Olen Beckhamin asumispaikan vessan siivoaja turusta.Hallussani on Beckhamin uloste, eli kakkakökkäre.Paljonko tarjotaan??
Beckhamin kakka
10
3502
Vastaukset
- Sargo
Minkälainen tarkka koostumus ja haju?
- skeidaa
-No onpas lapsellista tuo tuollainen, miksi täytyy aina kiusoitella muita ihmisiä? Joo, kyllähän niilä Beckhameilla riittä ihailijoita ja kaiken maailman faneja, mutta miksei riittäisikin? Onhan David erinomainen jalkapallon pelaaja ja Victoria on muoti ja tyyli-ikoni, jolla omia vaatemerkkejä ym. Ei tarvitse pilkata tuolla lailla heidän fanejaan.
- tosi tosi
David on homo ja Victoria anorektikko lesbo.
- kakkakeräilijä
Mikä on hintapyyntö? Meneekö ihan pakasterasiassa vaiko otettava muovipussiin?
- 775
Olisko toi Tori oikeampi osoite ?
- rahamies
5 eukkoo ??
- Sylviä K
Siinä kakkan seassa on myös spermaa. Joko alkaa hinta nousta?
- ihailijafani
Mulla on hallussa viime kesänä Hernesaaren lavalta poimittu pillunkarva,
joka 95%:sti on tipahtanut Madonnan römpsästä.
Vaihdan päikseen Bekmannin pökäleeseen.
Vaihtoon käy myös 5 litraa kotimaista Aitolehmän tissimaitoa,
jos jollain on nurkissa happanemasssa. - Vessansiivooja
Jaa mites sinne kakan sekaan on spermaa joutunut? Ja kenen?
- mä vaan
Vessansiivooja kirjoitti:
Jaa mites sinne kakan sekaan on spermaa joutunut? Ja kenen?
tsiisus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site555902Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714735Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464372SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564151SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953761SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502463Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352369Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422099Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41319En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131229