Olen Beckhamin asumispaikan vessan siivoaja turusta.Hallussani on Beckhamin uloste, eli kakkakökkäre.Paljonko tarjotaan??
Beckhamin kakka
10
3281
Vastaukset
- Sargo
Minkälainen tarkka koostumus ja haju?
- skeidaa
-No onpas lapsellista tuo tuollainen, miksi täytyy aina kiusoitella muita ihmisiä? Joo, kyllähän niilä Beckhameilla riittä ihailijoita ja kaiken maailman faneja, mutta miksei riittäisikin? Onhan David erinomainen jalkapallon pelaaja ja Victoria on muoti ja tyyli-ikoni, jolla omia vaatemerkkejä ym. Ei tarvitse pilkata tuolla lailla heidän fanejaan.
- tosi tosi
David on homo ja Victoria anorektikko lesbo.
- kakkakeräilijä
Mikä on hintapyyntö? Meneekö ihan pakasterasiassa vaiko otettava muovipussiin?
- 775
Olisko toi Tori oikeampi osoite ?
- rahamies
5 eukkoo ??
- Sylviä K
Siinä kakkan seassa on myös spermaa. Joko alkaa hinta nousta?
- ihailijafani
Mulla on hallussa viime kesänä Hernesaaren lavalta poimittu pillunkarva,
joka 95%:sti on tipahtanut Madonnan römpsästä.
Vaihdan päikseen Bekmannin pökäleeseen.
Vaihtoon käy myös 5 litraa kotimaista Aitolehmän tissimaitoa,
jos jollain on nurkissa happanemasssa. - Vessansiivooja
Jaa mites sinne kakan sekaan on spermaa joutunut? Ja kenen?
- mä vaan
Vessansiivooja kirjoitti:
Jaa mites sinne kakan sekaan on spermaa joutunut? Ja kenen?
tsiisus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838