Motokuume avaa kevään moottoripyöräkauden valtakunnallisella tapahtumalla maan johtavissa MP-liikkeissä pe - su 19.-21.3.2010.
Maahantuojien ja kauppiaiden ainutlaatuinen yhteisrintama haluaa Motokuume-tapahtumalla edistää moottoripyöräharrastusta ja tarjota kuluttajille leppoisan, motoristihenkisen tapahtuman myös näin alkavan ajokauden kynnyksellä. :orgmp:
Tulevan viikonlopun suositusaukioloajat (tarkistathan vielä liikekohtaisesti):
Perjantai 10-19
Lauantai 10-15
Sunnuntai 12-15
Tervetuloa kaupoille!!
http://www.motokuume.fi
Motokuumeen taustalla ovat viralliset BMW, Ducati, Honda, Husqvarna, Kawasaki, Peugeot, Suzuki ja Yamaha –maahantuojat jälleenmyyjineen.
Motokuume 19.-21.3.2010
2
600
Vastaukset
- suomeksi:
"Maahantuojien ja kauppiaiden ainutlaatuinen yhteisrintama haluaa Motokuume-tapahtumalla edistää moottoripyöräharrastusta ja tarjota kuluttajille leppoisan, motoristihenkisen tapahtuman myös näin alkavan ajokauden kynnyksellä."
Sama Suomeksi:
Maahantuojien ja kauppiaiden ainutlaatuinen yhteisrintama haluaa Motokuume-tapahtumalla edistää moottoripyöräbisneksiä ja tarjota kuluttajille leppoisan shoppailupäivän myös näin alkavan ajokauden kynnyksellä.
Tosin mulle aivan sama, e.v.v.k. Ainoat oikeat moottoripyörät kun puuttuvat listalta.- fjr2008
kerro muillekkin mitkä ovat "Ainoat oikeat moottoripyörät" ? Tietysti myyjät haluavat edistää pyörien myyntiä, hyväntekeväisyys ei kannata kovin kauaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584