Tällainen kosintakirje jälleen tuli postista, oletteko kenties muutkin saaneet...Noo en tiedä voiko tuota nimeä laittaa...mutta, henkilökohtainen tarjouskirje missä pyydetään asuinkumppanin kanssa käydä tutustumassa nyt kohde oli Naantalin Kylpylä....sitten mainittu näiden loma-osaikkeiden hintoja...Mieleni nyt tällaista viikko-osaketta. ehkä hankkiakin.....meillä kun ei tuota lomamökkiä.
Onko teillä kellään kokemusta näistä vastaavista Glubeista...tämä kohteet kaikki Suomessa. Siis tuo loma-osake oikeuttaa vuodessa yhden viikon mittaiseen lomaan...näissä kohtaissa...näin ymmärsin...hintahaarukka sitten vaihtelee...tuossa ..
tsau:Friidu
Glub:))
6
151
Vastaukset
- 3+4
ne oo vähä niinku kusetusta?
Jollain muulla voi olla sama viikko tai jotain? - HTZA
näitä tuli enemmänkin.
Sai jopa lahjan jos tuli muijan kanssa ja jaksoi olla mukana koko kaksituntisen.
Muistaakseni aika hyvänkin lahjan.
Nämä firmat omistavat, varmaan koko Suomen, parhaat dialektikot.
Kävin kerran ja lupasin että muija, vaikka ei sellaista ollutkaan, tulee mukaan toisella kerralla.
En käynyt enkä, siis, saanut lahjaakaan. Se porukka oli pirun taitavaa. Minun oli helppo uskoa että he saivat monen pariskunnan allekirjoittamaan paperit, "koeajasta" joka pienellä kirjoituksella olikin sitova.
Omalla vastuulla siis, jos haluaa mennä.
Sikäli kun nämä uudet yrittäjät toimivat samalla tavalla.- Sol57
;)) vitsi...kerrankin luulin olevani todella järkevä...tuo minimisumma mikä pitäisi sitten antaa..tästä osakkuudesta...nooh...ajattelin ettei sillä mekään montaa reissua suinkaan tehdä...kundista kun täysi maksu aina hotellimajoituksesta ja jos viikkokin ollan reissussa niin fyrkkaa kyllä palaa siinäkin;))...miestäni nyt tässä houkutellut että, mentäisiin tutustumaan tuonne Naantaliin;)) mutta, ei hänkään kovin innostunut ajatuksesta ole...taitaa jäädä meiltäkin väliin.
Tätä samaa mainoskirjettä tai esitettä meillekin tulee säännöllisen epäsäännöllisesti....Itse nyt mietin olenko antanut tuo tietoni johonkin...ehkä ;)) vähän epähuomiossa... Nooh....eipä tämä maailmaani onneksi mitenkään kaada;))
tsau:Friidu - Anjaniina
Sol57 kirjoitti:
;)) vitsi...kerrankin luulin olevani todella järkevä...tuo minimisumma mikä pitäisi sitten antaa..tästä osakkuudesta...nooh...ajattelin ettei sillä mekään montaa reissua suinkaan tehdä...kundista kun täysi maksu aina hotellimajoituksesta ja jos viikkokin ollan reissussa niin fyrkkaa kyllä palaa siinäkin;))...miestäni nyt tässä houkutellut että, mentäisiin tutustumaan tuonne Naantaliin;)) mutta, ei hänkään kovin innostunut ajatuksesta ole...taitaa jäädä meiltäkin väliin.
Tätä samaa mainoskirjettä tai esitettä meillekin tulee säännöllisen epäsäännöllisesti....Itse nyt mietin olenko antanut tuo tietoni johonkin...ehkä ;)) vähän epähuomiossa... Nooh....eipä tämä maailmaani onneksi mitenkään kaada;))
tsau:FriiduSillä pääsee matkaan ja koko porukan yön hinnaksi tulee 20-30 ekee...
- Sol57
Anjaniina kirjoitti:
Sillä pääsee matkaan ja koko porukan yön hinnaksi tulee 20-30 ekee...
Kokeiltiin tuota asuntovaunua....otettiin vuokraksi ensin...Kävi vaan niin huono tuuri sitten että, mentiin sillä lahjaaksi ojaan...Selvittiin tuosta mutta, monta vuotta meni kun jouduttiin tämä vaunu sitten maksamaan....tuota sopimusta kun emme olleet lukeneet tarpeeksi tarkkaan...Vähän taisi jäädä miehelleni sellainen joku alitajuinen psyloginen pelko tuosta sitten...Koska, ei ole enää innostunut koko ajatuksesta...myöskään sen jälkeen...Ei tainut meistä karavaanereita oikein tulla;))
Tälläinen isompi farmamallinen auto vaihdetiin....just...sinne kyllä hyvin mahtuu isompikin määrä matkatavaroita....Eihän tuolla Balticassa nyt tuo vaikka otettaisiin kundille oma hotellihuone...kovin paljon maksa....sielläkö näitä vaihto-ehtoja tuossa majoituksessa enemmänkin...mutta, Suomessa tämä kyllä tulee suht kalliiksi tämä matkustaminen meillekin...jos, pidempään olemme reissun päällä.. siksi tuota mietin....meilläkö ei näitä sukulaisia enää kummallakaan muualla Suomessa...ja aina sitten miettiminen mistä tuo majoitus...siksi tuo kotimaan matkailu meilläkin jää...ja jää;)))
tsau:Friidu
kaksi kertaa ;)
Osta lomaosake jota ei kukaan omistajista käytä, mutta maksat omistajuuden.
Aika lailla nää jutut menee näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881