Olen Beckhamin asumispaikan vessan siivoaja turusta.Hallussani on Beckhamin uloste, eli kakkakökkäre.Paljonko tarjotaan??
Beckhamin kakka
10
3469
Vastaukset
- Sargo
Minkälainen tarkka koostumus ja haju?
- skeidaa
-No onpas lapsellista tuo tuollainen, miksi täytyy aina kiusoitella muita ihmisiä? Joo, kyllähän niilä Beckhameilla riittä ihailijoita ja kaiken maailman faneja, mutta miksei riittäisikin? Onhan David erinomainen jalkapallon pelaaja ja Victoria on muoti ja tyyli-ikoni, jolla omia vaatemerkkejä ym. Ei tarvitse pilkata tuolla lailla heidän fanejaan.
- tosi tosi
David on homo ja Victoria anorektikko lesbo.
- kakkakeräilijä
Mikä on hintapyyntö? Meneekö ihan pakasterasiassa vaiko otettava muovipussiin?
- 775
Olisko toi Tori oikeampi osoite ?
- rahamies
5 eukkoo ??
- Sylviä K
Siinä kakkan seassa on myös spermaa. Joko alkaa hinta nousta?
- ihailijafani
Mulla on hallussa viime kesänä Hernesaaren lavalta poimittu pillunkarva,
joka 95%:sti on tipahtanut Madonnan römpsästä.
Vaihdan päikseen Bekmannin pökäleeseen.
Vaihtoon käy myös 5 litraa kotimaista Aitolehmän tissimaitoa,
jos jollain on nurkissa happanemasssa. - Vessansiivooja
Jaa mites sinne kakan sekaan on spermaa joutunut? Ja kenen?
- mä vaan
Vessansiivooja kirjoitti:
Jaa mites sinne kakan sekaan on spermaa joutunut? Ja kenen?
tsiisus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934069
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613349Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1603042Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,672999SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.802497Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52316Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282014Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1832008Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s641969- 951393