Glub:))

Sol57

Tällainen kosintakirje jälleen tuli postista, oletteko kenties muutkin saaneet...Noo en tiedä voiko tuota nimeä laittaa...mutta, henkilökohtainen tarjouskirje missä pyydetään asuinkumppanin kanssa käydä tutustumassa nyt kohde oli Naantalin Kylpylä....sitten mainittu näiden loma-osaikkeiden hintoja...Mieleni nyt tällaista viikko-osaketta. ehkä hankkiakin.....meillä kun ei tuota lomamökkiä.

Onko teillä kellään kokemusta näistä vastaavista Glubeista...tämä kohteet kaikki Suomessa. Siis tuo loma-osake oikeuttaa vuodessa yhden viikon mittaiseen lomaan...näissä kohtaissa...näin ymmärsin...hintahaarukka sitten vaihtelee...tuossa ..

tsau:Friidu

6

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+4

      ne oo vähä niinku kusetusta?
      Jollain muulla voi olla sama viikko tai jotain?

    • HTZA

      näitä tuli enemmänkin.
      Sai jopa lahjan jos tuli muijan kanssa ja jaksoi olla mukana koko kaksituntisen.
      Muistaakseni aika hyvänkin lahjan.

      Nämä firmat omistavat, varmaan koko Suomen, parhaat dialektikot.
      Kävin kerran ja lupasin että muija, vaikka ei sellaista ollutkaan, tulee mukaan toisella kerralla.
      En käynyt enkä, siis, saanut lahjaakaan. Se porukka oli pirun taitavaa. Minun oli helppo uskoa että he saivat monen pariskunnan allekirjoittamaan paperit, "koeajasta" joka pienellä kirjoituksella olikin sitova.
      Omalla vastuulla siis, jos haluaa mennä.
      Sikäli kun nämä uudet yrittäjät toimivat samalla tavalla.

      • Sol57

        ;)) vitsi...kerrankin luulin olevani todella järkevä...tuo minimisumma mikä pitäisi sitten antaa..tästä osakkuudesta...nooh...ajattelin ettei sillä mekään montaa reissua suinkaan tehdä...kundista kun täysi maksu aina hotellimajoituksesta ja jos viikkokin ollan reissussa niin fyrkkaa kyllä palaa siinäkin;))...miestäni nyt tässä houkutellut että, mentäisiin tutustumaan tuonne Naantaliin;)) mutta, ei hänkään kovin innostunut ajatuksesta ole...taitaa jäädä meiltäkin väliin.

        Tätä samaa mainoskirjettä tai esitettä meillekin tulee säännöllisen epäsäännöllisesti....Itse nyt mietin olenko antanut tuo tietoni johonkin...ehkä ;)) vähän epähuomiossa... Nooh....eipä tämä maailmaani onneksi mitenkään kaada;))

        tsau:Friidu


      • Anjaniina
        Sol57 kirjoitti:

        ;)) vitsi...kerrankin luulin olevani todella järkevä...tuo minimisumma mikä pitäisi sitten antaa..tästä osakkuudesta...nooh...ajattelin ettei sillä mekään montaa reissua suinkaan tehdä...kundista kun täysi maksu aina hotellimajoituksesta ja jos viikkokin ollan reissussa niin fyrkkaa kyllä palaa siinäkin;))...miestäni nyt tässä houkutellut että, mentäisiin tutustumaan tuonne Naantaliin;)) mutta, ei hänkään kovin innostunut ajatuksesta ole...taitaa jäädä meiltäkin väliin.

        Tätä samaa mainoskirjettä tai esitettä meillekin tulee säännöllisen epäsäännöllisesti....Itse nyt mietin olenko antanut tuo tietoni johonkin...ehkä ;)) vähän epähuomiossa... Nooh....eipä tämä maailmaani onneksi mitenkään kaada;))

        tsau:Friidu

        Sillä pääsee matkaan ja koko porukan yön hinnaksi tulee 20-30 ekee...


      • Sol57
        Anjaniina kirjoitti:

        Sillä pääsee matkaan ja koko porukan yön hinnaksi tulee 20-30 ekee...

        Kokeiltiin tuota asuntovaunua....otettiin vuokraksi ensin...Kävi vaan niin huono tuuri sitten että, mentiin sillä lahjaaksi ojaan...Selvittiin tuosta mutta, monta vuotta meni kun jouduttiin tämä vaunu sitten maksamaan....tuota sopimusta kun emme olleet lukeneet tarpeeksi tarkkaan...Vähän taisi jäädä miehelleni sellainen joku alitajuinen psyloginen pelko tuosta sitten...Koska, ei ole enää innostunut koko ajatuksesta...myöskään sen jälkeen...Ei tainut meistä karavaanereita oikein tulla;))

        Tälläinen isompi farmamallinen auto vaihdetiin....just...sinne kyllä hyvin mahtuu isompikin määrä matkatavaroita....Eihän tuolla Balticassa nyt tuo vaikka otettaisiin kundille oma hotellihuone...kovin paljon maksa....sielläkö näitä vaihto-ehtoja tuossa majoituksessa enemmänkin...mutta, Suomessa tämä kyllä tulee suht kalliiksi tämä matkustaminen meillekin...jos, pidempään olemme reissun päällä.. siksi tuota mietin....meilläkö ei näitä sukulaisia enää kummallakaan muualla Suomessa...ja aina sitten miettiminen mistä tuo majoitus...siksi tuo kotimaan matkailu meilläkin jää...ja jää;)))

        tsau:Friidu


    • kaksi kertaa ;)

      Osta lomaosake jota ei kukaan omistajista käytä, mutta maksat omistajuuden.
      Aika lailla nää jutut menee näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe