osakokonaisuus "Topless-autorobottrader" on vihdoin valmistunut.
Lisenssimaksun maksaneille uusille nuorille jäs..eiku yhteistyökumppaneille ILMAISEKSI Timon suunnittelema opetusvideo "Kakkaran Herraksi" näyttää, miten vipu toimii.
Uuden tuotteen
4
216
Vastaukset
- Cluso627.
lähettää ryssille terveisiä?Minä olen Mikon kanssa jutellut ja Te vitun paskapäät olette häntä uhkailleet
Tiedätte(kö) mitä kaadentaan kaikki!!!!!!!!!!- Hoitotäti
päivälääkkeen kanssa nyt on,Luso.Muista mitä tädit sano, että vain otettu lääke auttaa ja vain sijoitettu euro voi tuottaa.
- Cluso627.
Hoitotäti kirjoitti:
päivälääkkeen kanssa nyt on,Luso.Muista mitä tädit sano, että vain otettu lääke auttaa ja vain sijoitettu euro voi tuottaa.
lääkitys on tarkistettu se on ok kyllä se päivä kohta koittaa huijareille kun tuomiot kolahtaa ei mikään höpöhöpö eok teitä pelasta
ps sanokaa tuomarille,että anteeksi tuomari,mutta en jaksa istua niin kauvan - luso vaihtaa
Cluso627. kirjoitti:
lääkitys on tarkistettu se on ok kyllä se päivä kohta koittaa huijareille kun tuomiot kolahtaa ei mikään höpöhöpö eok teitä pelasta
ps sanokaa tuomarille,että anteeksi tuomari,mutta en jaksa istua niin kauvanlääkäriä. Ei tuo tilanne nimittäin kovin hyvältä vielä(kään) näytä niiden pillerien suhteen, kun ei tunnu toimivan eikä auttavan. Ihan vaan huolehtivaisena tässä koetan sinua jeesata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584