Mikä on oikeaoppinen tapa

fdasjkasdf

pyytää anteeksi suolikaasupöräystä. Minä syön paljon ruisleipää ja muutenkin runsaskuitusta ruokaa. Sanomattakin selvää että maha vähän turpoaa ja silloin tällöin täytyy päästellä paineita. Teen sen yleensä hallitusti, eli päästän ilmaa vain pieninä annoksina samalla jännittäen pakaroita niin että ääntä ei tule. Mutta joskus voi päästä ääni vaikka olisi varovainen, miten sitä tulisi pyytää anteeksi vai pyydänkö mitenkään? Asia on sinällään kiusallinen että olen paljon asiakaspalavereissa jotka kestävät kauan. Joku on voinut jo hajusta päätellä että joku tuhnuttelee ja sitten äänen lauetessa syy lankeaa tietysti minulle. Tulee kiusallinen hiljainen hetki. Miten tuossa oikein menettelisi?

10

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmeellisiä pidätysvaivoja, ettei vessaan ehdi töräyttelemään. Ei pöydässä ja seurassa piereskellä!

      Mutta jos tulee ja kuuluu, niin kävisikö vaikka sanoa: "Anteeksi."

      • fdasjkasdf

        Jaajaa. Enhän ehtisi sitten olemaan kuin vessassa.


      • 27
        fdasjkasdf kirjoitti:

        Jaajaa. Enhän ehtisi sitten olemaan kuin vessassa.

        laakarille, eihan tuo ole normaalia.


      • alkjsdffkljdas
        27 kirjoitti:

        laakarille, eihan tuo ole normaalia.

        Reisleivästähän noi johtuu, lääkärithän vaan nimen omaan käskevät syömään kuituja, ihme sitten jos peräreikä soi.


      • alkjsdffkljdas kirjoitti:

        Reisleivästähän noi johtuu, lääkärithän vaan nimen omaan käskevät syömään kuituja, ihme sitten jos peräreikä soi.

        Vanha kansa ainakin puhui, että ihmisellä on takalistossa "ryppynaru", jolla pystyy säätelemään ilman tuloa. Ainakin itselläni sellainen on - lieneekö geenimutaation vaikutuksena nykypolvelta jäänyt moinen saamatta?

        Vai puuttuko yhteys aivojen ja takapuolen väliltä?


      • asdfasdfasfd
        crudo kirjoitti:

        Vanha kansa ainakin puhui, että ihmisellä on takalistossa "ryppynaru", jolla pystyy säätelemään ilman tuloa. Ainakin itselläni sellainen on - lieneekö geenimutaation vaikutuksena nykypolvelta jäänyt moinen saamatta?

        Vai puuttuko yhteys aivojen ja takapuolen väliltä?

        Jos pinnaa liikaa niin alkaa särkeä, pitää päästää paineita vaivihkaa pois.


    • Järkevä ruokailija

      Kaikki tavat, konstit on ihmisten itsensä luomia. Mikä niistä siis on se oikea?

      En tarkoita että pitää olla täysi possu, mutta satun tuntemaan esim. Noksun matkustelevia herroja.
      Kun jossain maassa jo röyhtäisy on suuri synti, paha loukkaus. Jo Saksassa se on kiitos siitä että ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi.

      Sitä vaikka Kiinaan, jossa kaiken pohja on se, että ihmisellä on hyvä olla. Tuollaiset "pahat henget" pitää päästää pois elimistöstä, sen jälkeen ollaan valmiita neuvotteluun ym.

      • Ilmeisesti en asunut Saksassa kyllin kauaa tietääkseni tuosta röyhtäilyn hyväksyttävyydestä. Sitävastoin olen kyllä huomannut amerikkalaisissa teeveesarjoissa röyhtäiltävän ja piereskeltävän ja se katsotaan eräänlaiseksi henkilökohtaisen vapauden osoitukseksi: "Minä nyt olen tällainen sika ja minä en kuulkaas sille mitään voi." Ja sitten pyydetään vähän respectia.

        Jos sitten on tarvetta "poistaa pahoja henkiä" kehostaan, niin onkin suotavaa matkustaa vapauttamaan nämä henget tuolla Kiinassa eikä näissä meidän kotoisissa pöydissämme.

        Tokkopa siitä kanssaihmisille nyt niin suurta haittaa olisi täälläkään, jos laskee henget valloilleen, mutta saa siitä vähän tuollaisen eksentrikon maineen ainakin. Eikä siitä nyt kovin suurta kunniaa kenellekään lankea.


    • se on

      Sanot vaan:
      Meinas tulla röyhtäys, mutta sain naamioitua pieruksi.

    • bdf,.ab .

      Ei pidä ilmoja pidätellä!!
      Se joka pierua pidättää, on muutakin salattavaa.
      On se ruisleipä vaan niin hyvää!
      Mahahan se vaan kipeeks tulee jos pierua pidättää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4872
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      281
      2997
    3. 134
      1777
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      225
      1592
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1139
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1092
    Aihe