Glub:))

Sol57

Tällainen kosintakirje jälleen tuli postista, oletteko kenties muutkin saaneet...Noo en tiedä voiko tuota nimeä laittaa...mutta, henkilökohtainen tarjouskirje missä pyydetään asuinkumppanin kanssa käydä tutustumassa nyt kohde oli Naantalin Kylpylä....sitten mainittu näiden loma-osaikkeiden hintoja...Mieleni nyt tällaista viikko-osaketta. ehkä hankkiakin.....meillä kun ei tuota lomamökkiä.

Onko teillä kellään kokemusta näistä vastaavista Glubeista...tämä kohteet kaikki Suomessa. Siis tuo loma-osake oikeuttaa vuodessa yhden viikon mittaiseen lomaan...näissä kohtaissa...näin ymmärsin...hintahaarukka sitten vaihtelee...tuossa ..

tsau:Friidu

6

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+4

      ne oo vähä niinku kusetusta?
      Jollain muulla voi olla sama viikko tai jotain?

    • HTZA

      näitä tuli enemmänkin.
      Sai jopa lahjan jos tuli muijan kanssa ja jaksoi olla mukana koko kaksituntisen.
      Muistaakseni aika hyvänkin lahjan.

      Nämä firmat omistavat, varmaan koko Suomen, parhaat dialektikot.
      Kävin kerran ja lupasin että muija, vaikka ei sellaista ollutkaan, tulee mukaan toisella kerralla.
      En käynyt enkä, siis, saanut lahjaakaan. Se porukka oli pirun taitavaa. Minun oli helppo uskoa että he saivat monen pariskunnan allekirjoittamaan paperit, "koeajasta" joka pienellä kirjoituksella olikin sitova.
      Omalla vastuulla siis, jos haluaa mennä.
      Sikäli kun nämä uudet yrittäjät toimivat samalla tavalla.

      • Sol57

        ;)) vitsi...kerrankin luulin olevani todella järkevä...tuo minimisumma mikä pitäisi sitten antaa..tästä osakkuudesta...nooh...ajattelin ettei sillä mekään montaa reissua suinkaan tehdä...kundista kun täysi maksu aina hotellimajoituksesta ja jos viikkokin ollan reissussa niin fyrkkaa kyllä palaa siinäkin;))...miestäni nyt tässä houkutellut että, mentäisiin tutustumaan tuonne Naantaliin;)) mutta, ei hänkään kovin innostunut ajatuksesta ole...taitaa jäädä meiltäkin väliin.

        Tätä samaa mainoskirjettä tai esitettä meillekin tulee säännöllisen epäsäännöllisesti....Itse nyt mietin olenko antanut tuo tietoni johonkin...ehkä ;)) vähän epähuomiossa... Nooh....eipä tämä maailmaani onneksi mitenkään kaada;))

        tsau:Friidu


      • Anjaniina
        Sol57 kirjoitti:

        ;)) vitsi...kerrankin luulin olevani todella järkevä...tuo minimisumma mikä pitäisi sitten antaa..tästä osakkuudesta...nooh...ajattelin ettei sillä mekään montaa reissua suinkaan tehdä...kundista kun täysi maksu aina hotellimajoituksesta ja jos viikkokin ollan reissussa niin fyrkkaa kyllä palaa siinäkin;))...miestäni nyt tässä houkutellut että, mentäisiin tutustumaan tuonne Naantaliin;)) mutta, ei hänkään kovin innostunut ajatuksesta ole...taitaa jäädä meiltäkin väliin.

        Tätä samaa mainoskirjettä tai esitettä meillekin tulee säännöllisen epäsäännöllisesti....Itse nyt mietin olenko antanut tuo tietoni johonkin...ehkä ;)) vähän epähuomiossa... Nooh....eipä tämä maailmaani onneksi mitenkään kaada;))

        tsau:Friidu

        Sillä pääsee matkaan ja koko porukan yön hinnaksi tulee 20-30 ekee...


      • Sol57
        Anjaniina kirjoitti:

        Sillä pääsee matkaan ja koko porukan yön hinnaksi tulee 20-30 ekee...

        Kokeiltiin tuota asuntovaunua....otettiin vuokraksi ensin...Kävi vaan niin huono tuuri sitten että, mentiin sillä lahjaaksi ojaan...Selvittiin tuosta mutta, monta vuotta meni kun jouduttiin tämä vaunu sitten maksamaan....tuota sopimusta kun emme olleet lukeneet tarpeeksi tarkkaan...Vähän taisi jäädä miehelleni sellainen joku alitajuinen psyloginen pelko tuosta sitten...Koska, ei ole enää innostunut koko ajatuksesta...myöskään sen jälkeen...Ei tainut meistä karavaanereita oikein tulla;))

        Tälläinen isompi farmamallinen auto vaihdetiin....just...sinne kyllä hyvin mahtuu isompikin määrä matkatavaroita....Eihän tuolla Balticassa nyt tuo vaikka otettaisiin kundille oma hotellihuone...kovin paljon maksa....sielläkö näitä vaihto-ehtoja tuossa majoituksessa enemmänkin...mutta, Suomessa tämä kyllä tulee suht kalliiksi tämä matkustaminen meillekin...jos, pidempään olemme reissun päällä.. siksi tuota mietin....meilläkö ei näitä sukulaisia enää kummallakaan muualla Suomessa...ja aina sitten miettiminen mistä tuo majoitus...siksi tuo kotimaan matkailu meilläkin jää...ja jää;)))

        tsau:Friidu


    • kaksi kertaa ;)

      Osta lomaosake jota ei kukaan omistajista käytä, mutta maksat omistajuuden.
      Aika lailla nää jutut menee näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe