Olen Beckhamin asumispaikan vessan siivoaja turusta.Hallussani on Beckhamin uloste, eli kakkakökkäre.Paljonko tarjotaan??
Vastaukset 10
- Sargo
Minkälainen tarkka koostumus ja haju?
- skeidaa
-No onpas lapsellista tuo tuollainen, miksi täytyy aina kiusoitella muita ihmisiä? Joo, kyllähän niilä Beckhameilla riittä ihailijoita ja kaiken maailman faneja, mutta miksei riittäisikin? Onhan David erinomainen jalkapallon pelaaja ja Victoria on muoti ja tyyli-ikoni, jolla omia vaatemerkkejä ym. Ei tarvitse pilkata tuolla lailla heidän fanejaan.
- tosi tosi
David on homo ja Victoria anorektikko lesbo.
- kakkakeräilijä
Mikä on hintapyyntö? Meneekö ihan pakasterasiassa vaiko otettava muovipussiin?
- 775
Olisko toi Tori oikeampi osoite ?
- rahamies
5 eukkoo ??
- Sylviä K
Siinä kakkan seassa on myös spermaa. Joko alkaa hinta nousta?
- ihailijafani
Mulla on hallussa viime kesänä Hernesaaren lavalta poimittu pillunkarva,
joka 95%:sti on tipahtanut Madonnan römpsästä.
Vaihdan päikseen Bekmannin pökäleeseen.
Vaihtoon käy myös 5 litraa kotimaista Aitolehmän tissimaitoa,
jos jollain on nurkissa happanemasssa. - Vessansiivooja
Jaa mites sinne kakan sekaan on spermaa joutunut? Ja kenen?
- mä vaan
Vessansiivooja kirjoitti:
Jaa mites sinne kakan sekaan on spermaa joutunut? Ja kenen?
tsiisus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591320
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571228Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1351159- 1011044
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71040- 58979
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista32848Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.6843Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it197720- 71689