeen ja näki kaduilla vellovan hutsumeren,tajusi hän olevansa kuin karkkikaupassa ja jälki oli sen mukaista.- matkaopas Hurghada
Meidän hotellin respan pojat / tarjoilijat näytti aika meheviä videopätkiä mitä olivat kuvanneet, kun tyttöset piti petissä hauskaa kännipäissään. Naureskelevat nytkin tuossa altaalla tyhmille suomihutsuille joita kaatavat viikkoittain. Panosaldo on n. 20-30 per äijä ihan vain tämän vuoden alusta lähtien.
Heillä oli materiaalia useista naisista, yhteiset tekijät olivat suomalaisuus ja naisten kova kännitila.
Hieman noloa, tosin meitä se lähinnä nauratti. Ensi viikon satsia odotellessa... - jesses3
matkaopas Hurghada kirjoitti:
Meidän hotellin respan pojat / tarjoilijat näytti aika meheviä videopätkiä mitä olivat kuvanneet, kun tyttöset piti petissä hauskaa kännipäissään. Naureskelevat nytkin tuossa altaalla tyhmille suomihutsuille joita kaatavat viikkoittain. Panosaldo on n. 20-30 per äijä ihan vain tämän vuoden alusta lähtien.
Heillä oli materiaalia useista naisista, yhteiset tekijät olivat suomalaisuus ja naisten kova kännitila.
Hieman noloa, tosin meitä se lähinnä nauratti. Ensi viikon satsia odotellessa...Minä (mies) olen käynyt Egyptissä kahdestii. Olen nähnyt touhun jota kuvaat ja minua todella tympii nuo öljyiset jätkälaumat jotka samalla kyttäävät silmä kovana ettei vaan joku flirttaisi paikallisten tyttöjen kanssa. Nyt olen käynyt pari kertaa Kaakkois-aasiassa ja lupaan etten enää kusekaan Egyptiin päin !
- paikallinen Aisha
Olen egyptiläisessä "avioliitossa". Voitte asua samassa talossa, mutta eri huoneissa. Yli kaupunkirajojen ette voi matkustaa yhdessä. Poliisille naisen täytyy maksaa erikseen ellei halua hiplaavia sormia peräaukkoon. Asia on omalla kohdallani vielä ihan uus juttu joten enempää faktatietoa en valitettavasti voi sinulle antaa, mutta neuvon menemään naimisiin uroosi kanssa. Miehet täällä ovat ihania vaikka ovatkin suuremmaksi osaksi HIV- positiivisia.
- kohta naimisiin
ihanalta kuullostaa avioliitto egyptiläisen kanssa
- 112 +
Olen työni puolesta joutunut keskustelemaan eri kulttuurien / maiden edustajien kanssa ja JOKA IKINEN kerta keskustelu kääntyy (pienessä humalassa useimmiten) siihen, kuinka nämä ulkomaanvieraat kertoo, miten suomalaiset naiset on käsittämättömän helppoja naruttaa nussittavaksi.
Eräätkin lähi-idän edustajat kertoivat avoimesti (joukossa oli muita naisia) siitä, miten heidän turistikohteissaan kulkee tarinaa siitä, että miehet oikein vartavasten tulee norkoilemaan hotelleille yms. ihan vain siksi, että ei tarvii eväänsä heilauttaa kun suomiämmä on jo kainalossa hihittelemässä. (seurueen naiset eivät osanneet muuta kuin hihittää lisää). Ei perkele! Tämäkö on suomalaisen turismin koko kuva??? Arvatkaa kerran, hävettääkö keskustella enempää noitten asiakkaiden kanssa kun joutuu yrittää puolustella kansalaisiamme.
En kestä kuulla enää yhtäkään kommenttia siitä, miten höynäytetty suomiämmä on naama muikeana jakanu itteään pitkin Egyptin rantoja.
HÄVETKÄÄ ÄMMÄT!!!- Matkamies.
Naiset saavat mitä haluavat eli kiihkoa lomaan. Sitä samaa kuin miehet Thaimaasta.
Väli-Amerikassa (ja kai muuallakin) on hieno business. Siellä on täyden palvelun hotelleja. Näissä nainen kuuluu huoneen hintaan. Asiakas saa valita ja vaihtaakin saa.
Seksimatkailu on hieno asia, kun sen oikein oivaltaa. Ei siinä ole mitään moralisoitavaa - paitsi tiukkapipoilla, jotka haluaisivat itse, mutta kun raha ja tilanne ei salli.
- läski akka
Olen aika lihava yli 50v suomalainen nainen. Kotimaassa ei seksiä saa, joten Egyptiin kannattaa suunnata. Siellä saa rahalla ostaa mieleistään seuraa, eikä nämä ns. ostetut miehet ole mitenkään likaisia. Tietenkin he tyydyttävät naisen, eikä heidän tyydytyksellään ole minulle mitään väliä. Vetäköön vaikka käteen, mutta ei sinä aikana kun minä maksan. Joskus joku onneton haluaa Suomeen, mutta eihän sellaista kannata tänne vaivoikseen ottaa. Näillä rattopojilla on omat tuntihotellinsa, jossa homma käy huomaamattomasti ja ketevästi.
- aivanaivan
Hyvin meni "Annukan" provo läpi :)
- WHITE THRASH NATION
Saako Egyptissäkin suomalaisesta vain yhden pisteen, kuten Turkissa?
Helpoimmista ja rumimmistahan saa vähiten pisteitä.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412470Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742447Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl251837Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801663Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211098Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40959Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön55864