Olen Beckhamin asumispaikan vessan siivoaja turusta.Hallussani on Beckhamin uloste, eli kakkakökkäre.Paljonko tarjotaan??
Beckhamin kakka
10
3328
Vastaukset
- Sargo
Minkälainen tarkka koostumus ja haju?
- skeidaa
-No onpas lapsellista tuo tuollainen, miksi täytyy aina kiusoitella muita ihmisiä? Joo, kyllähän niilä Beckhameilla riittä ihailijoita ja kaiken maailman faneja, mutta miksei riittäisikin? Onhan David erinomainen jalkapallon pelaaja ja Victoria on muoti ja tyyli-ikoni, jolla omia vaatemerkkejä ym. Ei tarvitse pilkata tuolla lailla heidän fanejaan.
- tosi tosi
David on homo ja Victoria anorektikko lesbo.
- kakkakeräilijä
Mikä on hintapyyntö? Meneekö ihan pakasterasiassa vaiko otettava muovipussiin?
- 775
Olisko toi Tori oikeampi osoite ?
- rahamies
5 eukkoo ??
- Sylviä K
Siinä kakkan seassa on myös spermaa. Joko alkaa hinta nousta?
- ihailijafani
Mulla on hallussa viime kesänä Hernesaaren lavalta poimittu pillunkarva,
joka 95%:sti on tipahtanut Madonnan römpsästä.
Vaihdan päikseen Bekmannin pökäleeseen.
Vaihtoon käy myös 5 litraa kotimaista Aitolehmän tissimaitoa,
jos jollain on nurkissa happanemasssa. - Vessansiivooja
Jaa mites sinne kakan sekaan on spermaa joutunut? Ja kenen?
- mä vaan
Vessansiivooja kirjoitti:
Jaa mites sinne kakan sekaan on spermaa joutunut? Ja kenen?
tsiisus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2852860- 992037
- 911433
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si191253Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!741191Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman391051- 481022
Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t461001- 46992
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika42958